1 1

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 یک وسیله اندازه گیری و ابزاری جدا نشدنی از تکنسین ها، تعمیر کار های قطعات الکترونیکی، محققان دانشگاهی، محصلان و افراد خدماتی در حیطه الکترونیک می باشد که به صورت تخصصی و دقیق می خواهند اندازه گیری خازن و القاگر را انجام دهند. از ویژگی های فنی و کاربردی این دستگاه می توان به نمایشگر دیجیتال 21 میلی متری برای نمایش ظرفیت خازن و اندوکتانس القاگر با قابلیت نمایش 3.5 رقم، اندازه گیری ظرفیت خازن در 6 رنج و در بازه کم تر از 1 پیکو فاراد تا 200 میکرو فاراد، اندازه گیری اندوکتانس القاگردر چهار بازه بین یک میکروفاراد هنری تا 2 هنری، دقت بالا در اندازه گیری و صفر کردن خودکار دستگاه اشاره کرد.همچنین دستگاه دارای یک سلکتور تنظیم رنج اندازه گیری می باشد که توسط آن می توان رنج اندازه گیری ظرفیت خازن و ضریب القای القاگرمورد نظر را انتخاب نمود. این دستگاه به منظور اندازه گیری مقادیر خازن در دمای بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد کارایی دارد ساخته و عرضه بازار شده که از دقت قابل توجهی برخوردار می باشد.



امتیاز5 از 5
(ديدگاه کاربر 0)
دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
ارسال از طریق تیپاکس ، باربری و پست پیشتاز

افزودن به سبد خرید 0 0 0 10

جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش هماهنگ بفرمایید

02133992447 09129305772

0 0 0


5 | 24 رای Book

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 وسیله ای قابل حمل و اختصاصی برای اندازه گیری مقادیر خازن است و همچنین مقادیر اندوکتانس را نیز اندازه گیری می کند. دقت اندازه گیری در این دستگاه به مراتب بیشتر از اندازه گیری خارن در مولتی مترها است و قادر به اندازه گیری ظرفیت خازن با دقتی بسیار بالا با 6 بازه اندازه گیری از بازه 1pF تا µF  200 می باشد و همچنین دارای چهار بازه برای اندازه گیری اندوکتانس از 1µH تا 2H می باشد که شامل تمامی مقادیر مورد نیازبرای استفاده در آزمایشگاه های مهندسی الکترونیک، خطوط تولید قطعات الکترونیکی، فروشگاه های قطعات الکترونیکی و خازن های استفاده شده در مدارس برای آموزش است. نحوه اندازه گیری ظرفیت خازن در این محصول مانند مولتی متر ها بوده و می توان به واسطه پراب های دستگاه و یا جایگاهی که بر روی دستگاه در نظر گرفته شده، خازن را به خازن سنج اتصال داد و ظرفیت آن را اندازه گیری نمود. همچنین برای اندازه گیری اندوکتانس القاگر فیش های سوسماری را به القاگیر مورد نظر وصل کرده و اندازه گیری را انجام می دهیم

مشخصات کلی LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243:

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 وسیله ای کاربردی است که در مکان هایی که نیاز به اندازه گیری مقادیر خازن و اندوکتانس است مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از یک عدد باتری 9 ولتی از نوع 6F22 با طول عمر بالا تغذیه می کند و دارای علامت هشدار کاهش باتری بر روی صفحه نمایش می باشد. باتری بسیار خوب این دستگاه، وزن سبک و اندازه کوچک آن باعث شده است که این دستگاه به راحتی قابل حمل باشد. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش سه ونیم رقمی است که دارای تا 2000 شمارنده می باشد. طراحی پروب های ایمن در این دستگاه ایمنی دستگاه را بالا برده و از خطرات، خسارات و صدمات احتمالی جلوگیری می کند.

ابعاد این دستگاه برابر 31.5 x 91 x 189 میلی متر، صفحه LCD  21 میلی متری، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 300 گرم و دارای یک کلید شستی جهت انتخاب رنج های مختلف از 200pF تا 20mF می باشد.

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 دارای گواهینامه های RoHS،CE و ETL، رتبه ایمنی CAT III 600V، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

مشخصات فنی LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243:

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 می تواند مقادیر خازن را در رنجهای 2 نانوفاراد بادقت 1%±، 20 نانوفاراد با دقت 1%±، 200 نانوفاراد با دقت 1%±، 2 میکروفاراد با دقت ±1%، 2 میکروفاراد با دقت 2%±، 20 میکروفاراد با دقت 2%±، 200 میکروفاراد با دقت 2%±، را اندازه گیری نماید. همچنین برای اندازه گیری اندوکتانس دارای رنجهای 2 میلی هانری  با دقت 2%±، 20 میلی هانری  با دقت 2%±، 200 میلی هانری  با دقت 2%±، 2 هانری  با دقت 5%±، می باشد.

LC مترحرفه ای دیجیتال برند مستک مدل MASTECH MY6243 دارای مزایایی از قبیل پیچ تنظیم نقطه صفر برای دستگاه، خاموش شدن خودکار، نمایش کاهش باتری، نمایش تا عدد 2000، نمایشگر هشدار تعویض باتری، پروب های ایمن طراحی شده است.

0 ديدگاه براي LC متر دیجیتال

    name image 5/ 5 reviewBody
ديدگاه خود را بنويسيد لغو پاسخ

نشاني ايميل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌هاي موردنياز علامت‌گذاري شده‌اند *