خانه وبلاگ نشت یاب و دتکتور گاز شهریو - 12 مورد از مهمترین مدل ها



نشت یاب و دتکتور گاز شهریو - 12 مورد از مهمترین مدل ها

نشت یاب و دتکتور گاز شهری - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله نشت یاب و دتکتور گاز شهری و WINTACT WT8801-HABOTEST HT601B - HABOTEST HT601 را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

نشت یاب و دتکتور گاز شهری : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (نشت یاب و دتکتور گاز شهری و WINTACT WT8801-HABOTEST HT601B - HABOTEST HT601) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

نشت یاب و دتکتور گاز شهری : در این مقاله به طور مفصل به نشت یاب و دتکتور گاز شهری خواهیم پرداخت و همچنین در مورد WINTACT WT8801-HABOTEST HT601B - HABOTEST HT601 توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

1-نشت یاب گاز اشتعال 0 تا 100 درصد LEL وینتکت WINTACT WT8801

 مشخصات کلی نشت یاب گاز قابل اشتغال وینتکت WINTACT WT8801 :

این دستگاه از یک باتری لیتیومی LP103450 با ظرفیت 1800 میلی آمپر بر ساعت با قابلیت شارژ مجدد به عنوان منبع انرژی تغذیه می کند. ابعاد این دستگاه 71*153*49 میلی متر بوده و وزنی در حدود 215.4 گرم (با در نظر گرفتن وزن باتری) دارد. این دستگاه به همراه کاور محافظ بدنه، پیچ تنظیم، لوله شفاف، شارژر و دفترچه ی راهنمای کاربر به بازار عرضه شده است.

از ویژگی ها و مشخصات کلی نشت یاب گاز قابل اشتغال وینتکت WINTACT WT8801 می توان به صفحه نمایش رنگی LCD، رابط کاربری دوستانه، پشتیبانی از دو زبان چینی و انگلیسی، سه حالت هشدار صوتی، تصویری و ویبره، حافظه ی داخلی با قابلیت ذخیره 120000 داده اندازه گیری شده، نمایش زمان و تاریخ و نشانگر وضعیت باتری اشاره کرد.

شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح و شناخته شده وینتکت WINTACT در ایران تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و نحوه خرید این دستگاه و دریافت مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه بزرگ متروتیک تماس حاصل نمایید.

 

1-دتکتور و نشت یاب گاز طبیعی برند هابوتست HABOTEST HT601

گاز سنج HT601 انواع مختلفی از گازها را تشخیص می دهد و به لطف سنسور، اندازه گیری دقیق را انجام می دهد. این دستگاه می تواند انواع گازها از جمله استون ، مونوکسید کربن ، پروپان یا بنزن را تشخیص دهد. نتایج اندازه گیری به صورت نمودار میله ای بر روی صفحه نمایش LCD با قابلیت خواندن آسان و دارای نور پس زمینه HD نمایش داده می شود. همچنین این ابزار جمع و جور و قابل حمل است و در بسیاری از برنامه ها مثل پمپ بنزیت مفید خواهد بود. اگر دستگاه، نشت گاز را تشخیص دهد ، شروع به بوق زدن می کند و رنگ نور پس زمینه صفحه نمایش قرمز می شود.

مشخصات کلی دتکتور و نشت یاب گاز طبیعی هابوتست HABOTEST HT601:

گاز سنج HT601 انواع مختلفی از گازها را تشخیص می دهد و به لطف سنسور، اندازه گیری دقیق را انجام می دهد. این دستگاه تقریباً 30 ثانیه پس از راه اندازی آماده استفاده است و زمان پاسخگویی آن کمتر از 2 ثانیه است. سنسور حالت جامد داخلی از دقت بالایی برخوردار است و می تواند متان را با دقت 10 درجه فارنهایت تشخیص دهد. این دستگاه می تواند انواع گازها از جمله استون ، مونوکسید کربن ، پروپان یا بنزن را تشخیص دهد. نتایج اندازه گیری به صورت نمودار میله ای بر روی صفحه نمایش LCD با قابلیت خواندن آسان و دارای نور پس زمینه HD نمایش داده می شود. همچنین این ابزار جمع و جور و قابل حمل است و در بسیاری از برنامه ها مفید خواهد بود. حتی می توان آن را در جیب خود قرار داد. کاربر به راحتی می تواند آن را به هر جایی که نیاز دارد ببرد. این متر مجهز به دزدگیر دوگانه است ، بنابراین می توان مطمئن بود که هر گونه خطر احتمالی بلافاصله به کاربر اطلاع داده می شود. اگر دستگاه، نشت گاز را تشخیص دهد ، شروع به بوق زدن می کند و رنگ نور پس زمینه صفحه نمایش قرمز می شود. همچنین می توان حساسیت تشخیص بالا یا پایین را انتخاب کرد.  این دستگاه دارای 3 عدد باتری1.5 ولت با ظرفیت AAA است و وزن دستگاه حدود 350 گرم است. اندازه دستگاه در ابعاد 225*60*33 میلی متر می باشد. از امکانات این دستگاه می توان به صفحه نمایش بزرگ و هشدار باتری کم و خاموش شدن خودکار اشاره نمود.

1-نشت یاب گاز : متان پروپان گازوئیل و ...مستک MASTECH MS6310

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 یک آشکارساز گاز قابل احتراق با حساسیت بالاست که با سرعت بسیار بالایی نشت گاز را شناسایی و مشخص می کند و دارای قابلیت تنظیم دستی حساسیت دستگاه برای از بین بردن سطح گاز پس زمینه می باشد. نشت یاب گاز MS6310 قادر به تشخیص و شناسایی گاز طبیعی، متان، اتان، پروپان، بوتان، استون، الکل، آمونیاک، بخار، مونوکسید کربن، بنزین، سوخت جت، حلال های هیدروژن، رقیق کننده رنگ های لاکی و نفت می باشد. این دستگاه می تواند نشتی گاز را از 10 تا 40 درصد در محیط تشخیص دهد و دارای رزولوشن اندازه گیری 50 پی پی ام برای گاز متان است.

مشخصات کلی نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 :

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 ابزاری حیاتی و مهم در مکان هایی است که احتمالی نشتی گاز وجود دارد زیرا بسیاری از گاز ها سمی بوده و یا موجب احتراق، کمبود اکسیژن، آسیب های جسمی و خفگی کارکنان، کارمندان و یا افراد حاضر در آن منطقه می شود. این دستگاه از 4 باتری 1.5 ولت AA تغذیه می کند و دارای قابلیت تنظیم حساسیت دستگاه می باشد که باید متناسب با محیط و شدت خطر نشت گاز مورد نظر تنظیم شود. پس از اندازه گیری و تشخیص گاز توسط دستگاه، باید به میزان 7 تا 10 دقیقه در هوای آزاد و تمیز قرار داده شود تا به حالت اولیه بازگشته و مجددا آماده استفاده و اندازه گیری گردد. در هنگام تشخیص نشتی گاز در بازه 10 تا 40 درصد زنگ هشدار موجود در دستگاه روشن می شود تا موجب آگاهی کاربر از شرایط موجود، رفع خطر و جلوگیری از صدمات و خصارات احتمالی شود.

ابعاد این دستگاه برابر 46 x 70 x 172 میلی متر، وزن دستگاه به همراه باتری برابر با 354 گرم و رنگ آن سبز و مشکی است و دارای یک کلید شستی جهت انتخاب میزان حساسیت می باشد.

نشت یاب گاز های مختلف برند مستک مدل MASTECH MS6310 دارای گواهینامه CE / ETL / RoHS، درجه 2 آلودگی و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه و مقرون به صرفه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

لطفا جهت بررسی تمامی انواع روی لینک نشت یاب و دتکتور گاز شهری کلیک نمایید

نتیجه : بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد نشت یاب و دتکتور گاز شهری و WINTACT WT8801-HABOTEST HT601B - HABOTEST HT601 اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟