خانه وبلاگ محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران : در این مقاله به طور مفصل به محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

معرفی دستگاه شوری سنج آب

دستگاه شوری‌سنج آب یک ابزار تحلیلی است که برای اندازه‌گیری سطح شوری آب استفاده می‌شود. این دستگاه با اندازه‌گیری میزان تراکم یون‌های محلول در آب، میزان مقدار شوری را اندازه‌گیری می‌کند. شوری آب به مقدار نماینده از نمک‌ها، مواد معدنی و یون‌های محلول در آب اطلاق می‌شود.

در زمینه‌های مختلفی مانند کشاورزی، آبزی‌پروری، بهداشت و محیط‌زیست، دانش و آگاهی از شوری آب بسیار مهم است. برای مثال، در کشاورزی، شوری آب می‌تواند تأثیر زیادی بر روی رشد و توسعه گیاهان داشته باشد. در آبزی‌پروری، سطح شوری آب می‌تواند بر سلامت و رشد ماهیان تأثیر داشته باشد. همچنین، در بهداشت و محیط‌زیست، شوری آب می‌تواند تأثیر بر کیفیت آب و توانایی استفاده از آن برای مصارف مختلف داشته باشد.

با استفاده از دستگاه شوری‌سنج آب، کاربران می‌توانند به راحتی سطح شوری آب را اندازه‌گیری کرده و به تحلیل داده‌های حاصله دست پیدا کنند. این دستگاه‌ها به صورت قابل‌حمل یا به صورت دستگاه‌های ثابت موجود هستند و بر اساس نوع و مدل دستگاه، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

دستگاه شوری‌سنج آب با توجه به نتایج اندازه‌گیری شوری، به کاربران اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهد. برخی از این اطلاعات شامل میزان شوری آب (به طور عددی یا به صورت دسته‌بندی)، میزان تراکم یون‌های خاص مانند نمک، کلراید، سدیم، کلسیم و غیره می‌باشد. همچنین، برخی از دستگاه‌های شوری‌سنج قابلیت ذخیره‌سازی و گزارش‌دهی نتایج را دارا هستند، که این امکان را به کاربر می‌دهند تا تغییرات شوری آب را در طول زمان پیگیری کنند.

در کل، دستگاه شوری‌سنج آب یک ابزار مهم و کاربردی در تحلیل و ارزیابی شوری آب است. با استفاده از این دستگاه، کاربران می‌توانند بهبود کیفیت آب و استفاده بهینه از منابع آب را مدیریت کنند و به مشکلات مرتبط با شوری آب پیشگیری کنند.

محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران

اگر به دنبال دستگاه شوری سنج برند هانا هستید می توانید 2 مدل از محبوبترین این محصول را از سایت متروتیک خریداری نمایید.

شوری NaCL سنج دیجیتال مخصوص آکواریوم و استخر هانا

دستگاه  HI98203، یک تست کننده کلرید سدیم است که کمک می کند تا غلظت کلرید سدیم را در سیستم های پرورش آبزیان کنترل کرد.

علاوه بر کاربردها در پرورش آبزیان ، برای بررسی غلظت نمک در مخازن ذخیره ماهی زنده ، آکواریوم ماهی گرمسیری ، یخچال و تحقیقات اقیانوس شناسی ایده آل است.

محدوده اندازه گیری کلرید سدیم بین 0.00 تا 1.00 pNaCl با وضوح 0.01 می باشد.

کالیبراسیون سدیم کلراید به صورت دستی می باشد. دامنه دما محیط دستگاه در محدوده را بین 0 تا 50 درجه سانتیگراد اندازه گیری کند. از امکانات این دستگاه می توان به وجود نشانگر باتری کم اشاره کرد.

 

شوری سنج قلمی اکواریوم و استخر هانا HANNA Hi98319

مشخصات دستگاه شوری سنج قلمی اکواریوم و استخر هانا HANNA Hi98319 به شرح زیر می باشد:

  • اندازه گیری میزان شوری آب در کمترین زمان و با دقت بالا و مناسب برای پرورش ماهی ، استخر ، تصفیه خانه ها
  • نمایش میزان  شوری بر حسب سه مقدار قسمت در هزار ( ppt ) ، واحد شوری ( PSU ) و وزن مخصوص ( SG )
  • محدوده مقدار اندازه گیری شوری محلول  و  نمونه  از 0 تا 70 ppt گرم بر لیتر
  • الکترود و سنسور گرافیتی جهت کاهش اثرات قطبی و جلوگیری از اکسید شدن جهت اندازه گیری پایدار و دقیق
  • کالیبراسیون به صورت اتومات در یک نقطه 35 ppt با استفاده از محلول استاندارد قرار داده شده در پک اصلی
  • طراحی به صورت ضد آب و مناسب برای استفاده در مکان های مختلف و محافظت شده در برابر هر نوع آلودگی
  • همراه سنسور دمای داخلی جهت جبران سازی دما به دلیل وابستگی میزان کنداکتیویتی بر اساس تغییرات دمایی
  • تحویل به همراه باتری CR2032 ، درپوش الکترود و سنسور ، دفترچه راهنما ، گواهی کالیبراسیون و محلول استاندارد

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد محبوبترین شوری سنج هانا در بازار ایران و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟