1 1

10%

آمپرمتر کلمپی وایرلس ولتاژ بالا UT255B کمپانی یونیتی با قدرت اندازه گیری بسیار بالا ابزاری بسیار مناسب جهت اندازه گیری برخط جریان، نشت جریان خطوط ولتاژ بالا تا 69 کیلو ولت ، و بررسی عملکرد ارستر اکسید روی می باشد. ویژگی منحصر به فرد اتصال وایرلس در این دستگاه امکان ارتباط وایرلس بین کلمپ و نمایشگر را تا برد 30 متر به کاربر می دهد و از این رو امکان مشاهده داده ها و مانیتورینگ خطوط از راه دور نیز برای کاربر فراهم شده است. در طراحی و ساخت این دستگاه از آخرین فن آوری های CT و غربالگری استفاده شده است و از تستر ولتاژ بالا و میله های عایق ولتاژ بالا تشکیل شده است. میله عایق به کار رفته در این دستگاه ضد رطوبت، مقاوم دربرار دمای بالا، ضد ضربه و خم شدگی، دارای عایق بندی بسیار بالا، و توسعه پذیر می باشد که امکان بررسی وضعیت صاعقه گیرها را به کاربران حرفه ای می دهد. محدود اندازه گیری جریان نشتی در این دستگاه از 0.1 میلی آمپر تا 100 آمپر و 100 آمپر تا 600 آمپر می باشد. قابلیت اندازه گیری ولتاژ با فرکانس 50 هرتز تا 60 هرتز در این دستگاه تا 69 کیلو ولت می باشد. 



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، هوایی همابران ، باربری



جهت خرید محصول حتما با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 91 رای Book

آمپرمتر کلمپی وایرلس ولتاژ بالا UT255B در ایستگاه های ترانسفورماتور ، نیروگاه ها ، معادن ، بازرسی ، مراکز تعمیر و نگهداری برق جهت انجام تست جریان نشتی و عملکرد برق در فضای باز استفاده می شود.از دیگر ویژگی های بارز و مهم این آمپرمتر ولتاژ بالا می توان به انتقال وایرلس داده ها، رنج خودکار Auto Range، بازخوانی داده های Data Recall، ذخیره داده ها، مقدار اوج Peak Value، صفحه نمایش با نور پس زمینه، DATA HOLD نگهداری مقادیر اندازه گیری شده، نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری، حالت تست، و سرعت نمونه برداری 2 بار در ثانیه اشاره کرد.

مشخصات کلی آمپرمتر کلمپی وایرلس ولتاژ بالا 600 آمپری UNI-T UT255B:

آمپرمتر کلمپی وایرلس ولتاژ بالا UT255B برند یونیتی از سری آمپرمترهای ولتاژ بالا ساخت این کمپانی می باشد که به سبب داشتن صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه موجب تسهیل خواندن اطلاعات در مکان های تاریک می شود. ویژگی بسیار جالب اتصال وایرلس به کار رفته در این دستگاه امکان ارتباط وایرلس بین کلمپ و نمایشگر را تا برد 30 متر به کاربر می دهد و از این رو امکان مشاهده داده ها و مانیتورینگ خطوط از راه دور نیز برای کاربر فراهم شده است. در این دستگاه از چهار عدد باتری 1.5 ولتی مدل LRO3 استفاده شده است. جهت حفظ طول عمر دستگاه و هدر نرفتن باتری در طراحی این دستگاه از ویژگی اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که در صورت استفاده نکردن از دستگاه به مدت 15 دقیقه به حالت خواب می رود. در صورت کاهش باتری نور صفحه نمایش خاموش شده و تیره می شود که به کاربر این امکان را می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند. میله عایق به کار رفته در این دستگاه ضد رطوبت، مقاوم دربرار دمای بالا، ضد ضربه و خم شدگی، دارای عایق بندی بسیار بالا، و توسعه پذیر می باشد که امکان بررسی وضعیت صاعقه گیرها را به کاربران حرفه ای می دهد. جدا کردن کلمپ این دستگاه از سیم بسیار راحت می باشد و تنها با فشردن میله عایق یا کشیدن آن به عقب می توان کلمپ را از سیم جدا کرد. به سبب وجود فک در این دستگاه که تا اندازه 33 میلی متر باز می شود، کاربر می تواند بدون نیاز به تماس فیزکی اجسام موردنظر را تا ابعاد 33 میلی متر اندازه گیری کند که این خود سبب افزایش ایمنی کار و کارایی دستگاه می شود.


ابعاد این دستگاه 40x245x68 میلی متر و صفحه نمایش آن از نوع LCD با نور پس زمینه به ابعاد 28.5x47 میلی متر مناسب جهت مکان های تاریک می باشد. وزن دستگاه برابر با 335 گرم و رنگ آن قرمز و خاکستری است.


این محصول دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی آمپرمتر کلمپی وایرلس ولتاژ بالا 600 آمپری UNI-T UT255B:

با استفاده از آمپرمتر کلمپی  وایرلس ولتاژ بالا UT255B می توان جریان نشتنی را از رنج 0.1 میلی آمپر تا 100 آمپر با دقت ±(1%+5)  و از 100 آمپر تا 600 آمپر با دقت ±(2%+5) و ولتاژ را تا 69 کیلو ولت اندازه گیری کرد.  
قابلیت نمایش اعداد تا 4 رقم، بازخوانی داده ها، ذخیره داده ها تا 99 داده در حافظه داخلی دستگاه، نمایش مقدار اوج ، DATA HOLD نگهداری مقادیر اندازه گیری شده، حالت تست، اخطار اتمام باتری، صفحه نمایش LCD یا نور پس زمینه، و سرعت نمونه برداری 2 بار در ثانیه از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد.
از آنجایی که کم شدن میزان باتری سبب خواندن نادرست اطلاعات و در نتیجه خطر ایجاد شوک الکتریکی و آسیب به کاربر می شود، در طراحی آمپرمتر کلمپی وایرلس UT255B از ویژگی اخطار کاهش باتری استفاده شده است که با رسیدن میزان باتری به زیر مقدار تعیین شده جهت تعویض ، نور صفحه نمایش خاموش شده و تاریک می شود که به کاربر اجازه می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند.

0 ديدگاه براي آمپر متر فشار قوی کلمپی

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *