خانه وبلاگ کلمپ جریان تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



کلمپ جریان تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

کلمپ جریان- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلمپ جریان را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ساخت کلمپ آمپر متر- نحوه استفاده از آمپرمتر کلمپی- نحوه نصب کسینوس فی متر- محاسبه توان ac- کاربرد کسینوس فی متر- آموزش کار با کلمپ متر DT266 که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کلمپ جریان: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت کلمپ آمپر متر- نحوه استفاده از آمپرمتر کلمپی- نحوه نصب کسینوس فی متر- محاسبه توان ac- کاربرد کسینوس فی متر- آموزش کار با کلمپ متر DT266 خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کلمپ جریان باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کلمپ جریان- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کلمپ جریان در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت کلمپ آمپر متر- نحوه استفاده از آمپرمتر کلمپی- نحوه نصب کسینوس فی متر- محاسبه توان AC - کاربرد کسینوس فی متر- آموزش کار با کلمپ متر DT266 با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند ازکلمپ جریان را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کلمپ جریان:  کلمپ جریان را میتوانید از متروتیک خرید نمایید.ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی کلمپ جریان توانسته ایم پایین ترین کلمپ جریان را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

جریان چیست

جریان یا حرکت بارهای الکتریکی در مدار را می‌توان توسط انواع مختلف آمپر متر که در بخش قبل کاملا توضیح داده شده است اندازه گیری کرد. دراین مقاله نحوه‌ی اندازه گیری جریان توسط آمپر متر و سپس کلمپ آمپر متر که رایج‌ترین و کلمپ مترهای فلکسی که از بهترین نوع این تجهیز هستند بیان شده است.

آمپر متر:

کلمپ جریان-  برای اندازه گیری جریان توسط کلمپ آمپر متر ابتدا آن را روی بیشترین محدوده قراردهید. با این کار از سوختن فیوز داخل دستگاه تان جلوگیری می‌کنید سپس کابل مشکی را به ترمینال منفی (COM) متصل کنید. شما می‌توانید کابل آمپرمتر را مستقیما به ترمینال منفی دستگاه نصب کنید و یا اینکه آن را به قسمت منفی مدار متصل کنید و سیم خارج شده از ترمینال منفی را به کابل مشکی این تجهیز متصل کنید. به همین ترتیب کابل قرمز را به ترمینال مثبت متصل کنید.

طرزکار کلمپ آمپر متر‌ها

هنگامی که دستگاه شما به مدار متصل است برای خواندن مقادیر لازم است منبع تغذیه را روشن کنید. بجز مداری که توسط باتری تغذیه می‌شود. وقتی کابل‌ها متصل می‌شوند بلافاصله جریان هدایت می‌شود. تا اینجا حالت کلی شروع اندازه گیری توسط آمپرمتر گفته شده است. حال برای اندازه گیری جریان توسط کلمپ آمپر متر این سوال مطرح می‌شود:

چرا از کلمپ متر استفاده می‌کنیم؟

کلمپ آمپر متر یا همان آمپرمتر چنگکی دستگاهی برای اندازه گیری جریان الکتریکی (AC یا DC) بدون قطع کابل می‌باشد. در روش سنتی با استفاده از مولتی متر یا آوومتر باید بخشی از کابل که جریان عبوری از آن مدنظر باشد، جدا می‌شود وتجهیز بصورت سری در مدار قرار می‌گیرد و سپس میزان جریان برحسب میکرو آمپر، میلی آمپر و آمپر نمایش داده می‌شود؛ که می‌توان همین کار را نیز با کلمپ امپر متر‌ها مطابق شکل زیر انجام داد.

برای اندازه گیری با این روش:

سیم یا کابل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما در هربار اندازه گیری فقط می‌توانید جریان یک سیم یا سیم‌های متصل به یک فاز را اندازه گیری کنید. کلمپ جریان-   اگر بیش از یک سیم از فازهای مختلف یا دو سیم فاز و نول بطور همزمان در کلمپ متر وجود داشته باشد مقدار اندازه گیری شده درست نمی‌باشد. هم چنین اطمینان حاصل کنید که سیم انتخابی شما بخشی از مدار موردنظرتان می‌باشد.

جهت جریان را تعیین کنید. پایه مثبت و منفی مدار را مشخص کنید. جریان الکتریسیته از پایه مثبت به پایه منفی هدایت می‌شود؛ و همین نکته به شما کمک می‌کند جهت حرکت جریان را تشخیص دهید. در صورت امکان دستگاه تان را روی محدوده اتو یا بیشترین مقدار موردنظر خود قراردهید. کلمپ جریان-   سیم را درون دهانه دستگاه تان قرار دهید. در واقع در بسیاری از کلمپ آمپرمتر‌ها از اثر هال در اندازه گیری میدان مغناطیسی اطراف سیمی که چنکگ یا کلمپ را احاطه کرده استفاده کرده و ولتاژی متناسب با میدان ایجاد شده به وسیله‌ی نیمه رسانای اثر هال حس می‌شود و به کمک میکروپروسسور داخل دستگاه به جریان معادل تبدیل می‌گردد.

در نهایت آمپر متر خود را به صورت مناسب و مطلوبی تنظیم کنید. پس از اینکه کلمپ در موقعیت مناسب قرار گرفت حال مطمئن شوید که منبع تغدیه روشن است و بنابراین جریان در کابل یا سیم مورد نظر هدایت می‌شود. اگر دستگاه تان اتورنج نبود می‌توانید محدوه مناسب را انتخاب کنید و مقادیر اندازه گیری شده را بخوانید.

کلمپ جریان-  ما در این مطلب به موضوعات ساخت کلمپ آمپر متر- نحوه استفاده از آمپرمتر کلمپی- نحوه نصب کسینوس فی متر- محاسبه توان ac- کاربرد کسینوس فی متر- آموزش کار با کلمپ متر DT266 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ جریان را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ جریان را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. 

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟