خانه وبلاگ پی اچ متر pH متر گلخانه تا 30% تخفیف قیمت فروش| HANNA Hi98107 خرید



پی اچ متر pH متر گلخانه تا 30% تخفیف قیمت فروش| HANNA Hi98107 خرید

پی اچ متر pH گلخانه - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پی اچ متر pH گلخانه - HANNA Hi98107 را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات HANNA Hi98107- پی اچ متر pH گلخانه- پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - قیمت پی اچ سنج خاک - تستر پی اچ خاک - پی اچ متر ارزان - قیمت پی اچ متر پرتابل - قیمت کاغذ پی اچ متر - بهترین دستگاه ph سنج خاک - فروش ph متر ارزان که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

پی اچ متر pH  گلخانه : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع HANNA Hi98107- پی اچ متر pH  گلخانه- پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - قیمت پی اچ سنج خاک - تستر پی اچ خاک - پی اچ متر ارزان - قیمت پی اچ متر پرتابل - قیمت کاغذ پی اچ متر - بهترین دستگاه ph سنج خاک - فروش ph متر ارزان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

پی اچ متر pH  گلخانه - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع HANNA Hi98107- پی اچ متر pH  گلخانه در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد HANNA Hi98107- پی اچ متر pH  گلخانه- پی اچ سنج و رطوبت سنج خاک - قیمت پی اچ سنج خاک - تستر پی اچ خاک - پی اچ متر ارزان - قیمت پی اچ متر پرتابل - قیمت کاغذ پی اچ متر - بهترین دستگاه ph سنج خاک - فروش ph متر ارزان با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107, توانسته ایم پایین ترین پی اچ متر pH  گلخانه را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.   

دستگاه پی اچ متر یا رطوبت سنج خاک پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107  یکی ازمحصولات کاربردی جهت تشخیص مقدار پی اچ  و رطوبت خاک و در نهایت سلامت خاک و عنصرهای تشکیل دهنده آن می باشد ، پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 مناسب گلخانه ها و پرورش قارچ وکمپوست ها و کشاورزی وحتی گلدان های داخل منزل وادارات می باشد تا از میزان رطوبت وPH خاک مطلع شویم.

این کار باعث میشود تا زمان آبیاری موارد ذکر شده و یا تعویض خاک را برنامه ریزی کنیم ، پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 دارای دو الکترود حساس و دقیق می باشد که جهت اندازه گیری رطوبت و PH خاک استفاده میشود. با این محصول دوستان عزیز دیگر نگران زمان بندی آبیاری در منزل برای گلدان ها و یا ادارات و زمین های کشاورزی و گلخانه ها و پرورش گیاهان نمیشوند و با فروکردن میله های دستگاه داخل خاک مورد نظر به راحتی زمان آبیاری و تعویض خاک رامیدانند.

پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 دوکاره است و بوسیله دکمه روی دستگاه میتوانید PH و رطوبت خاک را بسنجید میله های دستگاه را تا ریشه درخاک فروکنید.برای تشخیص رطوبت دکمه خاموش و روشن را بسمت چپ کشیده وروی moist اعداد بالایی عقربه نشانگر رطوبت است . چنانچه دکمه را بسمت راست ببرید میتوانید PH یا همان اسیدی و قلیایی بودن خاک را بسنجید.

همچنین برای اندازه گیری رطوبت و پی اچ خاک انواع گیاهان و گلها ،میتوانید به راهنمای درج شده در قسمت پشت بسته بندی که با سه منطقه قرمز و سبز و آبی بهمراه گلها و گیاهان مختلف مشخص شده دفت کنید. در علم شیمی به لگاریتم معکوس غلظت یونهای هیدروژن در یک محلول pH‌ آن گفته میشود.

 این مقیاس از ۰ تا ۱۴ متغیر است و کمتر از ۷ را اسیدی (acidic) و بیشتر از ۷ را بازی یا قلیایی (basic or alkaline) و محدوده ۷ را خنثی در نظر میگیرند. آب خالصی را طبیعی میگویند که در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد pH آن ۷ باشد. از آنجا که فعل و انفعالات شیمیایی در بازه‌های مختلف pH نتایج متفاوتی ممکن است به دست بدهد برای همین اندازه‌گیری pH در کشاورزی مهم است.

در واقع pH خاک قابلیت دسترسی به عناصر غذایی را در خاک تعیین میکند. pH مناسب برای اغلب گیاهان زراعی بین ۶ تا ۷ است. محیط و شرایط آب و هوایی. کیفیت آب. کیفیت خاک و ترکیبات آن و کودهای شیمیایی همه و همه روی pH خاک موثرند میتوانند باعث عدم موفقیت یا بهبود موفقیت یک گیاه در آن منطقه باشند.

تجزیه مواد آلی و بارندگی موجب کاهش pH خاک میشود. مثلا در مناطق خیلی مرطوب و بارانی به علت شسته شدن کاتیونهای بازی، خاک حالت اسیدی پیدا میکند و برعکس در نواحی گرم و خشک خاکها اغلب قلیایی هستند. رشد و توسعه ریشه [اغلب گیاهان] معمولا در خاکهای اسیدی کمتر است. قارچها بیشتر در خاک اسیدی و باکتریها بیشتر در خاک قلیایی رشد میکنند. گیاهانی مانند زغال اخته آبی رنگ توانایی تحمل اسیدیته ۴ تا ۵٫۵ را دارا هستند و برخی گیاهان نیز مانند جو و چغندرقند و درخت گز میتوانند pHهای قلیایی را تحمل کنند.

پس از نمونه برداری از خاک و انجام آزمایشهای خاکشناسی میتوان به عدد دقیق pH خاک پی برد. گاهی لازم میشود برای محصول مورد نظر اسیدیته خاک را کمی تغییر دهیم. برای اسیدی کردن خاک به آن گوگرد اضافه میکنند (که طی فرآیندهای شیمیایی به اسیدسولفوریک تبدیل میشود) یا مستقیما آزالیا کارها اسید سولفوریک اضافه میکنند. سولفات آهن و سولفات آلومنیوم هم در کاهش pH موثرند. همچنین کودهای نیترات آمونیوم و سولفات آمونیوم نیز موجب اسیدی شدن خاک میشوند.

(کودهای نیتروژن دار) حال برعکس اگر بخواهند خاک را قلیایی بکنند به آن آهک اضافه میکنند. بسیاری از واکنش های شیمیایی و زیست شیمیایی خاک تنها درpH مشخصی از آن رخ می دهد:

 ۱) سرعت تجزیه مواد معدنی و آلی خاک تحت تأثیر pH آن قرار دارد.

 ۲) محلولیت و قابلیت جذب عناصر غذایی خاک به وسیله واکنش یا pH خاک انجام می شود.

 ۳) غلظت فسفات با pH خاک تغییر می کند.

 ۴) استفاده مستقیم از یون های H+ و OH‑ مانند: اسید ها و هیدروکسید ها و … هنگامی که با غلظت زیاد استفاده شوند برای گیاه مضر است.

پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 - جدول رابطه عناصر غذایی خاک و pH جذب: عناصر غذایی خاک pH جذب عناصر در محلول خاک ازت و گوگرد ۰/۸ – ۵/۶ پتاسیم ۵/۸ – ۰/۷ آهن، روی، منگنز و مس ۵/۶ – ۰/۵ فسفر ۵/۷ – ۵/۶ کلسیم و منیزیم ۰/۹ – ۰/۷ مولیبدن ۵/۸ – ۵/۶میران پی اچ درخاک چیست؟Phدرخاک؟درخاک دونوع ازاسیدی بودن وجود دارد.اول اسیدیته حقیقی یا لحظه ای که همان مفهومی است که تا به حال بعنوان phخاک از آن نامبرده می شود.که در واقع نمایانگر غلظت یونهای هیدروژن آزاد درخاک می باشد.ودوم پتانسیل اسیدی خاک می باشد که به واقع تعیین کننده توان خاک در دارا بودن خاصیت اسیدی می باشد پس اسیدیته خاک بیشتر از میزان پی اچ حقیقی است. پی اچ خاک بطور مستقیم یا غیرمستقیم رشد گیاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.مهم‌ترین نقش PH خاک کنترل حلالیت مواد وعنصرهای غذایی در خاک می‌باشد. به عبارت دیگر قابلیت جذب عناصر غذایی وابستگی بسیاری به PH خاک دارد

پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پی اچ متر pH  گلخانه - HANNA Hi98107 را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟