خانه وبلاگ قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر کلمپی ویکتور را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت مولتی متر VICTOR 6016C - قیمت اهم متر عقربه ای- کلمپ ویکتور- مولتی متر ویکتور- بهترین مولتی متر کلمپی- مولتی متر ویکتور VC97 - مولتی متر دیجیتال- مرکز فروش مولتی متر در تهران که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت مولتی متر VICTOR VC6016C - قیمت اهم متر عقربه ای- کلمپ ویکتور- مولتی متر ویکتور- بهترین مولتی متر کلمپی- مولتی متر ویکتور VC97 - مولتی متر دیجیتال- مرکز فروش مولتی متر در تهران خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ولتی متر کلمپی ویکتور باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مولتی متر کلمپی ویکتور در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مولتی متر VICTOR VC6016C - قیمت اهم متر عقربه ای- کلمپ ویکتور- مولتی متر ویکتور- بهترین مولتی متر کلمپی- مولتی متر ویکتور VC97 - مولتی متر دیجیتال- مرکز فروش مولتی متر در تهران خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ولتی متر کلمپی ویکتور با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر کلمپی ویکتور را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور : ولتی متر کلمپی ویکتور را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر کلمپی ویکتور توانسته ایم پایین ترین قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

ویژگی های یک مولتی متر کلمپی

مولتی متر های کلمپی اغلب دارای ویژگی هایی هستند که اندازه گیری مقادیر و کار با آن ها را آسان می سازد. البته که جدیدترین این آمپر متر ها احتمال داشتن این ویژگی ها را بیشتر دارند.

مقادیر TRUE RMS یا مقدار موثر:

از انجا که جریان متناوب متناوبا جهت خود را چند بار در ثانیه عوض می کند بصورت موج سینوسی نشان داده می شود.

از آنجا که دامنه موج سینوسی با زمان تغییر می نماید، اندازه گیری جریان ممکن است کمی متفاوت باشد در زمان های متفاوت اندازه گیری. لذا مقدار RMS، سیگنال AC را به سیگنال DC معادل جهت اندازه گیری دقیق تر و استیبل تر تبدیل می نماید.

کلاس حفاظتی یا IP

کلاس حفاظتی یک دستگاه یا IP به طبقه بندی تجهیزات بر حسب میزان حفاظت از محفظه دستگاه در برابر نفوذ رطوبت و و اجسام خارجی می پردازد. داشتن IP مناسب جهت استفاده کلمپ آمپر متر AC/DC در محیط های متفاوت لازم است. کلاس حفاظتی دیگری که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد NEMA می باشد.

 

امکان اتصال به PC

تعداد زیادی از کلمپ امپر متر ها دارای پورت سریال جهت اتصال به کامپیوتر می باشند تا به راحتی بتوان اطلاعات و مقادیر اندازه گیری شده توسط آمپر متر دیچیتال را به PC منتقل نمود. از این اطلاعات می توان جهت آنالیز و یا تهیه گزارش استفاده نمود. این ارتباط اغلب از طریق کابل های USB، اترنت، RS 232 و ... امکان پذیر می باشد.

ذخیره اطلاعات                                                                                

داشتن حافظه داخلی این امکان را به کلمپ آمپر متر می دهد تا مقادیر اندازه گیری شده را بعدا از حافظه فراخوانی نماید.

تابع ضربه یا جریان هجومی:

تابع ضربه این امکان را به کلمپ آمپر متر AC/DC میدهد تا کاربر بتواند به اندازه گیری دقیق مقدار جریان هجومی به موتور در زمان راه اندازی بپردازد. قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور -  اندازه گیری جریان هجومی جهت رفع عیب و حفاظت موتور در برابر جریان و انتخاب رله های جریانی بسیار معمول است.

نمایشگر اتورنج

قابلییت اتورنج یک آمپر متر کلمپی به کاربر کمک می کند تا از تغییر مداوم پوزیشن کلید سلکتوری کلمپ آمپر متر در زمان اندازه گیری جلوگیری شود و این عمل توسط آمپر متر دیجیتال بصورت اتومات انجام میشود.

آشکار کننده ولتاژ غیر تماسی یا NVC

بدون تماس با هادی میتواند نشان دهد که هادی برق دار هست و یا خیر

پارامتر های قابل اندازه گیری با یک کلمپ آمپر متر

اگر چه آمپر متر های انبری  بطور خاص جهت اندازه گیری جریان طراحی و ساخته شده اند اما اغلب آمپر متر های دیجیتال میتوانند با استفاده از پراب های خود به اندازه گیری پارامتر های بیشتری نیز بپردازند.

اندازه گیری جریان AC/DC

جریان با واحد امپر نمایش و اندازه گیری میشود که نمایانگر بار الکتریکی جاری در هادی است و توسط آمپر متر کلمپی AC/DC اندازه گیری میشود. قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور -   از جریان میتوان جهت تولید میدان مغناطیسی و گرما استفاده نمود که بطور گسترده در موتور ها، القاگر ها و ژنراتور ها استفاده میگردد. بیشتر آمپر متر های دیجیتال کلمپی میتواندد به اندازه گیری جریان های AC/ DC بپردازند.

اندازه گیری ولتاژ AC/DC

ولتاژ با واحد ولت اندازه گیری و نمایش داده میشود و عبارتند از اختلاف پتانسیل الکتریکی بین دو نقطه و یا مقدار انرژی الکتریکی مورد نیاز جهت انتقال تعداد مشخصی از الکترون ها در مدار.

اندازه گیری مقاومت:

مقاومت با واحد اهم اندازه گیری و نمایش داده می شود و مقدار عکس هدایت الکتریکی جهت عبور جریان الکتریکی درون یک هادی است. میزان مقاومت به جنس و شکل هادی نیز وابسته است.

تست پیوستگی:

تست پیوستگی یک تست سریع مقاومت است که بیانگر اتصال یا قطع بودن مدار است. بطور معمول در صورتی که مدار متصل باشد آمپر متر دیجیتال با ایجاد صدای Beep بیان میکند که مدار سالم و متصل است .

اندازه گیری خاصیت خازنی :

کپاسیتانس یا خاصیت خازنی با واحد فاراد اندازه گیری و نمایش داده می شود و بیانگر توانایی یک قطعه در ذخیره کردن بار الکتریکی است. هر قطعه ای که بتواند بار الکتریکی را در خود ذخیره کند نمایانگر خازن است.

فرکانس

فرکانس با واحد هرتر اندازه گیری و نمایش داده میشود و بیانگر نرخ نوسانات جریان متناوب در شبکه است.  برای مثال فرکانس برق ایران برابر 50 هرتز و در آمریکا شمالی  60 هرتز میباشد.

ضریب قدرت و یا پاور فکتور PF

پاور فکتور یا ضریب قدرت بیانگر نسبت توان واقعی جاری شده در بار به توان ظاهری است. در سیستم های الکتریکی باری با پاور فکتور بالا به نسبت بار با پاور فکتور پایین جهت انجام مقدار یکسانی کار جریان کمتری از شبکه میکشد.

دما

برخی از آمپر متر های کلمپی دیجیتال میتواند از طریق پراب های دمایی و یا ترموکوپل ها دما را از طریق تماسی اندازه گیری نمایند.

قیمت مولتی متر کلمپی ویکتور -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت مولتی متر VICTOR VC6016C - قیمت اهم متر عقربه ای- کلمپ ویکتور- مولتی متر ویکتور- بهترین مولتی متر کلمپی- مولتی متر ویکتور VC97 - مولتی متر دیجیتال- مرکز فروش مولتی متر در تهران پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر کلمپی ویکتور را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر کلمپی ویکتور را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟