خانه وبلاگ کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کلمپ آمپرمتر کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت UNIT UT203 - فروش یونیتی UT203 Plus - قیمت کلمپ متر AC/DC - آمپرمتر CEM - مولتی متر UT202 - مولتی متر UT204 Plus - یونیتی UT213C - مولتی متر UT201 Plus که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت UNIT UT203  - فروش یونیتی UT203 Plus - قیمت کلمپ متر AC/DC - آمپرمتر CEM - مولتی متر UT202 - مولتی متر UT204 Plus - یونیتی UT213C - مولتی متر UT201 Plus خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کلمپ آمپرمتر uni t ut203 باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 -  مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کلمپ آمپرمتر uni t ut203 در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت UNIT UT203  - فروش یونیتی UT203 Plus - قیمت کلمپ متر AC/DC - آمپرمتر CEM - مولتی متر UT202 - مولتی متر UT204 Plus - یونیتی UT213C - مولتی متر UT201 Plus با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند ازکلمپ آمپرمتر uni t ut203 را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 :   کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 را میتوانید از متروتیک خرید نمایید.ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی  کلمپ آمپرمتر UNIT UT203 توانسته ایم پایین ترین کلمپ آمپرمتر  را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

کلمپ آمپرمتر چیست ؟

 کلمپمتر یا آمپر‏متر چنگکی Clamp Meter ابزار سودمندی است که به مهندسان امکان اندازه گیری جریان الکتریکی (آمپر) را به سهولت میدهد . کافیست قسمت چنگکی تجیهز را در اطراف سیم حامل جریان قرار داده و بدون نیاز به اتصال پراب و قرار دادن به صورت سری آمپر متر مقدار جریان را اندازه گیری کنید.

در حقیقت تئوری اندازه گیری این تجهیز بر مبنای خواص قانون فیزیکی است که ثابت میکند اطراف سیم حامل جریان میدان مغناطیسی وجود دارد که متناسب است با مقدار جریان یا آمپر سیم . کلمپ آمپرمتر UT203 Plus  -  در عمل در بسیاری از این تجهیزات از اثر هال در اندازه گیری میدان مغناطیسی اطراف سیمی که چنکگ یا کلمپ را احاطه کرده استفاده کرده و ولتاژی متناسب با میدان به وسیلۀ از آشکار ساز نیمه رسانای اثر هال حس می شود و به کمک میکروپروسسور داخل دستگاه به جریان معادل تبدیل می گردد.

کلمپ امپرمتر

امروزه استفاده از آمپر متر کلمپی در نصب تجیهزات ابزار دقیق ، اتوماسیون صنعتی و همچنین آزمایشگاه های الکترونیک یا کارگاه های برق و ... رایج است.

اساس کار آمپر متر چیست ؟

ما نمی‌توانیم الکترونها یا پروتونها را دیده یا لمس کنیم. به همین دلیل نمی‌توانیم آنها را بشماریم. در نتیجه به ابزاری احتیاج داریم تا بتوانیم آنها را بشماریم. شدت روشنایی لامپ مشخصاتی از شدت جریان را به ما نشان می‌دهد،

کلمپ آمپرمتر UT203 Plus   دو نقص اصلی دارد. اول اینکه نمی‌تواند شدت جریان را در واحدی که به آسانی قابل یادداشت و مقایسه با اندازه گیری شدت جریان در محلها و زمانهای دیگر است، اندازه بگیرد. همچنین در شدت جریانهای معین می‌توان از آن استفاده کرد. اگر مقدار شدت جریان خیلی کم باشد، لامپ روشن نمی‌شود و اگر شدت جریان خیلی زیاد باشد، لامپ می‌سوزد. برای رفع نقص اول به ابزاری احتیاج داریم که به ما نشان دهد، چند آمپر (چند کولن الکترون در هر ثانیه) در مدار جریان دارد. دستگاه مخصوصی که این اندازه گیری را انجام می‌دهد، آمپرمتر (Ammetr) نامیده می‌شود.

مراحل قرار دادن آمپرمتر در مدار

برای قرار دادن آمپرمتر در مدار متوالی به ترتیب زیر عمل کنید:

نیروی خارجی را که به مدار وارد می‌شود، قطع کنید. / آن قسمت از مدار را که آمپرمتر در آن قرار دارد، باز کنید یا ببرید. / انتهای مثبت آمپرمتر را به سیمی که به قطب مثبت پیل می‌رود، وصل کنید. / انتهای منفی آمپرمتر را به سیمی که به قطب منفی پیل می‌رود، وصل کنید.

 

کلمپ آمپرمتر یونیتی UT203   -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت UNIT UT203  - فروش یونیتی UT203 Plus - قیمت کلمپ متر AC/DC - آمپرمتر CEM - مولتی متر UT202 - مولتی متر UT204 Plus - یونیتی UT213C - مولتی متر UT201 Plus پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کلمپ آمپرمتر یونیتی UT203  را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کلمپ آمپرمتر uni t ut203 را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟