خانه وبلاگ مولتی متر صنعتی و حرفه ای تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



مولتی متر صنعتی و حرفه ای تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

مولتی متر صنعتی و حرفه ای - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر صنعتی و حرفه ای را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع مولتی متر را نام ببرید- قیمت اهم متر عقربه ای- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب و ارزان- مولتی متر مستک- فرق اهم متر با مولتی متر- قیمت اهم متر هیوکی- اهم متر هیوکی قدیمی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر صنعتی و حرفه ای : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع مولتی متر را نام ببرید- قیمت اهم متر عقربه ای- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب و ارزان- مولتی متر مستک- فرق اهم متر با مولتی متر- قیمت اهم متر هیوکی- اهم متر هیوکی قدیمی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر صنعتی و حرفه ای باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مولتی متر صنعتی و حرفه ای - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مولتی متر صنعتی و حرفه ای در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مولتی متر را نام ببرید- قیمت اهم متر عقربه ای- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب و ارزان- مولتی متر مستک- فرق اهم متر با مولتی متر- قیمت اهم متر هیوکی- اهم متر هیوکی قدیمی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر صنعتی و حرفه ای را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر صنعتی و حرفه ای :  مولتی متر صنعتی و حرفه ای را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر صنعتی و حرفه ای توانسته ایم پایین ترین مولتی متر صنعتی و حرفه ای را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.

 

 

مولتی متر چیست

مولتی متر وسیله است برای اندازه گیری پارامتر هایی الکتریکی از قبیل (ولتاژ ، جریان ، مقاومت ، تست دیود ، خازن سنج و….)مولتی متر ها در دنیا به دو شکل ساخته شده و قابل دسترس می باشد به صورت عقربه ای یا اصطلاحا آنالوگ و دیجیتال

مولتی متر آنالوگ

مولتی متر عقربه ای یا آنالوگ که از قدیم الایام مورد استفاده قرار میگرفته متشکل از صفحه مدرج ، عقربه نمایشگر به به دو طرف چپ و راست قابل حرکت است  و سلکتور تنظیمات می باشد. مولتی متر صنعتی و حرفه ای -  جهت اندازه گیری پارامترها در مولتی متر عقربه ای ابتدا باید پیچ سلکتور را بر روی مقادر پارامتر مورد نیاز اندازه گیری تنظیم نمود و پس از آن با استفاده از کابلهای رابط موجود یا پراب روی قطعه مورد نظر قرار داده و مقدار پارامتر را اندازه گیری نمود .

پتانسیومتر موجود بر روی مولتیمتر برای تنظیم صفر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا مولتی مترهای آنالوگ یا عقربه ای برای اندازه گیری با دقت بالا در تعمیرات  الکتریکی ، تعمیر تلویزیون ،آزمایشگاه ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

مولتی متر دیجیتال

مولتی متر دیجیتال، این دسته از مولتی متر ها نیز  از لحاظ شکل ظاهری شبیه مولتیمتر آنالوگ بوده با این تفاوت که بجای صفحه مدرج و عقربه موجود صفحه نمایش دیجیتال سون سگمنت جایگزین شده که اعداد را به صورت دیجیتال نمایش می دهد.

مولتی متر های دیجیتال همانند مولتی متر های عقربه ای یک پیچ سلکتور وجود دارد که برای اندازه گیری پارامتر های مشخص قابل تنظیم می باشد .(البته در برخی از مولتیمتر های جدید این سلکتور حذف شده و برای دستگاه کاملا قابل تشخیص می باشد)جهت اندازه گیری دقیق ابتدا سلکتور را روی پارامتر مورد نظر قرار داده و بعد از ان اقدام به اندازه گیری پارامتر مورد نظر می نمائیم . مولتی متر صنعتی و حرفه ای -  در عمل از نامهای دیگری نیز برای این وسیله کاربردی استفاده می شود که این نامها از این قبیل می باشد. (آوو متر ،اهم متر ،آمپر متر ،کلمپ آمپر متر ،که تمامی آین دستگاه ها روش کارشان شبیه مولتیمتر معمولی بوده و بغیر از کلمپ آمپر متر که علاوه بر اندازه گیری پارامتر های ذکر شده توانایی اندازه گیری پارامتر جریان را بصورت القایی را دارا می باشد .

اندازه گیری جریان با مولتی متر

همانطور که میدانیم برای اندازه گیری جریان ،باید آمپر متر را به صورت سری در مدار قرار داد اما در مدارات در حال کار امکان انجام این امر وجود ندارد .زیرا باید ابتدا مدار را قطع و سپس آمپر متر را در مدار بست .

به همین دلیل دستگاهی تولید شده به نام کلمپ آمپر متر یا آمپر متر انبری ،آمپر متر چنگکی که توانایی اندازه گیری جریان بدون قطع بودن جریان را دارا می باشد.  به این صورت که فقط کافیست یکی از سیم های داخل مدار که مد نظر می باشد انتخاب کرده و فک کلمپ آمپر متر را دور آن قرار داد و مقدار نمایش داده شده بر روی دستگاه را قرائت نمود.این وسیله کاربردی در صنعت برق کار را بسیار راحت نموده است .

مولتی متر صنعتی و حرفه ای -  ما در این مطلب به موضوعات انواع مولتی متر را نام ببرید- قیمت اهم متر عقربه ای- مولتی متر دیجیتال- مولتی متر خوب و ارزان- مولتی متر مستک- فرق اهم متر با مولتی متر- قیمت اهم متر هیوکی- اهم متر هیوکی قدیمی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر صنعتی و حرفه ای را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر صنعتی و حرفه ای را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟