خانه وبلاگ کالیبراتور فشار | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



کالیبراتور فشار | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

کالیبراتور فشار - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله کالیبراتور فشار و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

کالیبراتور فشار : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (کالیبراتور فشار و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

کالیبراتور فشار : در این مقاله به طور مفصل به کالیبراتور فشار خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

کالیبراتور فشار چیست؟

کالیبراتور فشار دستگاهی است که برای اندازه‌گیری و تنظیم دقیق فشار استفاده می‌شود.

این دستگاه قادر است فشار را در واحدهای مختلف، مانند پاسکال Pascal  یا بار Bar، اندازه‌گیری کند.

علاوه بر اندازه‌گیری، کالیبراتورهای فشار قادر به ایجاد فشار دقیق و کنترل شده نیز هستند. به این صورت، می‌توانند برای کالیبراسیون (تنظیم و تطبیق) سایر دستگاه‌ها و سنسورهای فشار استفاده شوند.

کالیبراتورهای فشار معمولاً شامل یک سنسور فشار، یک واحد نمایش و کنترل و یک واحد کالیبراسیون هستند.

سنسور فشار در ارتباط با محیط قرار گرفته و فشار را به واحد الکتریکی تبدیل می‌کند. سپس این اطلاعات به واحد نمایش و کنترل ارسال می‌شود تا کاربر بتواند فشار را خوانده و تنظیمات مورد نیاز را اعمال نماید. واحد کالیبراسیون هم مسئول تنظیم و کنترل دقیق فشار است و به کاربر امکان می‌دهد فشار را بر اساس مقادیر استاندارد تنظیم کند.

مشخصات فنی دستگاه کالیبراتور فشار فلوک FLUKE 719 300G

این دستگاه با دو باتری کتابی و آلکالین 9 ولتی کار می کند و به همراه کاور و جلد محافظ، سیم تست و اندازه گیری، دفترچه ی راهنمای کاربر به بازار عرضه شده است. همچنین این دستگاه دارای تاییدیه ISO 9001 نیز می باشد.

ویژگی ها و مشخصات کلی کالیبراتور فشار فلوک FLUKE 719 300G به شرح زیر می باشد:

  • صفر کننده صفحه نمایش
  • نگهداری داده های اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش به مدت 3 ثانیه
  • حافظه ی داخلی
  • پشتیبانی از پورت 1.8 اینچی NPT
  • نمایش مقادیر حداقل و حداکثر داده های اندازه گیری شده بر روی صفحه نمایش

این دستگاه می تواند دو مقدار را اندازه گیری نماید:

  1. فشار را در رنج -12 psi تا 300 psi (-850 mbar تا 20 bar) با رزولوشن 0.01 psi (1 mbar)
  2. شدت جریان را در رنج 0 تا 24 میلی آمپر با رزولوشن 0.001 میلی آمپر

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی و عملکردی کالیبراتور فشار فلوک FLUKE 719 300G می توان به پشتیبانی از دو واحد psi و bar، منبع لوپ 24 ولتی و ترنزمیتر 4 تا 20 میلی آمپری اشاره نمود.

شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح و شناخته شده فلوک FLUKE آمریکا در ایران تهیه و خریداری کنید.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه کالیبراتور فشار

در هنگام خرید دستگاه کالیبراتور فشار، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. دقت دستگاه: دستگاه کالیبراتور فشار باید دارای دقت بالا باشد تا بتوانید فشارها را با دقت بالا اندازه‌گیری و کالیبره کنید. این دقت باید با استانداردهای صنعتی مربوطه مطابقت داشته باشد.

2. محدوده اندازه‌گیری: بررسی کرده و مطمئن شوید که دستگاه کالیبراتور فشار، محدوده اندازه‌گیری مورد نیاز شما را پوشش می‌دهد.

3. کالیبراسیون آسان: دستگاهی ساده و آسان را برای استفاده و کالیبره کردن انتخاب نمایید. راهنمایی‌های صوتی یا تصویری روی دستگاه می‌تواند به شما در فرایند کالیبره کردن کمک کند.

4. پایداری: مطمئن شوید که دستگاه کالیبراتور فشار در طول زمان پایدار است و نیازی به تنظیمات مکرر ندارد. همچنین، در صورت امکان، مطمئن شوید که دستگاه مقاوم در برابر ضربه‌ها و شرایط سخت است.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد کالیبراتور فشار و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟