1 1

دستگاه تستر زمین FT6381 هایوکی یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر برای اندازه گیری مقاومت زمین می باشد که این کار را به سادگی از طریق اتصال به سیم های زمین (سیم ارت) انجام می دهد. برای این کار هیچ نیازی به میله زمین (میله ارت) وجود ندارد و همچنین احتیاجی به قطع کردن سیم زمین از میله زمین وجود ندارد. در این دستگاه از سنسور فشرده می توان برای اتصال آسان به سیم زمین استفاده کرد که همچنین ویژگی اندازه گیری جریان AC را هم فراهم می کند و می تواند جریاناتی مانند جریان نشتی تا جریانات باری تا 60 آمپر را اندازه گیری نماید. یکی از ویژگی های این دستگاه در اندازه گیری جریان بار تا بازه 60 آمپر است. این دستگاه قابلیت انتقال داده را به گوشی های هوشمند آنرویید با استفاده از فناوری بیسیم بلوتوث دارد. همچنین این دستگاه قابلیت ایجاد گزارش روی گوشی های آندرویید را دارد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه مربوط به حافظه آن است که می تواند 2000 داده را در خود جای دهد. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 73 رای Book

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان قابلیت نگه داشتن داده، فیلتر و ذخیره خودکار نیرو اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک بودن آن است که طی آن IP40 (EN60529) به همراه گیره بسته می شوند. بازه مقاومت زمین این دستگاه دارای تا 1600 اهم  است. بازه جریان AC این دستگاه از 0 تا 60 آمپر است. حداکثر بازه مجاز در این محصول تا 100 A AC بصورت مداوم و تا 200 A AC برای مدت 2 دقیقه یا کوتاه تر است. حداکثر ولتاژ اندازه گیری شده برای زمین در این دستگاه برابر با 600 V AC می باشد.

 

مشخصات کلی ارت تستر کلمپی با اتصال بلوتوث هیوکی مدل HIOKI FT6381 : 

دستگاه تستر زمین FT6381 هایوکی یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر است که کاربرد آن برای اندازه گیری مقاومت زمین است. این دستگاه همچنین در اندازه گیری مقاومت زمین برای سیستم هایی که به چند نقطه از زمین متصل هستند کاربرد دارد. این دستگاه دارای کاربری اندازه گیری جریان نشتی به همراه قطعیت حتمی با مقدار شفافیت بسیار حساس 0.01 میلی آمپر می باشد که در باریک ترین نقاط می توان از آن استفاده کرد. کاربرد دیگر این محصول در انتقال و سپس نمایش داده به گوشی ها یا تبلت های هوشمند آندرویید ورژن 2.1 یا بالاتر با استفاده از سیستم بلوتوث v2.1+EDR است. 

صفحه نمایش این محصول LCD دیجیتال است که می تواند 2000 رقم را در خود جای دهد و میزان از نو فعال شدن صفحه نمایش 500 میلی ثانیه (2 مرتبه در ثانیه) است. این دستگاه نیاز به دو عدد باتری آلکالاین AA به مدل LR6 نیاز دارد که حداکثر نیروی اندازه گیری شده آن 450mVA می باشد و در صورت استفاده دائم می تواند به مدت 35 ساعت (در شرایط تست خانگی) دستگاه را روشن نگه دارد. قطر مرکز گیره این محصول 32mm است. ابعاد این دستگاه برابر با 73mm×218mm×43mm می باشد و وزن آن برابر با 620 گرم است.این دستگاه دارای گارانتی یک ساله است.

                                                                                        

مشخصات فنی ارت تستر کلمپی با اتصال بلوتوث هیوکی مدل HIOKI FT6381 : 

دستگاه تستر زمین FT6381 دارای دو سیم برای تزریق ولتاژ و اندازه گیری جریان است. از ولتاژ تعریف شده و جریان اندازه گیری شده می توان به محاسبه مقاومت کل حلقه مدار رسید. البته به این نکته توجه کنید که در سیستم های اتصال به چند نقطه از زمین، هرچه تعداد قطب های زمین بیشتر باشد مقدار اندازه گیری شده هم دقیق تر است. بازه مقاومت زمین این دستگاه دارای 10 محدوده بوده و بین 0 تا 1600اهم (شفافیت 20 اهم) می باشد. سرکوب صفر در کم تر از 0.02 اهم انجام می گیرد و دقت آن برابر با +-1.5%rdg.+-0.02Ω می باشد. بازه جریان AC این دستگاه از 0 تا 60 آمپر است (شفافیت 0.1A) که دارای 5 محدوده بوده و سرکوب صفر آن در کم تر از 0.05 میلی آمپر صورت می گیرد.

دقت آن برابر با +-2.0%rdg.+-0.05 mA می باشد (بین دامنه 0 تا 400 هرتز که قابلیت سنجش true RMS را دارد) و همچنین فاکتور کرست آن 5 یا کم تر (و برای بازه 60 آمپر برابر با 1.7 یا کم تر است). حداکثر بازه مجاز در این محصول برابر با 100 A AC بصورت مداوم و 200 A AC برای مدت 2 دقیقه یا کوتاه تر است (در دامنه 60/50 هرتز نیاز به کاهش فرکانس دارد). حداکثر ولتاژ اندازه گیری شده برای زمین در این دستگاه برابر با 600 V AC می باشد. هنگامی که مقدار اندازه گیری شده مقاومت و جریان کم تر یا بیشتر از حد آستانه باشد بوق دستگاه به صدا در می آید.

 

لوازم جانبی  ارت تستر کلمپی با اتصال بلوتوث هیوکی مدل HIOKI FT6381 : 

لوازم جانبی این دستگاه شامل یک عدد کیف قابل حمل، یک عدد حلقه چک مقاومت (1 اهم و 25 اهم)، دو عدد باتری آلکالاین AA به مدل LR06 و یک عدد دفترچه راهنما می باشد.

توجه:

کشورها و مناطقی که در حال حاضر از تکنولوژی بیسیم پشتیبانی می کنند (LR8513): اتریش، استرالیا، بلژیک، بلغارستان، کانادا، شیلی، کلمبیا، کرواسی، مصر، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کنیا، لاتویا، لیتوانی، لوگزامبورگ، ماکائو، مالتا، میانمار، هلند، نروژ، پرو، لهستان، پرتغال، رومانی، سنگاپور، اسلواکی، اسلونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، بریتانیا، آمریکا، ویتنام، لیختن اشتاین، تایوان، تایلند، ترکیه.

استفاده از دستگاه هایی که اشعه های رادیویی از خود ساطع می کنند نیاز به اخذ تاییدیه در کشور مورد استفاده دارند. بنابراین، استفاده از این دستگاه ها در کشور یا منطقه ای که مورد تایید نیستند به دلیل تعدی از قانون جریمه می شوند.

0 ديدگاه براي ارت تستر کلمپی بلوتوثی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *