خانه وبلاگ قیمت سنسور ارتعاش سنج تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



قیمت سنسور ارتعاش سنج تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

قیمت سنسور ارتعاش سنج - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ارتعاش سنج را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت سنسور ارتعاش سنج- ارتعاش سنج چیست؟- سنسور لرزش سنج- سنسور ویبره چیست- قیمت سنسور ویبره- انواع سنسور ویبریشن- واحد ارتعاش چیست- ارتعاش سنج صنعتی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت سنسور ارتعاش سنج : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سنسور ارتعاش سنج- ارتعاش سنج چیست؟- سنسور لرزش سنج- سنسور ویبره چیست- قیمت سنسور ویبره- انواع سنسور ویبریشن- واحد ارتعاش چیست- ارتعاش سنج صنعتی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ارتعاش سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

قیمت سنسور ارتعاش سنج - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ارتعاش سنج در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سنسور ارتعاش سنج- ارتعاش سنج چیست؟- سنسور لرزش سنج- سنسور ویبره چیست- قیمت سنسور ویبره- انواع سنسور ویبریشن- واحد ارتعاش چیست- ارتعاش سنج صنعتی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ارتعاش سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سنسور ارتعاش سنج :  ارتعاش سنج را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ارتعاش سنج توانسته ایم پایین ترین قیمت سنسور ارتعاش سنج را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

سنسور ارتعاش سنج

سنسور ارتعاش سنج اولین وسیله مورد نیاز برای اندازه گیری ارتعاشات و ابزاری است که حرکت ارتعاشی را حس کرده و آن را به یک سیگنال الکتریکی AC متناسب با حرکت ارتعاشی، تبدیل می کند. قیمت سنسور ارتعاش سنج - با تبدیل ارتعاشات به سیگنال الکتریکی، امکان ذخیره سازی، انجام پردازشهای بعدی و نیز مشاهده سیگنال از طریق دستگاه های الکترونیکی (تجهیزات داده برداری) فراهم می شود.به طور کلی با توجه به مکانیزم کاری و پارامتر اصلی اندازه گیری، سنسورهای ارتعاش سنجی در سه گروه دسته بندی می شوند:شتاب سنج / سرعت سنج / جابجایی سنج

1- انواع سنسور شتاب سنج  Accelerometers sensors

سه نوع شتاب سنج رایج وجود دارد که عبارتند از:شتاب سنج های پیزو الکتریک Piezoelectric accelerometers /  شتاب سنج های پیزو رسیستیو Piezoresistive accelerometers /   شتاب سنج های خازنی Capacitive Accelerometers

پیزوالکتریک: از انواع شتاب سنج های رایج در این دسته پیزوالکتریک ها هستند قیمت سنسور ارتعاش سنج - که از نظر نحوه تأثیر پذیری از ارتعاش و تولید سیگنال الکتریکی، به دو نوع دسته بندی می شوند: نوع فشاری Compression Type  / نوع برشی Shear Type

المان اصلی این نوع از شتاب سنج ها از مواد پیزوالکتریک مثل کوارتز و یا انواع خاصی از سرامیک ساخته می شود. این مواد بر اثر تحریک شدن، سیگنال الکتریکی تولید می کنند.اجزاء اصلی عبارتند از: یک وزنه، ماده کریستال (پیزوالکتریک)، یک فنر برای اعمال پیش بار، تقویت کننده و پایه. این نوع پیکربندی به گونه ای است که نیروی وارد بر ماده پیزوالکتریک و در نتیجه سیگنال الکتریکی تولید شده توسط آن، متناسب با شتابی است که بر پایه (base) وارد می شود. از آنجاییکه سیگنال ایجاد شده معمولاً ضعیف است، از یک مدار داخلی برای تقویت سیگنال استفاده می شود. قیمت سنسور ارتعاش سنج - نهایتا خروجی سنسور از طریق کابل های مناسب به ابزارهای پردازش سیگنال (دستگاه های  داده برداری) هدایت می شوند و می توان در برنامه پایش وضعیت از این داده ها استفاده نمود.

پیزو رسیستیو: شتاب سنج های پیزورزیستیو که همچنین با عنوان کرنش سنج ها Strain gauge accelerometers نیز شناخته می شوند، با اندازه گیری مقاومت الکتریکی مواد، زمانی که تنش مکانیکی به آنها وارد می شود، کار می کنند.

خازنی: شتاب سنج هایی که بر مبنای سنسورهای خازنی کار میکنند ولتاژ خروجی از این خازن ها را وابسته به فاصله بین دو صفحه آنها دریافت می کنند. یکی یا هر دو صفحه این خازن ها با یک جریان الکترریکی شارژ می شوند. تغییر فاصله بین صفحات این خازن ها ظرفیت الکتریکی سیستم را تغییر می دهد که می تواند به صورت ولتاژ خروجی اندازه گیری شود.

قیمت سنسور ارتعاش سنج -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت سنسور ارتعاش سنج- ارتعاش سنج چیست؟- سنسور لرزش سنج- سنسور ویبره چیست- قیمت سنسور ویبره- انواع سنسور ویبریشن- واحد ارتعاش چیست- ارتعاش سنج صنعتی در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ارتعاش سنج را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ارتعاش سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟