خانه وبلاگ مولتی متر هوشمند | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



مولتی متر هوشمند | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

مولتی متر هوشمند - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله مولتی متر هوشمند و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

مولتی متر هوشمند : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (مولتی متر هوشمند و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

مولتی متر هوشمند : در این مقاله به طور مفصل به مولتی متر هوشمند خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید. 

 

مولتی‌متر هوشمند یک ابزار اندازه‌گیری الکتریکی است که می‌تواند به طور همزمان و یا به صورت جداگانه برای اندازه‌گیری و آنالیز مقادیر مختلفی از سیگنال‌های الکتریکی استفاده شود.

این دستگاه معمولاً شامل ترکیبی از ولت‌متر (اندازه‌گیری ولتاژ)، آمپرمتر (اندازه‌گیری جریان) و اهم‌سنج (اندازه‌گیری مقاومت الکتریکی) است. در برخی مدل‌ها، قابلیت اندازه‌گیری دیگر پارامترهای الکتریکی مانند فرکانس، خازن و دیود نیز وجود دارد.

مولتی‌مترهای هوشمند از سنسورهای الکترونیکی پیشرفته، پردازشگرهای داخلی، نمایشگرهای بزرگ و گاهی هم قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم مانند بلوتوث یا Wi-Fi برخوردار هستند. این ویژگی‌ها به کاربران امکان اتصال به تلفن همراه یا کامپیوتر و کنترل و نمایش داده‌ها را از راه دور فراهم می‌کنند. همچنین، مولتی‌مترهای هوشمند قابلیت ذخیره سازی داده‌های اندازه‌گیری شده را دارا هستند تا بتوانند برای تجزیه و تحلیل بیشتر و ترکیب با سایر داده‌ها استفاده شوند.

با استفاده از مولتی‌مترهای هوشمند می‌توان ولتاژ‌ها، جریان‌ها و مقاومت‌های مختلف را در ادوات الکتریکی اندازه‌گیری کرده و مشکلاتی مانند قطعی یا کوتاهی در مدارها را تشخیص داد. این ابزارها معمولاً در تعمیرات الکترونیکی، تعمیرات خودرو، برق صنعتی و کاربردهای خانگی استفاده می‌شوند.

همچنین، مولتی‌مترهای هوشمند امکاناتی مانند تشخیص خودکار مقدار مناسب برای رنج اندازه‌گیری، نمایش خودکار واحدهای مناسب و هشدارهای صوتی یا بصری برای اندازه‌گیری‌های خارج از محدوده را دارا هستند. این ویژگی‌ها به کاربران در دستگاهی قابل استفاده و آسان کمک می‌کنند.

مشخصات مولتی متر دیجیتالی هوشمند برند یونیتی مدل UT123D:

یکی از بهترین انواع مولتی مترها، مولتی متر دیجیتال هوشمند مدل UT123D برند یونیتی است. این وسیله ابزاری دقیق با عملکردی قابل اطمینان جهت اندازه گیری ظرفیت خازنی، دیود، مقاومت، اندازه ولتاژ DC و AC و همچنین جریان DC و AC با دقت بسیار بالا می باشد.

در این دستگاه از دو عدد باتری 5/1 ولتی R03 استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است. در صورت کاهش میزان باتری به کمتر از مقدار 7/2 ولت نشانگر کاهش باتری فعال می شود همچنین در صورت غیر فعال ماندن دستگاه نور پس زمینه جهت صرفه جویی در مصرف باتری خاموش می گردد.

ابعاد این دستگاه  130×65×28 میلی متر ، وزن آن 130 گرم و اندازه صفحه نمایش آن 44×26 میلی متر بوده و رنگ آن قرمز و خاکستری می باشد.

مولتی متر دیجیتالی هوشمند مدل UT123D برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا و مطابق با استاندارد های ایمنی CAT III 600V می باشد.

این مولتی متر دیجیتال، ظرفیت خازنی (C)، و مقاومت (R) را به راحتی و با دقت بالا اندازه گیری می کند. محدوده اندازه گیری ظرفیت خازنی تا 4000 میکرو فاراد و با دقت اندازه گیری (5%+4) ±  است.

رنج اندازه گیری مقاومت نیز تا 40 مگا اهم بوده و دقت اندازه گیری آن (2+%8/0) ±  می باشد.

بعلاوه این دستگاه قابلیت اندازه گیری ولتاژ DC و AC تا اندازه 600 ولت با دقت (5/0%+3) ±  و جریان DC و AC تا اندازه 10 آمپر با دقت (8/0%+3) ±  را نیز دارا می باشد.

قیمت مولتی متر هوشمند به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت مولتی‌مترهای دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر عوامل مهمی که تأثیر زیادی بر قیمت مولتی‌مترها دارند، آورده شده است:

1. کیفیت ساخت: مولتی‌مترهای با کیفیت بالا که از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده‌اند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این موضوع شامل استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت، دقت بالا در اندازه‌گیری، پایداری و دوام بیشتر می باشد.

2. دقت اندازه‌گیری: مولتی‌مترهای با دقت بالاتر در اندازه‌گیری و قابلیت تشخیص خطاهای کوچکتر، معمولاً هزینه بیشتری داشته و گرانتر هستند.

3. ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص: مولتی‌مترهایی که ویژگی‌های خاصی مانند اتصال به شبکه‌های بی‌سیم، ذخیره سازی داده، تجزیه و تحلیل های پیچیده‌تر و یا قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای کامپیوتری را دارند، معمولاً قیمت بیشتری هم دارند.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد مولتی متر هوشمند و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟