خانه وبلاگ پاورمتر پریزی و وات متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



پاورمتر پریزی و وات متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

پاورمتر پریزی و وات متر- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پاورمتر و وات متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت وات متر پریزی- قیمت پاور متر- قیمت وات متر دیجیتال- دستگاه اندازه گیری وات متر- خرید پاور متر- فروش پاورمتر- وات متر پنلی- آمپر متر پریزی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

پاورمتر پریزی و وات متر: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت وات متر پریزی- قیمت پاور متر- قیمت وات متر دیجیتال- دستگاه اندازه گیری وات متر- خرید پاور متر- فروش پاورمتر- وات متر پنلی- آمپر متر پریزی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پاورمتر و وات متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

پاورمتر پریزی و وات متر- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع پاورمتر و وات متردر خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت وات متر پریزی- قیمت پاور متر- قیمت وات متر دیجیتال- دستگاه اندازه گیری وات متر- خرید پاور متر- فروش پاورمتر- وات متر پنلی- آمپر متر پریزی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پاورمتر و وات متررا در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پاورمتر پریزی و وات متر:  پاورمتر و وات متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پاورمتر و وات متر توانسته ایم پایین ترین پاورمتر پریزی و وات متررا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

پاور متر پریزی یونیتی میتواند چندین پارامتر را به صورت همزمان میتواند اندازه گیری کند و بیانگر میزان مصرف انرژی الکتریکی دستگاه متصل شده باشد. به کمک این توان سنج میتوانید مقدار مصرف انرژی الکتریکی توسط یک دستگاه الکتریکی را محاسبه کنید. در واقع میتوان این دستگاه را به عنوان یک پاورمتر ، ولت متر ، آمپر متر ، انرژی الکتریکی متر به صورت مجزا در نظر گرفت و برای اندازه گیری میزان مصرف انرژی دستگاه های پر مصرف در منازل و یا در کارگاه ها میتوان از این پاور متر کوچک استفاده کرد و میزان هزینه ها را با مصرف بهینه کاهش داد. به کمک این دستگاه میتوان قیمت هر کیلو وات ساعت برق مصرفی را تنظیم کرد و در نهایت مقدار هزینه مصرف برق را به صورت جزیی توسط یک دستگاه خاص بررسی کرد. همچنین میتوان پارامترهایی از جمله پاور فکتور یا همان کسینوس فی و فرکانس را نیز اندازه گیری کرد.

پاورمتر چیست؟

پاورمتر در واقع یک دستگاه چند منظوره است که توان اکتیو و راکتیو، انرژی، ولتاژ و جریان را محاسبه می کند. این دستگاه های چند منظوره کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلف دارند. به عنوان مثال کنتور برق یک نوع پاورمتر است. بیشترین کاربرد پاورمتر در مهندسی الکترونیک است که قدرت الکتریسیته دستگاه ها را اندازه گیری می کند. پاورمتر همچنین در دوچرخه سواری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار محبوب است. پاورمتر نوری و پاورمتر مایکرویو نیز از سایر انواع این دستگاه هستند. انواع مختلف پاورمتر معمولا دارای یک صفحه نمایش و یک پنل تنظیمات اندازه گیری می باشند.

وات متر دستگاهی برای سنجش توان است که می تواند توان های مختلف را اندازه گیری کرده و نمایش دهد. این دستگاه میزان وات مصرفی یک مصرف کننده مانند موتور یا هر چیزی دیگری که انرژی الکتریکی مصرف می کند را اندازه گیری می کند. وات مترها به دو صورت وات مترهای دیجیتال و آنالوگ در بازار موجود هستند. وات متر های آنالوگ از لحاظ تکنولوژی ساخت قدیمی بوده و از دو سیم پیچ ساخته شده است که یک سیم پیچ آن ثابت است (سیم پیچ جریان). این سیم پیچ با تعداد دور کم و با قطر زیاد در مدار وجود دارد. و یک سیم پیچ متحرک که به سیم پیچ ولتاژ معروف است ساخته می شود. سیم پیچ ولتاژ هم با تعداد دور زیاد و قطر کم در مدار موجود است. سیم پیچ جریان به صورت سری و کویل ولتاژ به صورت موازی در مدار بسته می شود.

وات مترهای دیجیتال در در ابعاد و توان های مختلف تولید می شوند. و در شبکه های تک فاز و سه فاز استفاده می شوند. وات متر های جدید تولید شده از نوع دیجیتالی هستند که در هر لحظه از زمان از پارامتر ولتاژ و جریان نمونه برداری می کنند و با ضرب این دو مشخصه توان را نشان می دهند. برای اندازه گیری توان مصرف کننده ها با توان زیاد از ترانس CT جریان و برای اندازه گیری ولتاژ بالا از ترانس PT همراه وات متر استفاده می کنیم. واحد توان در استاندارد های بین المللی وات است از این واحد برای توان های بالا کیلو وات و مگاوات و برای توان های کوچک از واحدهایی مانند میلی و میکرو وات استفاده می شود. بهترین و باکیفیت ترین انواع وات متر ها را می توانید از مجموعه متروتیک خریداری نمایید.

وات متر پریز دار یونیتی برای اندازه گیری انواع پارامتر های توان تک فاز از جمله: توان مصرفی ، توان اکتیو ، توان راکتیو ، جریان و ولتاژ AC/DC ، هارمونیک ها و THD و .. را دارند. در مدل های جدیدتر ،این دستگاه می تواند به کمک پراب های کلمپی اندازه گیری را به شکل غیر تماسی انجام داده و شکل موج هر سه فاز و حتی شبیه سازی هارمونیک ها را نمایش دهد.

پاورمتر پریزی و وات متر-  ما در این مطلب به موضوعات قیمت وات متر پریزی- قیمت پاور متر- قیمت وات متر دیجیتال- دستگاه اندازه گیری وات متر- خرید پاور متر- فروش پاورمتر- وات متر پنلی- آمپر متر پریزی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پاورمتر و وات متر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پاورمتر و وات متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟