1 1

آمپرمترهای کلمپی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده تکنسین های تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی، تکنسین های کنترل، برق کاران، و سازمان های خدماتی شاغل در حوزه تجهیزات صنعتی، سیستم های الکتریکی مسکونی، تجاری و صنعتی می باشند. آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری UT203R از سری آمپرمترهای کلمپی دیجیتال True RMS با دقت اندازه گیری بالا، رنج خودکار ، ایمن ، دارای قابلیت های متعدد با عملکرد ثابت و کاربردهای متعدد قابل توجه  می باشد. از جمله قابلیت های مهم این دستگاه می توان به قابلیت اندازه گیری جریان AC و جریانD تا 400 آمپر اشاره کرد. علاوه براین شما می توانید  ولتاژ AC/DC را تا 600 ولت اندازه گیری کرده و  فرکانس ولتاژ AC را تا 60 کیلو هرتز محاسبه کنید. این آمپرمتر کلمپی قابلیت اندازه گیری مقاومت را تا 40 مگا اهم و ظرفیت خازنی تا را 40 میلی فاراد و با دقت بالا دارد. قابلیت اندازه گیری فرکانس نیز از 10 هرتز تا 10 مگا هرتز نیز به راحتی و با دقت بالا برای کاربر فراهم شده است. از جمله ویژگی های قابل توجه این آمپرمتر کلمپی می توان به ویژگی Data hold جهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ رنج خودکار Auto Range ؛ ویژگی True RMS جهت سنجش جریان و ولتاژ AC متناوب ؛ خاموشی خودکار و نشانگر کاهش باتری اشاره کرد



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 49 رای Book

اندازه گیری سریع و دقیق جریان بخش مهمی از فرآیند عیب یابی در حوزه برق و الکترونیک می باشد، از این رو بسیاری از کاربران این صنعت ناچارند دو متر را به همراه داشته باشند: یک متر برای اندازه گیری جریان الکتریکی و دیگری برای اندازه گیری ولتاژ. امروزه استفاده از آمپرمترهای کلمپی جهت اندازه گیری جریان AC، جریان DC، ولتاژ AC و DC، مقاومت، پیوستگی، ظرفیت، دما، و فرکانس به عنوان ابزاری چندمنظوره جهت تشخیصی سریع و به موقع ایراد سیستم ها و قطعات الکتریکی سبب راحتی و افزایش سطح ایمنی کار شده است. کمپانی یونیتی با درنظر گرفتن این مهم اقدام به طراحی و تولید آمپرمترهای کلمپی با قابلیت های مختلف نموده است.

کمپانی یونیتی آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری UT203R را طبق استانداردهای ایمنی تجهیزات الکترونیکی EN61010-1 ، CAT II 600V و CAT III 300V  طراحی و تولید کرده است تا بتواند کیفیت و ایمنی لازم حین کار با این دستگاه را برای کاربران خود تضمین کند.

از جمله ویژگی های قابل توجه این آمپر متر کلمپی حالت اندازه گیری نسبی Relative Mode جهت استفاده از آخرین مقدار اندازه گیری شده به عنوان مرجع اندازه گیری آتی ؛ نمایش مقادیر MIN/MAX ؛ آلارم صوتی و نوری تشخیص برق غیر تماسی NCV ؛  تست دیود و تست پیوستگی ؛ نمایشگر LCD بزرگ 4000 رقمی با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک و سرعت رفرش 3 بار در ثانیه ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری می باشد. این دستگاه قابل استفاده در برق صنعتی، برق خانگی، برق اتوموبیل، و برق دستگاه تهویه مطبوع می باشد.

 

مشخصات کلی آمپرمتر کلمپی  True RMS 400 آمپر AC/DC  ولتاژ بالا یونیتی مدل UNI-T UT203R:

آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری ولتاژ بالا UT203R برند یونیتی محصولی دقیق با کاربردهای متعدد جهت اندازه گیری ولتاژ، جریان، مقاومت ، خازن و فرکانس با دقت اندازه گیری بالا می باشد.

صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از نوع LCD بزرگ با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های تاریک و همچنین سرعت رفرش سه بار در ثانیه می باشد که موجب تسریع اندازه گیری می شود.

منبع تغذیه این دستگاه دو عدد باتری 1.5 ولتی مدل RO3 می باشد که جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری در طراحی این دستگاه از ویژگی اخطار کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است . در صورت غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه ، جهت صرفه جویی در مصرف باتری، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. درصورت کاهش میزان باتری به کمتر از 2.6 ولت اخطار کاهش باتری رو صفحه نمایشگر ظاهر می شود و زمان مناسب تعویض را به کاربر این امکان اطلاع می دهد. و در صورت رسیدن ظرفیت باتری به زیر 2.5 ولت، 3 مرتبه بوق هشدار به صدا در می آید و پس از آن دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.

این آمپر متر کلمپی دارای یک فک می باشد که تا اندازه 28 میلی متر باز می شود و به کاربر این امکان را می دهد که بدون نیاز به تماس فیزیکی اجسام مورد نظر خود را تا ابعاد 28 میلی متر اندازه گیری کند که این خود سبب افزایش ایمنی کار می شود.

ابعاد این محصول 36 x 63 x 215 ؛ سایز نمایشگر آن 25 x 37  ؛ وزن آن 235 گرم ؛ و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری می باشد.

آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری ولتاژ بالا UT203R برند یونیتی طبق استانداردهای ایمنی تجهیزات الکترونیکی EN61010-1 ، CAT II 600V و CAT III 300V  طراحی و ساخته شده است و دارای تاییدیه CE و تاییدیه ایمنی لوازم الکترونیک RoHS اروپا می باشد. علاوه براین، گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مشخصات فنی و عملکردی آمپرمتر کلمپی  True RMS 400 آمپر AC/DC ولتاژ بالا یونیتی مدل UNI-T UT203R:

با استفاده از آمپرمتر کلمپی دیجیتال AC/DC 400 آمپری ولتاژ بالا UT203R برند یونیتی می توانید جریان AC/DC را از 0.04 تا 400 آمپر و با دقت ±(2%+5) اندازه گیری کنید و ولتاژ  AC  را تا 600 ولت با دقت ±(0.8%+5) و ولتاژ  DC را نیز تا 600 ولت و با دقت ±(0.5%+2) محاسبه کنید. علاوه بر این می توانید فرکانس ولتاژ AC را در دامنه 10هرتز  تا 60 کیلو هرتز و با دقت ±(0.5%+2) اندازه گیری کنید.این دستگاه قابلیت اندازه گیری مقاومت را تا 40 مگا اهم با دقت ±(0.8%+2) ؛ ظرفیت خازنی را تا 40 میلی فاراد با دقت ±(4%+5)  و فرکانس را از 10 هرتز تا 10 مگاهرتز و با دقت  ±(0.1%+4)  نیز دارد.

قابلیت نمایش اعداد تا 4000 ، قابلیت رنج خودکار AUTO RANGE که تمام رنج اندازه گیری را پوشش می دهد و رنج مناسب را با بهترین رزولوشن انتخاب می کند،  TRUE RMS جهت اندازه گیری ولتاژ و جریان AC متناوب ؛ ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر (DATA HOLD) جهت بررسی دقیق تر داده ها ؛ NCV ردیاب برق غیر تماسی از طریق هشدار نوری و صوتی ؛ نمایش میزان حداقل و حداکثر ؛ تست دیود و تست پیوستگی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد.

وجه تمایز آمپرمتر کلمپی دیجیتال مدل UT203R و مدل UT203+ در محدوده اندازه گیری ولتاژ می باشد. در مدل UT203R این محدوده تا 600 ولت بوده و در مدل UT203+  تا 400 ولت. علاوه بر این ، مدل دارای تاییدیه CE و RoHS اروپا نیز می باشد.

0 ديدگاه براي مولتی متر کلمپی 400 آمپر

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *