خانه وبلاگ چگونه سختی اب را اندازه بگیریم تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



چگونه سختی اب را اندازه بگیریم تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

چگونه سختی اب را اندازه بگیریم- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه اندازه گیری سختی اب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات چگونه سختی آب را بگیریم - اندازه گیری سختی آب با کیت- دستگاه اندازه گیری سختی آب- جدول سختی آب- استاندارد اندازه گیری سختی آب- اندازه گیری سختی آب با دستگاه- تعیین سختی آب به روش کمپلکسومتری- جواب سوالات آزمایش سختی آب که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

چگونه سختی اب را اندازه بگیریم: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع چگونه سختی آب را بگیریم - اندازه گیری سختی آب با کیت- دستگاه اندازه گیری سختی آب- جدول سختی آب- استاندارد اندازه گیری سختی آب- اندازه گیری سختی آب با دستگاه- تعیین سختی آب به روش کمپلکسومتری- جواب سوالات آزمایش سختی آب خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه اندازه گیری سختی اب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

چگونه سختی اب را اندازه بگیریم- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه اندازه گیری سختی اب در خدمات شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه سختی آب را بگیریم - اندازه گیری سختی آب با کیت- دستگاه اندازه گیری سختی آب- جدول سختی آب- استاندارد اندازه گیری سختی آب- اندازه گیری سختی آب با دستگاه- تعیین سختی آب به روش کمپلکسومتری- جواب سوالات آزمایش سختی آب با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه اندازه گیری سختی اب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

چگونه سختی اب را اندازه بگیریم:  دستگاه اندازه گیری سختی اب را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه اندازه گیری سختی اب توانسته ایم پایین ترین چگونه سختی اب را اندازه بگیریمرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

سختی آب

TH :(Total Hardness) سختی کل آب را می گویند و واحد آن PPM یا میلی گرم بر لیتر کربنات کلسیم است. این پارامتر که مهمترین پارامتر در محاسبات ظرفیت سختی گیر محسوب می شود بیانگر میزان غلظت یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب می باشد که عامل اصلی رسوب گذاری در تجهیزات می باشد. واحد اندازه گیری این آیتم ppm می باشد.

با توجه به توضیحات داده شده برای رفع مشکل سختی راه های بسیاری پیشنهاد شده است که از پر کاربرد ترین آن ها می توان روش های تبادل یونی را نام برد. تبادل یونی به منظور تعویض یون های سخت کننده آب (کلسیم و منیزیم) با یون های بی ضرر (یون یک ظرفیتی سدیم) انجام می شود.

مبادله کننده های یونی خاصیت انتخاب پذیری یون ها را دارند. به عبارت دیگر تعویض پاره از یون ها را به یون های دیگر ترجیح می دهد. از مهمترین مبادله کننده های یونی می توان رزین ها را نام برد. رزین ها از دو بخش تشکیل شده است:

 بخشی که جامد است و در آب حل نمی شود.

 بخشی که بصورت یون آمادگی جابه جایی در محلول را دارد.

رزین های سختی گیر به دستگاه جابه جایی یون ها با یون های که ایجاد سختی نمی کنند (سدیم، هیدروژن و هیدروکسید بسته به نوع رزین ) آب را نرم می کنند.

مشکلات ناشی از عدم استفاده از سختی گیر:

کاهش قدرت شویندگی انواع مواد صابونی

از لحاظ پزشکی مضر برای بیماران قلبی

ایجاد رسوب در دستگاه های حرارتی (مانند بویلر، مبدل و کولینگ تاور)

کاهش بازده دستگاه های حرارتی به واسطه رسوب گرفتگی

افت کیفیت رنگ در صنایع نساجی و رنگرزی

چگونه سختی اب را اندازه بگیریم-  ما در این مطلب به موضوعات چگونه سختی آب را بگیریم - اندازه گیری سختی آب با کیت- دستگاه اندازه گیری سختی آب- جدول سختی آب- استاندارد اندازه گیری سختی آب- اندازه گیری سختی آب با دستگاه- تعیین سختی آب به روش کمپلکسومتری- جواب سوالات آزمایش سختی آب در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه اندازه گیری سختی اب را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه اندازه گیری سختی اب را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟