خانه وبلاگ فشارسنج لوله پیتوت تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



فشارسنج لوله پیتوت تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

فشارسنج لوله پیتوت - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فشارسنج لوله پیتوت را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آزمایش لوله پیتوت- خرید لوله پیتوت- گزارش کار لوله پیتوت- طرز کار پیزومتر- فلومتر پیتوت تیوب- نحوه کار لوله پیتوت-قیمت فشار سنج - انواع لوله پیتوت که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فشارسنج لوله پیتوت : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آزمایش لوله پیتوت- خرید لوله پیتوت- گزارش کار لوله پیتوت- طرز کار پیزومتر- فلومتر پیتوت تیوب- نحوه کار لوله پیتوت-قیمت فشار سنج - انواع لوله پیتوت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فشارسنج لوله پیتوت باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

فشارسنج لوله پیتوت - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فشارسنج لوله پیتوت در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش لوله پیتوت- خرید لوله پیتوت- گزارش کار لوله پیتوت- طرز کار پیزومتر- فلومتر پیتوت تیوب- نحوه کار لوله پیتوت-قیمت فشار سنج - انواع لوله پیتوت با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فشارسنج لوله پیتوت را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

فشارسنج لوله پیتوت :  فشارسنج لوله پیتوت را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی فشارسنج لوله پیتوت  توانسته ایم پایین ترین  قیمت فشارسنج لوله پیتوت را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

لوله پیتوت

لوله پیتوت به انگلیسی Pitot tube : دستگاهی برای اندازه گیری جریان سیالات است که سرعت حرکت مایع را اندازه گیری می کند. این دستگاه در اوایل قرن هجدم توسط آنری پیتو مهندس اهل فرانسه اختراع شد و در اواسط قرن نوزدهم توسط دانشمند فرانسوی، هنری دارسی، به شکل امروزی خود درامد. فشارسنج لوله پیتوت -  این دستگاه به طور گسترده برای اندازه گیری سرعت هوای یک هواپیما، سرعت آب یک قایق و سرعت گاز، هوا و مایع در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

هواپیما و تصادفات

لوله پیتوت سیستمی از ابزارهای حساس به فشار است که بیشتر اوقات در هواپیما برای تعیین سرعت هوای هواپیما ، تعداد ماخ ، ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیستم لوله پیتوت به طور کلی از یک لوله ، یک درگاه ایستا ، و ابزار pit-static تشکیل شده است. خطاها در قرائت سیستم استاتیک پیتوت می تواند بسیار خطرناک باشد فشارسنج لوله پیتوت -   زیرا اطلاعات به دست آمده از سیستم استاتیک پیتوت ، مانند سرعت هوا ، به طور بالقوه از نظر ایمنی حیاتی هستند.

تعدادی از تصادفات شرکت های هواپیمایی تجاری به دلیل خرابی سیستم لوله پیتوت ردیابی شده اند. به عنوان مثال می توان به پرواز 2553 Austral Líneas Aéreas ، پرواز 6231 هواپیمایی Northwest Airlines ، پرواز 301 Birgenair اشاره کرد. مرجع ایمنی هوایی فرانسه BEA گفت که مایع یخ زده لوله پیتوت عامل مهمی در سقوط پرواز 447 ایرفرانس به اقیانوس اطلس بوده است.هواپیمای Birgenair در پرواز 301 دارای یک شکست کشنده لوله بود که محققان گمان می کردند به دلیل ایجاد لانه حشرات در داخل لوله باشد. مظنون اصلی ، زنبور گل سیاه و زرد است.

کاربرد ها در صنعت

در صنعت ، کاربرد این روش اغلب مربوط به جریان در کانالها و لوله هایی است که در آنها اندازه گیری توسط باد سنج دشوار است. در این نوع اندازه گیری ها ، عملی ترین وسیله برای استفاده لوله پیتوت است. فشارسنج لوله پیتوت -  لوله پیتوت را می توان از طریق یک سوراخ کوچک در کانال وارد کرد ، در حالی که پیتوت به یک سنج آب لوله U شکل یا برخی از فشار سنج دیفرانسیل دیگر برای تعیین سرعت جریان در داخل تونل باد مجاری وارد می شود. یکی از کاربردهای این تکنیک ، تعیین میزان هوای تحویلی به یک فضای مطبوع است.

میزان جریان سیال در یک کانال را می توان از طریق زیر تخمین زد: سرعت جریان حجم (فوت مکعب در دقیقه) = مساحت کانال (فوت مربع) × سرعت جریان (فوت در دقیقه) / سرعت جریان حجم (متر مکعب در ثانیه) = مساحت کانال (متر مربع) × سرعت جریان (متر بر ثانیه) / در هواپیما ، سرعت هوا معمولاً با گره اندازه گیری می شود.

در ایستگاه های هواشناسی با سرعت باد زیاد ، لوله پیتوت اصلاح می شود تا نوع خاصی از باد سنج به نام باد سنج ایستا لوله پیتوت ایجاد شود.

فشارسنج لوله پیتوت -  ما در این مطلب به موضوعات آزمایش لوله پیتوت- خرید لوله پیتوت- گزارش کار لوله پیتوت- طرز کار پیزومتر- فلومتر پیتوت تیوب- نحوه کار لوله پیتوت-قیمت فشار سنج - انواع لوله پیتوت در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فشارسنج لوله پیتوت را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فشارسنج لوله پیتوت را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟