خانه وبلاگ مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر و ترمومتر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت ترمومتر انبری- فروش انواع ترمومتر- ترمومتر ديجيتال- ترمومتر پزشکی- ترمومتر قهوه- قیمت ترمومتر عقربه ای - مولتی متر انبری چیست- قیمت مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر دیجیتال که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت ترمومتر انبری- فروش انواع ترمومتر- ترمومتر ديجيتال- ترمومتر پزشکی- ترمومتر قهوه- قیمت ترمومتر عقربه ای - مولتی متر انبری چیست- قیمت مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر دیجیتال خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر و ترمومتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مولتی متر و ترمومتر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترمومتر انبری- فروش انواع ترمومتر- ترمومتر ديجيتال- ترمومتر پزشکی- ترمومتر قهوه- قیمت ترمومتر عقربه ای - مولتی متر انبری چیست- قیمت مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر دیجیتال با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر و ترمومتر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی:  مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر و ترمومتر توانسته ایم پایین ترین مولتی متر انبری و ترمومتر تماسیرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

کاربرد مولتی متر انبری ( آمپرمتر کلمپی)

خرابی وسایل برقی و نیاز به تعمیر آن اجتناب ناپذیر است نوسانات برق و قطعات الکتریکی نامرغوب موجب سوختن وسایل الکترونیکی خانگی و کارگاه ها می شوند. در تمام جاهایی که با جریان‌های بالا و یا برق قدرت سروکار داریم با خرابی وسایل برقی و نیاز به تعمیر آن روبرو می شویم . مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی- در این مواقع با داشتن یک آمپرمتر کلمپی یا کلمپ متر دیجیتال میتوان دلیل نوسان برق و تست وسایل الکترونیکی را بررسی کرد و بدین وسیله از سوختن لوازم برقی جلوگیری کرد. یکی از ابزار ها برای محافظت از سوختن وسایل الکترونیکی خانگی استفاده از محافظ برق است.

دانشجویان مهندسی برق با اندازه‌گیری‌های مدارهای کوچک خود و صنعت‌گران و برق‌کاران حرفه‌ای در نیروگاه‌ها، بوردهای الکتریکی، تجهیزات الکترو مکانیکی و سایر بخش‌های صنعتی همه و همه به کلمپ متر دیجیتال نیاز دارند که بسته به نیاز خود و هزینه مورد نظر می‌توانند در بازه‌های قیمتی متنوع محصول خود را انتخاب کنند.

آموزش کار با مولتی متر انبری ( آمپرمتر کلمپی)

استفاده از مولتی متر انبری (کلمپی) بسیار ساده است با مطالعه آموزش کار با مولتی متر انبری در دفترچه راهنمای دستگاه، روش استفاده و طرز کار آن را خواهید آموخت. در اولین قدم آموزش کار با مولتی متر انبری، باید کمیت هایی که این دستگاه اندازه گیری می کند را بشناسیم. کافی است یکی از سیم‌های حامل جریان (دقت شود که منظور یک کابل انتقال برق نیست بلکه رشته‌سیم حامل جریان یک‌طرفه است، مثلا فاز) را در حلقه دستگاه قرار دهیم، این حلقه درواقع سیم‌پیچ ثانویه است و سیم برق داخل آن، سیم‌پیچ اولیه می باشد. مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی- بنابراین سیم برق داخل حلقه مطابق با قوانین الکترومغناطیسی به نسبت n به 1 (n همان تعداد سیم‌پیچ ثانویه است که تعداد آن را می‌دانیم.) در سیم‌پیچ ثانویه القا می‌کند و دستگاه با در نظر گرفتن این نسبت، جریان الکتریکی از سیم را نمایش می‌دهد.اگر کابل فاز و نول با هم در کلمپ قرار دهیم، جریان عبوری از یک رشته‌سیم به علت آن‌که در خلاف جهت جریان عبوری سیم دیگر قرار دارد، یکدیگر را خنثی نموده و نمایشگر مقدار صفر را به‌عنوان آمپراژ جریان نشان می‌دهد.

ترمومتر چیست؟

یکی از پارامترهای قابل اندازه گیری که در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دمای سیستم می باشد. برای اندازه گیری دما از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که با توجه به نیاز، علاوه بر اندازه گیری میزان درجه حرارت، اغلب توانایی تولید سیگنال کنترلی و همین طور سوئیچ را نیز دارا می باشند. دماسنج یا ترمومتر یا حرارت سنج وسیله ای است که برای اندازه گیری حرارت و دما مورد استفاده قرار می گیرد. ترمومترها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی- دماسنج ها در طیف گسترده ای از صنایع از پزشکی گرفته تا کولر خانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای ترمومتر کدام است؟

نظارت روی موتورها یا بارگذاری / سیستم های تهویه مطبوع / بررسی سیستم های اتوماتیک / فرآیندهای آماده سازی غذا / تشخیص مشکلات پنهان / نظارت بر رطوبت و نشتی یک ساختمان / شناسایی اتلاف انرژی و عایق بندی ضعیف / تشخیص خطاهای الکتریکی و لوله کشی / نصب در آزمایشگاه ها و انبارها

مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی-  در صنعت به منظور اندازه گیری دقیق دما از ترمومترهای تماسی یا حرارت سنج های تماسی استفاده می شود. ترمومترهای تماسی قابل حمل بیشتر کاربرد آزمایشگاهی و یا تست داشته و برای نمونه برداری از دمای فرایند استفاده می شود. بسته به نوع نیاز می توان از ترمومتر تماسی با پراب های مختلف استفاده کرد. هر نوع پراب توانایی اندازه گیری دما در بازه خاصی را دارا می باشد . یک ترمومتر تماسی با چند ورودی می تواند همزمان به چندین پراب وصل شده و دمای چندین محیط یا جسم را اندازه گیری نماید .

 مولتی متر انبری و ترمومتر تماسی-  ما در این مطلب به موضوعات قیمت ترمومتر انبری- فروش انواع ترمومتر- ترمومتر ديجيتال- ترمومتر پزشکی- ترمومتر قهوه- قیمت ترمومتر عقربه ای - مولتی متر انبری چیست- قیمت مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر کلمپی- بهترین مولتی متر دیجیتال پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر و ترمومتر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر و ترمومتر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟