خانه وبلاگ معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی و EC measurement (اندازه‌گیری EC) - TDS measurement (اندازه‌گیری TDS) را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی و EC measurement (اندازه‌گیری EC) - TDS measurement (اندازه‌گیری TDS)) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی : در این مقاله به طور مفصل به معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی خواهیم پرداخت و همچنین در مورد EC measurement (اندازه‌گیری EC) - TDS measurement (اندازه‌گیری TDS) توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

1-کنداکتیویتی متر - سختی سنج - شوری - دما برند ازدو EZDO 7021

برند EZDO یکی از تولیدکنندگان محصولات مرتبط با اندازه‌گیری کنداکتیویته، سختی، شوری و دما است. یکی از محصولات معروف این برند، مدل EZDO 7021 است که متری چند منظوره برای اندازه‌گیری این پارامترها است. این دستگاه با کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف مانند آب‌شناسی، کشاورزی، پرورش آبزیان، کنترل کیفیت آب و محیط زیست استفاده می‌شود.

برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل EZDO 7021 عبارت‌اند از:

اندازه‌گیری کنداکتیویته (EC): برای تعیین مقدار کنداکتیویته محلول‌های مختلف، از جمله آب.

اندازه‌گیری سختی (TDS): برای تعیین مقدار جامدات محلول کل (Total Dissolved Solids) در آب یا محلول‌های دیگر.

اندازه‌گیری شوری: برای اندازه‌گیری مقدار نمک و شوری در آب.

اندازه‌گیری دما: مدت‌زمانی برای تعیین دما، که در برخی از کاربردها بسیار مهم است.

نمایشگر دیجیتال: مجهز به نمایشگر دیجیتالی که مقادیر اندازه‌گیری شده را به صورت دقیق و واضح نمایش می‌دهد.

کالیبراسیون آسان: این مدل از کالیبراسیون آسان برخوردار است، که به کاربر امکان تنظیم و کالیبره کردن دستگاه را برای دقت بیشتر اندازه‌گیری می‌دهد.

پراب‌های قلمی: این مدل با پراب‌های قلمی کوچک و قابل حمل عرضه می‌شود که کار با آنها راحت و آسان است.

قابلیت ذخیره‌سازی داده‌ها: برخی از مدل‌ها امکان ذخیره‌سازی داده‌های اندازه‌گیری شده را دارند تا بتوانند به تحلیل و بررسی بیشتر داده‌ها بپردازند.

از EZDO 7021 به عنوان یک متر چند منظوره با قابلیت‌های متنوع و دقیق می‌توان برای مطالعه و بررسی مشخصات آب و محلول‌ها در انواع کاربردها استفاده کرد. با این حال، قبل از خرید و استفاده از هر نوع دستگاه اندازه‌گیری، توصیه می‌شود که دقت کالیبراسیون، دقت اندازه‌گیری و شرایط کارکرد مناسب را مطالعه و رعایت کنید.

 

2-سختی سنج - TDS متر قلمی 2000 ppm برند ازدو مدل EZDO 6032

سختی‌سنج و TDS متر قلمی مدل EZDO 6032 با محدوده اندازه‌گیری 2000 ppm یکی از دستگاه‌های مفید و کارآمد برای اندازه‌گیری سختی و میزان جامدات محلول (TDS) در آب و محلول‌های دیگر است. این دستگاه با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در ادامه آورده شده، می‌تواند برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار بگیرد:

محدوده اندازه‌گیری: متر EZDO 6032 با محدوده اندازه‌گیری حداکثر 2000 ppm برای اندازه‌گیری سختی و TDS، امکان اندازه‌گیری گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

نمایشگر دیجیتال: دارای نمایشگر دیجیتالی است که مقادیر اندازه‌گیری شده را به صورت دقیق و واضح نشان می‌دهد، این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی نتایج اندازه‌گیری را خوانده و ثبت کند.

کالیبراسیون آسان: دستگاه مجهز به کالیبراسیون آسان است که به کاربر امکان تنظیم و کالیبره کردن دستگاه را برای دقت بیشتر اندازه‌گیری می‌دهد.

طراحی قلمی: با طراحی کوچک و قلمی، این مدل از مترهای قلمی بسیار قابل حمل و آسان برای استفاده در میدان می‌باشد.

قابلیت خودخاموشی: دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود اگر به مدت طولانی غیرفعال باشد، این ویژگی به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک می‌کند.

کیف حمل: همچنین، مدل EZDO 6032 همراه با کیف حمل محافظتی عرضه می‌شود که نگهداری و حمل آسان‌تر دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد.

این متر با توجه به محدوده اندازه‌گیری بالا و ویژگی‌های کاربردی که دارد، می‌تواند در بسیاری از صنایع و کاربردهای مختلف مانند تست کیفیت آب، کشاورزی، استخرها، آبزی‌پروری و غیره، کاربرد داشته باشد و به کاربران کمک کند تا میزان سختی و TDS محلول‌ها را بدقت و سرعت بالا اندازه‌گیری کنند.

3 - سختی سنج - TDS متر تا 20 هزار ppm برند اِزدو مدل EZDO 603

محصول سختی سنج - TDS متر با شناسه محصول 33121 و مدل EZDO 6031 از برند اِزدو (EZDO) یک دستگاه مفید و دقیق برای اندازه‌گیری سختی و میزان جامدات محلول (TDS) در آب و محلول‌های دیگر است. این دستگاه با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در ادامه آورده شده، مناسب برای مصارف مختلف می‌باشد:

محدوده اندازه‌گیری: متر EZDO 6031 با محدوده اندازه‌گیری تا 20 هزار ppm برای سختی و TDS، امکان اندازه‌گیری گسترده‌تری را ارائه می‌دهد. این محدوده مناسب برای تست کیفیت آب، کشاورزی، استخرها و آبزی‌پروری می‌باشد.

دقت بالا: این دستگاه با دقت بالا عمل می‌کند و نتایج اندازه‌گیری را به صورت دقیق و قابل اعتماد نمایش می‌دهد.

نمایشگر دیجیتال: دارای نمایشگر دیجیتالی است که مقادیر اندازه‌گیری شده را به صورت دقیق و واضح نشان می‌دهد. این نمایشگر کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند و امکان ثبت نتایج به صورت سریع را می‌دهد.

کالیبراسیون آسان: دستگاه مجهز به کالیبراسیون آسان است، که به کاربر امکان تنظیم و کالیبره کردن دستگاه را برای دقت بیشتر اندازه‌گیری می‌دهد.

قابلیت خودخاموشی: اگر دستگاه به مدت طولانی غیرفعال باشد، خودکار خاموش می‌شود و به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک می‌کند.

طراحی قلمی: با طراحی کوچک و قلمی، این مدل از مترهای قلمی بسیار قابل حمل و آسان برای استفاده در میدان می‌باشد.

کیف حمل: همچنین، مدل EZDO 6031 همراه با کیف حمل محافظتی عرضه می‌شود که نگهداری و حمل آسان‌تر دستگاه را امکان‌پذیر می‌سازد.

دستگاه سختی سنج - TDS متر ازدو EZDO 6031 با دقت و عملکرد قابل اعتماد، ابزاری موثر برای ارزیابی کیفیت آب و محلول‌ها و کاربردهای مختلف در صنایع مختلف می‌باشد. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به‌راحتی و به صورت سریع میزان سختی و جامدات محلول‌ها را اندازه‌گیری و کنترل کرد.

برای مشاهده همه موارد روی EC و TDS متر قلمی کلیک کنید.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد معرفی بیش از 16 مورد EC و TDS متر قلمی و EC measurement (اندازه‌گیری EC) - TDS measurement (اندازه‌گیری TDS) اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟