خانه وبلاگ پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پاورمتر کلمپی سه فاز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت پاورمتر مستک - فروش MASTECH MS2205 - مولتی متر UNIT UT243 - مولتی متر کلمپی مستک مدل HIOKI 3286 - مولتی متر مستچ MS2205 - آمپرمتر یونیتی UNIT - پاور آنالایزر مستک که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پاورمتر مستک - فروش MASTECH MS2205  - مولتی متر UNIT UT243 - مولتی متر کلمپی مستک مدل HIOKI 3286 - مولتی متر مستچ MS2205 - آمپرمتر یونیتی UNIT - پاور آنالایزر مستک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پاورمتر کلمپی سه فاز باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع پاورمتر کلمپی سه فاز در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پاورمتر مستک - فروش MASTECH MS2205  - مولتی متر UNIT UT243 - مولتی متر کلمپی مستک مدل HIOKI 3286 - مولتی متر مستچ MS2205 - آمپرمتر یونیتی UNIT - پاور آنالایزر مستک با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پاورمتر کلمپی سه فاز را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک :  پاورمتر کلمپی سه فاز را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پاورمتر کلمپی سه فاز توانسته ایم پایین ترین پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

پاورآنالایزر (POWERMETER) چیست؟

پاور آنالایزر (پاورمتر Powermeter) دستگاه هائی هستند که برای محاسبه توان ، انرژی ، توان اکتیو و راکتیو ، فاکتور توان(PF ) واندازه‏ گیری ولتاژ ، جریان طراحی گردیده ‏اند .همانطور که میدانید توان معرف انرژی در واحد زمان می باشد و با واحد وات اندازه گیری می شود و در الکتریسیته از حاصل ضرب ولتاژ در جریان به دست می‏آید.این در حالی است که در سیستمهای الکتریکی ، خصوصا در جریان متناوب نیاز به آنالیز بسیاری از فاکتورها میباشد که در تولید و نحوه انتقال انرژی و مصرف آن در تجهیزات الکتریکی بسیار موثر میباشند .

پاور آنالایزر یا هارمونیک آنالایزر برای اندازه گیری چنین پارامترهائی نظیر ولتاژ ، جریان ، اغتشاش هارمونیک و بسیاری از پارامترهای کیفی توان طراحی شده اند.پاورآنالایزر به همراه نرم افزار برای آنالیز، و همچنین پراب و کلمپ جهت اندازه گیری جریان و ولتاژ سه فاز می باشد. پاور آنالایزر یک ابزار ضروری برای هر مدارالکتریکی است. پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک -  به کمک پاور آنالایزر می توانید ولتاژ باتری تان را قبل و بعد از پرواز چک کنید، پک باتری تان را بالانس کنید، جریان، ولتاژ و توان سیستم تان را چک کنید. به کمک این پاور آنالایزر ها، همه این کارها را خواهید توانست انجام دهید.

بالانسر پاور آنالایزر

مدار بالانسر داخلی پاور آنالایزر می تواند باتری شما را بدون نیاز به اتصال به شارژر، بالانس نماید. باتری به ولتاژ پائین ترین سل، بالانس می شود.

آنالایزرهای نیرو ، مانند هر پاورمتر دیگری ، چندین پارامتر الکتریکی را ردیابی می کنند که شامل ولتاژ AC ، توان جریان AC و فرکانس هستند. پارامترهای داده های الکتریکی شامل تقاضا و اوج تقاضا است. تقاضای الکتریکی مقدار واقعی نیرویی است که سیستم مانیتور شده از آن استفاده می کند. اوج تقاضای الکتریکی حداکثر مقدار برق است که قابل استفاده است. به طور معمول ، پارامترهای قدرت در وات (W) ، آمپر ولت (VA) و واکنشگرهای آمپر ولت (VAR) اندازه گیری می شوند. وات قدرت واحد الکتریکی است که میزان انرژی تولید شده یا مصرف شده توسط یک وسیله الکتریکی را نشان می دهد. آ پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک - مپر ولت با جریان جاری شده در مدار برابر با ولتاژ آن مدار برابر است. واکنشگرهای آمپر ولت ، مؤلفه واکنش آمپر ولت را مشخص می کنند.

هارمونیک چیست؟

هارمونیک ها، ولتاژ و جریان های الکتریکی هستند که در شبکه قدرت بر اثر نوعی از بارهای الکتریکی به وجود می‌آیند. جهان امروز، نیازمند پروسه های اتوماتیک، سریع تر و قابل انعطاف تری است و این به منزله آن است که مدارات کنترلی باید هر چه بیشتر در دستگاه ها نصب شوند. مدارات قدیمی با کنتاکتور کنترل می شدند حال آنکه امروزه کلیه کنترل ها توسط نیمه هادی ها صورت می گیرد. همچنین نیاز به منبع تغذیه دائمی در نقاط حساسی مثل بانک ها، بیمارستان ها، مراکز حفاظتی و استفاده روز افزون از منابع تغذیه دائمی UPS را موجب شده است.

پاورمتر کلمپی سه فاز با هارمونیک -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت پاورمتر مستک - فروش MASTECH MS2205  - مولتی متر UNIT UT243 - مولتی متر کلمپی مستک مدل HIOKI 3286 - مولتی متر مستچ MS2205 - آمپرمتر یونیتی UNIT - پاور آنالایزر مستک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پاورمتر کلمپی سه فاز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پاورمتر کلمپی سه فاز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟