خانه وبلاگ ماژول آمپرمتر DC تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ماژول آمپرمتر DC تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ماژول آمپرمتر DC - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ماژول آمپرمتر dc را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت آمپرمتر DC - نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان DC پنلی 20 آمپر صفحه نمایش رنگی- ولتمتر و آمپرمتر روپنلی دو رنگ قرمز و آبی- ماژول آمپرمتر AC - خرید ماژول ولت متر و آمپرمتر- نصب ماژول ولت متر- ماژول ولت متر دیجیتال 4 رقمی- ماژول ولتمتر و آمپرمتر AC که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ماژول آمپرمتر DC : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت آمپرمتر DC - نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان DC پنلی 20 آمپر صفحه نمایش رنگی- ولتمتر و آمپرمتر روپنلی دو رنگ قرمز و آبی- ماژول آمپرمتر AC  - خرید ماژول ولت متر و آمپرمتر- نصب ماژول ولت متر- ماژول ولت متر دیجیتال 4 رقمی- ماژول ولتمتر و آمپرمتر AC خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ماژول آمپرمتر DC باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ماژول آمپرمتر DC  - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ماژول آمپرمتر DC در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آمپرمتر DC - نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان DC پنلی 20 آمپر صفحه نمایش رنگی- ولتمتر و آمپرمتر روپنلی دو رنگ قرمز و آبی- ماژول آمپرمتر AC  - خرید ماژول ولت متر و آمپرمتر- نصب ماژول ولت متر- ماژول ولت متر دیجیتال 4 رقمی- ماژول ولتمتر و آمپرمتر ac با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند ازماژول آمپرمتر dc را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ماژول آمپرمترDC  :  ماژول آمپرمتر DC را میتوانید از متروتیک خرید نمایید.ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ماژول آمپرمتر dc توانسته ایم پایین ترین ماژول آمپرمتر DC را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

ولت متر چیست؟

ولت متر یک ابزار اندازه‌گیری است که ولتاژ بین دو گره را در یک مدار الکتریکی اندازه‌گیری می‌کند. در ولت‌مترهای آنالوگ، نشانگر متناسب با ولتاژ مدار در یک مقیاس مشخص حرکت می‌کند. ولت متر دیجیتال با استفاده از مبدل آنالوگ به دیجیتال، ولتاژ را به صورت عددی نمایش می‌دهد.

ولت‌مترهای نصب شده دائمی، برای پایش ژنراتورها یا سایر دستگاه‌های ثابت به کار می‌روند. ماژول آمپرمتر DC - ابزارهای قابل حمل نیز برای اندازه‌گیری جریان و مقاومت به مولتی‌متر مجهز شده‌اند. این ابزارها، تجهیزات استاندارد تست در کارهای برق و الکترونیک هستند.

اصول عملکرد ولت متر

عملکرد ولت متر مبتنی بر قانون اهم است. قانون اهم بیان می‌کند: «ولتاژ دو سر یک مقاومت تناسب مستقیم با جریان گذرنده از آن دارد.» وقتی حداکثر مقیاس جریان از هر سنجه استانداردی عبور کند، در دو سر خود دارای اختلاف پتانسیل خواهد بود. نماد نمایش ولت‌متر دایره‌ای است که درون آن حرف    V   نوشته شده است.

شکل مدار برای نمایش ولتاژ

یک ولت متر همیشه به صورت موازی با آن عنصر از مدار قرار می‌گیرد که می‌خواهیم ولتاژ‌ش را اندازه بگیریم. روی یک ولت‌متر DC علامت‌های پلاریته درج شده است. بنابراین، باید ترمینال با علامت مثبت (+) ولت‌متر را به نقطه‌ای با ولتاژ بالاتر و ترمینال منفی (-) آن را به نقطه‌ای وصل کنیم که دارای ولتاژ کمتری است. بدین صورت ولتاژ به صورت صحیح به دست خواهد آمد.

ماژول آمپرمتر DC  در یک ولت متر AC علائم پلاریته وجود ندارد و می‌توان ترمینال‌های ولت‌ متر را به صورت دلخواه به نقاط مورد نظر متصل کرد. البته، ولت‌مترهای AC نیز موازی با عنصری قرار می‌گیرند که می‌خواهیم اختلاف ولتاژ دو سر آن را اندازه‌گیری کنیم. با سری قرار دادن یک مقاومت با آمپرمتر، می‌توانیم ولت‌متری با مقیاس ولتاژ بزرگ بسازیم. شکل زیر این موضوع را نشان می‌دهد.

هرچه جریان سنجه کوچک‌تر باشد، حساسیت ولتاژ‌ بزرگ‌تر خواهد بود. مقاومت واقعی ولت متر برابر با حاصل‌ضرب حساسیت در ولتاژ‌ کامل است. مقاومت ولت متر همیشه ثابت خواهد بود، حتی زمانی که قرائت ولتاژ یک قرائت مقیاس کامل نباشد.

انواع ولت‌مترها

ولت‌مترهای آنالوگی هستند که در دو نوع موجودند:

ولت‌مترهای پیچه متحرک دینامومتر

ابزارهای پیچه متحرک مغناطیس دائم: ابزارهای پیچه متحرک مغناطیس دائم فقط به جریان مستقیم پاسخ می‌دهند. این ابزارها برای تولید میدان مغناطیسی آهنربا یا مغناطیس دائم دارند. ماژول آمپرمتر DC پیچه به دور یک قطعه آهن نرم پیچانده شده و روی محور عمودی‌اش می‌چرخد. وقتی جریان از پیچه عبور می‌کند، گشتاور انحراف طبق معادله نیروی لورنتس تولید می‌شود.

ولت‌متر پیچه متحرک

ابزارهای پیچه متحرک دینامومتر: ابزارهای پیچه متحرک دینامومتر از دو پیچه تشکیل می‌شوند. یک پیچه ثابت است و دیگری به دور آن می‌چرخد. برهمکنش دو میدان منجر به تولید گشتاور انحراف می‌شود.

ابزارهایی با آهن متحرک

ابزارهایی با آهن متحرک در مدارهای AC مورد استفاده قرار می‌گیرند و به انواع آهن متحرک ساده، دینامومتر و القایی دسته‌بندی می‌شوند. ابزارهای با آهن متحرک از آهن نرم شامل پیچه‌های متحرک و ثابت تشکیل شده‌اند.

 

ماژول آمپرمتر DC -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت آمپرمترDC - نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان DC پنلی 20 آمپر صفحه نمایش رنگی- ولتمتر و آمپرمتر روپنلی دو رنگ قرمز و آبی- ماژول آمپرمتر AC - خرید ماژول ولت متر و آمپرمتر- نصب ماژول ولت متر- ماژول ولت متر دیجیتال 4 رقمی- ماژول ولتمتر و آمپرمتر AC پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ماژول آمپرمتر DC را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟