خانه وبلاگ کیت سختی سنج آب تا 30% تخفیف فروش|خرید عمده جزئی



کیت سختی سنج آب تا 30% تخفیف فروش|خرید عمده جزئی

کیت سختی سنج آب- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کیت سختی سنج آب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات روش کار با دستگاه سختی سنج آب- کیت سختی سنج واهب- کیت سختی سنج کاریزاب- جدول سختی آب- چگونه سختی اب را اندازه بگیریم- کیت سختی کل کاریزاب- محاسبه سختی آب- قطره تست سختی آب که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کیت سختی سنج آب : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع روش کار با دستگاه سختی سنج آب- کیت سختی سنج واهب- کیت سختی سنج کاریزاب- جدول سختی آب- چگونه سختی اب را اندازه بگیریم- کیت سختی کل کاریزاب- محاسبه سختی آب- قطره تست سختی آب خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کیت سختی سنج آب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کیت سختی سنج آب - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کیت سختی سنج آب در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش کار با دستگاه سختی سنج آب- کیت سختی سنج واهب- کیت سختی سنج کاریزاب- جدول سختی آب- چگونه سختی اب را اندازه بگیریم- کیت سختی کل کاریزاب- محاسبه سختی آب- قطره تست سختی آب  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کیت سختی سنج آب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

کیت سختی سنج آب - توسط متروتیک در انواع مختلف با برندهای متنوع و قیمت های بسیار مناسب و با 30% تخفیف استثنایی در خدمت مشتریان عزیز می باشد جهت مشاوره قبل از خرید حتما با واحد پشتیبانی و تامین کالا تماس برقرار نمایید.

فروشگاه متروتیک انواع خدمات و محصولات آزمایشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت تلفنی به  فروش می رساند. شما می توانید برای تهیه کیت سختی سنج آب با دقت بالا و کیفیت مناسب و قیمت بسیار استثنایی و مناسب از طریق همین صفحه اقدام فرمایید.

سختی آب ناشی از حضور یون های منیزیم و کلسیم است که باعث می شود صابون کف نکند.  نوشیدن آب سخت باعث رسوب در کلیه و ایجاد سنگ کلیه می شود. استفاده از کیت سختی سنج یکی از روش های ساده و ارزان برای اندازه گیری غلظت یون ها در آب است. معرف های موجود در کیت با آب واکنش داده و از روی تغییر رنگ بوجود آمده میزان یون های موجود در آب مشخص می شوند. سختی کل شامل یون های ++MG و منیزیم ++CA می باشد.

کیت سنجش شیمیایی سختی کل توانایی تشخیص و اندازه گیری سختی براساس کربنات کلسیم با استفاده از روش  تیتراسیون توسط EDTA در هر دو مورد آبهای خام قلیایی و تصفیه را دارا می باشد.

کیت سختی سنج آب - از این کیت های اندازه گیری سختی کل با انواع مختلف کیت ها در آنالیز آب به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کیت های اندازه گیری کل براساس دامنه آزمایش و روش آزمایش دسته بندی می شوند که هر کدام با یک شماره فنی مختص به خود شناخته و مورد استفاده قرار می گیرند. این کیت ها در اندازه گیری سختی آبهای تصفیه و خام با روش آزمایش تیتراسیون، به کار گرفته می شوند. برای هرکدام از این محصولات دامنه ی آزمایش یا به عبارتی دیگر دامنه ی اندازه گیری تعریف می شود که با توجه به نوع کیت بین 1.5ppm-1000ppm و یا  17.1ppm-1000ppm متغیر می باشد. مقدار نمونه ی مورد استفاده در این کیت ها یکسان و به میزان 10ml است. علاوه بر این حد تشخیص این کیت ها معیاری مناسب جهت انتخاب آنها می باشد.

براساس جدول زیر می توانید نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

کیت سختی سنج آب -  ویژگی های کیت سختی سنج

  • به کار گیری سریع و آسان
  • دقت مناسب
  • قابل حمل

کیت سختی سنج آب -  موارد مصرف کیت سختی سنج

  • اندازه گیری غلظت یون های کلسیم و منیزیم
  • سنجش کمی و کیفی یون های موجود در آب
  • استفاده در منازل

خرید کیت سختی سنج

شما می توانید برای خرید کیت سختی سنج آب به صورت تلفنی سفارش خود را در مطرح کنید.  واحد فروش ضمن مشاوره رایگان تلاش خواهند کرد که بهترین کیت سختی سنج آب را به شما معرفی نمایند و با 30% تخفیف در اختیار شما قرار دهند.

کیت سختی سنج آب وجود املاح محلول کلسیم ومنیزیم و تا حدی املاح آهن،منگنز،آلومینیوم و روی در آب،در منزل و صنعت مشکلاتی ایجاد میکند. به همین خاطر به آبهایی که مقادیر بالایی از این املاح را در خود داشته باشند، آب سخت و به فرآیندهایی که این املاح را از آب سخت خارج کند ،نرم کردن آب گفته میشود. در اثر ته نشین شدن مواد معدنی موجود در آبهای سخت،رسوباتی به سطح ظروف حاوی این آبها و لوله ها و به خصوص سطوح داغ مبدلهای حرارتی و بویلرها می چسبند.این رسوبات عمدتا شامل کربنات و هیدراکسید کلسیم و هیدرو کسید منیزیم است. این امر موجب بسته شدن مسیر آب در لوله ها می گردد  و از طرف دیگر در بویلرها رسوبات،عایقی دمایی ایجاد و از انتقال حرارت به آب ممانعت میکنند.عدم انتقال دما به داخل لوله موجب افزایش دمای بسیارزیاد در سطح لوله و تخریب احتمالی آن میگردد که در بعضی موارد خسارات سنگینی به بار می آورد.

کیت سختی سنج آب به همین دلایل نرم کردن آب و سختی زدایی از آن بخصوص در صنعت حائز اهمیت زیادی است و سالانه هزینه زیادی در صنعت برای مبارزه با خوردگی و خسارات ناشی از سختی آب صرف می گردد. سختی آب را به سه شکل بیان و بررسی می کنند:سختی موقت ، سختی دائم و سختی کل

سختی موقت

سختی حاصل از بی کربناتهای کلسیم و منیزیم را سختی موقت (Temporary Hardness) یا سختی کربناتی میگویند.

علت این نام گذاری این است که این نوع سختی با افزایش حرارت و یا ph آب ،کاهش میابد.

بنابراین سختی موقت آب را میتوان با جوشاندن آن و رسوب کربناتهای کلسیم و منیزیم کاهش داد.

سختی دائم

سختی دایم یا غیر کربناتی آب  ناشی از املاح دیگر کلسیم و منیزیم مانند سولفات،نیترات و کلرید است.

این نوع سختی با افزایش حرارت و جوشاندن آب ازبین نمیرود .

برای حذف این املاح باید از رزینهای تبادل یونی و یا روش اسمز معکوس استفاده نمود.

سختی کل

سختی کل (Total Hardness) آب ،مجموع دو نوع سختی موقت و دایم آن است.

سختی را برحسب واحد ppm(معادل میلی گرم در لیتر) بیان می کنند.

معمولا آب ۷۵-۰ ppm  را سبک ۱۵۰-۷۵ ppm  را نسبتا سخت ،۳۰۰-۱۵۰ ppm را سخت و بالای ۳۰۰ ppm را خیلی سخت در نظر می گیرند.

کیت اندازه گیری سختی کل آب

برای سنجش سختی آب در آزمایشگاه از روش حجم سنجی استفاده میشود.

کیت های سنجش سختی کل آب برای سهولت انجام این تستها توسط شرکتهای مختلف تولید و به بازار عرضه گردیده است.

شرکت کاریزاب یکی از قدیمیترین و معتبرترین شرکتها در زمینه مبارزه با خوردگی و رسوبات در صنایع می باشد .

این شرکت چند نوع کیت برای سنجش سختی کل آب با توجه به میزان و دامنه سختی آن تولید نموده است.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟