خانه وبلاگ معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی



معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی

معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی و ترموگراف دما NFC - دیتالاگر دما مجهز به پورت USB - دیتالاگر دما USB سرخود را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی   و ترموگراف دما NFC - دیتالاگر دما مجهز به پورت USB - دیتالاگر دما USB سرخود) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی   : در این مقاله به طور مفصل به معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی   خواهیم پرداخت و همچنین در مورد ترموگراف دما NFC - دیتالاگر دما مجهز به پورت USB - دیتالاگر دما USB سرخود توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

1-ترموگراف دما - 25 تا 60 درجه سانتی گراد بنتک BENETECH GM1370

دیتالاگر دمای بنتکGM1370 با اندازه‌ گیری دما تا 60 درجه سانتیگراد (140 فارنهایت)  مناسب اندازه‌ گیری دما در پزشکی˛ واکسن‌سازی˛ صنایع غذایی و پرورش گل˛ آزمایشگاه‌ها و دیگر زمینه‌ها می‌باشد. داده‌ها به طور مستقیم از طریق یک برنامه موبایل و حالت NFC بی سیم برد کوتاه بدون اینکه نیاز باشد پوشش پلاستیکی پاره شود خوانده می‌شوند. این دیتالاگر تا 4000 داده را نیز می‌تواند ذخیره کند. این ابزار همچنین دارای سنسور NTC1 است و رزولوشن و دقت اندازه‌گیری آن 0.1± و 0.5± درجه سانتیگراد می‌باشد.

مشخصات کلی ترموگراف دما - 25 تا 60 درجه سانتی گراد بنتک BENETECH GM1370 :

دیتالاگر دما بنتک مدل GM1370 مناسب اندازه‌گیری دما در زمینه‌های داروسازی˛ واکسن‌سازی˛ صنایع غذایی و غیره است. مخصوصا برای مکان‌هایی که ثبت‌کننده دما باید خاصیت ضدآب داشته باشد مانند انبارها و سیستم‌های حمل و نقل زنجیره سرد کاربرد بالایی دارد. سنسور این ابزار از نوع NTC1 است و برای خوانش داده‌ها نیاز به یک گوشی تلفن همراه با قابلیت NFC و اندروید حداقل 4 به بالا است. این دیتالاگر مجهز یه باتری C2023 است که در دمای 25 درجه سانتیگراد و فاصله نمونه‌برداری 15 دقیقه‌ای و حالت ذخیره چرخه‌ایی تا 1 سال کار می‌کند. ابعاد این دیتالاگر 6*86*60 میلی متر و وزن آن 10 گرم بوده و سطح ایمنی آن IP67 است.

1-دیتا لاگر دما محیطی با USB سرخود برند یووکسا YOWEXA - SSN10

 

دیتا لاگر دما یووکسا YOWEXA-SSN10 مطمئن و با ثبات در اندازه گیری و ثبت داده های مربوط به دما، گزینه ای مناسب جهت استفاده در مصارف صنعتی می باشد.این دستگاه تنها دارای کانال اندازه گیری دما بوده و توانایی ذخیره 32000 داده در حافظه داخلی خود را دارد. همچنین این ثبت کننده دما به پورت USB سرخود مجهز شده است و از نرم افزار اختصاصی خود که به همراه یک عدد دیسک فایل نصبی در کنار خود محصول ارائه داده می شود برخوردار است.رنج اندازه گیری دمای این دستگاه بین 350 تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین این دستگاه از واحد درجه فارنهایت نیز پشتیبانی می کند و رنج اندازه گیری اش بین 31- تا 176 درجه فارنهایت می باشد. زمان نمونه برداری دستگاه بسته به نیاز کاربر از 2 ثانیه تا 12 ساعت متغیر می باشد. متاسفانه این سری از دستگاه های دیتا لاگر یووکسا فاقد صفحه نمایش LCD می باشند. علاوه بر این ها، این دستگاه دارای گواهی IP54 می باشد.

مشخصات کلی دیتا لاگر دما یووکسا YOWEXA-SSN10 با USB سرخود :

این دستگاه به یک باتری لیتیومی 6/3 ولتی از نوع AAA مجهز شده است که ظرفیت آن 1200 mHh می باشد. عمر مفید باتری بسته به نحوه استفاده کاربر متغیر است، در صورتی که در روز به مدت یک دقیقه از دستگاه استفاده شود عمر مفید باتری به 2 سال می رسد. باتری این دستگاه توسط خود کاربر نیز قابل تعویض می باشد. ابعاد این دستگاه 233*37*120 میلی متر می باشد و وزنی در حدود 67 گرم دارد. همچنین جنس بدنه این دستگاه از پلیمر ABS می باشد.

حافظه داخلی قدرتمند 64 KB این دستگاه می تواند 32000 داده را در خود ذخیره کند و به کاربر این اجازه را می دهد که تا 12 ساعت در روز به نمونه برداری بپردازد. همچنین به کمک پورت USB سرخود این دستگاه می توان تمامی داده ها را به راحتی به کامپیوتر منتقل کرد و با استفاده از نرم افزار اختصاصی به راحتی داده های ضبط شده را تجزیه و تحلیل کرد.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به گواهی IP54 آن اشاره کرد. این دستگاه در برابر نفوذ گرد و غبار ریز مقاوم می باشد و بر اثر اسپری شدن آب از هر جهت مشکلی برایش پیش نمی آید.

1-دیتالاگر دما و رطوبت با نمایشگر LED بزرگ و الارم ای زد AZ 8809

دستگاه AZ8809 می تواند دما و رطوبت نسبی را اندازه گیری و ضبط کند. این دستگاه حاوی یک LCD بزرگ با LED قرمز است ، که بهترین گزینه برای نظارت و ثبت دما است. از این ابزار می توان برای مانیتور دما و رطوبت برای انبار ، فضای کار ، آزمایشگاه ها ، زیرزمین ، انبار شراب یا سایر محیط های کنترل شده استفاده شود. محدوده دما در این دستگاه در بازه بین -20 تا 70 درجه سانتی گراد با وضوح 0.1 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبت نسبی دستگاه در بازه بین 0 تا 100٪ RH با وضوح 0.1٪ RH با محدوده دمای ذخیره سازی در بازه بین -20 تا 50 درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه دارای رابط USB برای بارگذاری حافظه روی رایانه به منظور تجزیه و تحلیل و ظرفیت حافظه به میزان K16 می باشد. از مزایا این دستگاه می توان به LED و زنگ الارم برنامه ریزی شده اشاره کرد تا هشدار به موقع را اطلاع رسانی کند.

مشخصات کلی دیتالاگر دما و رطوبت با نمایشگر LED بزرگ و الارم ای زد AZ 8809 :

دستگاه AZ8809 می تواند دما و رطوبت نسبی را اندازه گیری و ضبط کند. این دستگاه حاوی یک LCD بزرگ با LED قرمز است ، که بهترین گزینه برای نظارت و ثبت دما است. از این ابزار می توان برای مانیتور دما و رطوبت برای انبار ، فضای کار ، آزمایشگاه ها ، زیرزمین ، انبار شراب یا سایر محیط های کنترل شده استفاده شود. همچنین این دستگاه، ابزاری بسیار مفید برای نظارت و کنترل دمای داخلی نیز می باشد.

وزن دستگاه حدود 210 گرم است و دارای اداپتور 9 ولت و رابط USB برای بارگذاری حافظه روی رایانه به منظور تجزیه و تحلیل می باشد. همچنین حاوی ظرفیت حافظه به میزان K16 است. این دستگاه با نمایشگر به ابعاد 63(L) * 51(W) میلی مترو اندازه متر به میزان 120(L) * 93(W) * 42(H) میلی متر میباشد. از امکانات این دستگاه می توان به تنظیماتی همچون فاصله نمونه ثبت کننده ، شروع یا توقف ، تاریخ و زمان ، آستانه هشدار ، انتخاب واحد دما و نقاط حافظه اشاره کرد. در این دستگاه می توان LED و زنگ الارم را برنامه ریزی کرد تا هشدار به موقع را اطلاع رسانی کند.

لطفا حتما جهت بررسی سایر محصولات این دسته بندی روی لینک ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی کلیک نمایید.

نتیجه : بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد معرفی بیش از 40 مورد ترموگراف و دیتالاگر دما محیطی   و ترموگراف دما NFC - دیتالاگر دما مجهز به پورت USB - دیتالاگر دما USB سرخود اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟