خانه وبلاگ مولتی متر 2000 ولت AC/DC | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



مولتی متر 2000 ولت AC/DC | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

مولتی متر 2000 ولت AC/DC - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله مولتی متر 2000 ولت AC/DC و مولتی متر، ولت،ولت متر، اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

مولتی متر 2000 ولت AC/DC: ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را مولتی متر 2000 ولت AC/DCT مولتی متر، ولت متر، اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

مولتی متر 2000 ولت AC/DC: در این مقاله به طور مفصل به مولتی متر 2000 ولت AC/DC خواهیم پرداخت و همچنین در مورد مولتی متر، ولت،ولت متر، اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

آشنایی با مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا برند یونیتی مدل UT892:

دستگاه مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا UT892 برند یونیتی ابزاری دقیق جهت اندازه گیری ظرفیت خازنی و مقاومت، اندازه ولتاژ AC وفرکانس با دقت بسیار بالا می باشد.

این دستگاه دارای دو عدد باتری 5/1 ولتی AA می باشد.

به جهت صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش طول عمر دستگاه، از نمایشگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است. نکته جالب اینکه در صورت کاهش مقدار باتری به کمتر از 5/2 ولت، نشانگر کاهش باتری فعال می شود.

این مولتی متر، دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه می باشد که موجب سهولت و آسانی انجام کار در محیط های کم نور و شب می شود. چنانچه دستگاه غیر فعال بماند نور پس زمینه پس از 15 دقیقه، جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری به صورت خودکار خاموش می گردد.

این دستگاه دارای ابعاد کوچک 187×56×88 میلی متر و وزن 350 گرم می باشد.

بعلاوه اینکه رنگ دستگاه قرمز و خاکستری می باشد.

مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا UT892 برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، مطابقت با استانداردهای ایمنی CAT II 600V/ CAT III 600V می باشد.

مشخصات فنی مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا برند یونیتی مدل UT892:

  1. اندازه گیری ظرفیت خازنی (C)، و مقاومت (R) با دقت بالا
  2. محدوده اندازه گیری ظرفیت خازنی از 60 نانو فاراد تا 60 میلی فاراد و با دقت اندازه گیری (10+%3) ±  می باشد.
  3. بازه اندازه گیری مقاومت از 600 اهم تا 60 مگا اهم بوده و دقت اندازه گیری آن (5+%5/0) ± می باشد.
  4. این دستگاه قابلیت اندازه گیری فرکانس در محدوده 10 هرتز تا 10 کیلو هرتز با دقت (2+%5/0) ± را نیز دارد.
  5. بعلاوه قابلیت اندازه گیری ولتاژ DC از 6 ولت تا اندازه 2000 ولت با دقت (3+%5/0) ± و ولتاژ AC از 6 ولت تا اندازه 2000 ولت با دقت (3+%1) ± را دارد.
  6. برخورداری از ویژگی Data Hold چهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر
  7. نمایش مقدار RMS ولتاژ

خرید مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا برند یونیتی مدل UT892:

چنانچه قصد سفارش و خرید مولتی متر دیجیتالی ولتاژ بالا برند یونیتی مدل UT892 را دارید می توانید از طریق وبسایت متروتیک اقدام نمایید. بعلاوه امکان سفارش دیگر محصولات و مدل ها نیز وجود دارد. مزیت سفارش از متروتیک، بهره مندی از قیمت مناسب و ارزانتر نسبت به بازار می باشد.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد مولتی متر 2000 ولت AC/DC و مولتی متر، ولت،ولت متر، اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟