خانه وبلاگ پاورمتر فیبر نوری چیست تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



پاورمتر فیبر نوری چیست تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

پاورمتر فیبر نوری چیست - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پاورمتر فیبر نوری را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پاور سورس چیست - قیمت پاور متر فیبر نوری- پاورمتر دوچرخه- پاورمتر چیست- دستگاه پاورمتر- قیمت پاورمتر- پاور سورس و پاورمتر- تست پاورمتر فیبر نوری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

پاورمتر فیبر نوری چیست : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پاور سورس چیست - قیمت پاور متر فیبر نوری- پاورمتر دوچرخه- پاورمتر چیست- دستگاه پاورمتر- قیمت پاورمتر- پاور سورس و پاورمتر- تست پاورمتر فیبر نوری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پاورمتر فیبر نوری  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

پاورمتر فیبر نوری چیست - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع پاورمتر فیبر نوری در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاور سورس چیست - قیمت پاور متر فیبر نوری- پاورمتر دوچرخه- پاورمتر چیست- دستگاه پاورمتر- قیمت پاورمتر- پاور سورس و پاورمتر- تست پاورمتر فیبر نوری با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از پاورمتر فیبر نوری را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پاورمتر فیبر نوری چیست :  پاورمتر فیبر نوری را می توانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پاورمتر فیبر نوری توانسته ایم پایین ترین پاورمتر فیبر نوری چیست را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

پاور متر نوری چیست؟

پاور متر نوری یا  OPM یک ابزار تست می باشد به صورت دقیق قدرت فیبر نوری تجهیزات، یا قدرت سیگنال نوری که از طریق کابل فیبر نوری می گذرد را، اندازه گیری می کند.

پاور متر نوری از یک سنسور کالیبره شده و یک صفحه نمایش تشکیل شده است. که سنسور کالیبره شده وظیفه اندازه گیری مدار تقویت کننده Amplifier)  ) را دارا می باشد.

پاورمتر نوری اخیراً طوری طراحی شده تا علاوه بر قابلیت اطمینان و پایداری، با دست نیز قابل حمل باشد. این دستگاه جهت نصب، پشتیبانی، اشکال زدایی و یا رفع ایرادات هر نوع شبکه فیبر می تواند استفاده شود. یک پاورمتر نوری در زمینه های مختلفی همچون ساخت کابل و پشتیبانی، ارتباطات فیبر نوری و  CATV کاربرد دارد.

کاربردهای پاور متر نوری

در پاورمتر نوری تغییرات زیادی بوجود آمده است و کار با آن به دلیل ویژگی هایی که با آن اضافه شده است، بسیار راحت تر و کارآمدتر شده است.

 

پاورمتر نوری عمدتاً در LAN , WAN، شبکه کلان شهری، CATV یا شبکه نوری دور بُرد برای مقاصد یا اهداف زیر استفاده می شود:

اندازه گیری میرایی:

برای مشخص کردن کیفیت نصب فیبر، لازم است میرایی نوری اندازه گیری شود.

تست پایداری فیبر:

پایداری را می توان با قرار دادن یک منبع نور کالیبره شده در یک طرف فیبر و پاورمتر نوری در طرف دیگر فیبر اندازه گیری کرد. قدرتی که بر روی صفحه نمایش OPM خوانده می شود حضور قدرت نوری را نشان می دهد.

اندازه گیری قدرت تجهیزات اکتیو

تجهیزات اکتیو باید منظماً کنترل شوند تا سطح قدرت و پایداری آن تست شود. پاورمتر نوری می تواند مستقیماً از طریق پچ کورد به این تجهیزات نصب شود تا مشخص شود که آیا انتقال دهنده پایدار است؟ و آیا در محدوده قدرتی که تولید کننده مشخص کرده است، می باشد؟

اندازه گیری طول

استاندارد های عمومی کابل مانند  TIA-568 طول واقعی کابل تحت آزمایش را استفاده می کند تا مقدار افت را محاسبه کند. آزمایش قرقره تایید می کند که مقدار فیبری که در قرقره ارائه شده است دقیق باشد.

تست پچ کورد

یک اتصال بد فیبر می تواند نشات  گرفته از یک پچ کورد فیبر بد باشد. پاور متر نوری جهت تست میرایی پچ کابل استفاده می شود تا عملکرد آن را ارزیابی کند.

پاورمتر فیبر نوری چیست -  ما در این مطلب به موضوعات پاور سورس چیست - قیمت پاور متر فیبر نوری- پاورمتر دوچرخه- پاورمتر چیست- دستگاه پاورمتر- قیمت پاورمتر- پاور سورس و پاورمتر- تست پاورمتر فیبر نوری در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله پاورمتر فیبر نوری را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از پاورمتر فیبر نوری را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟