خانه وبلاگ فروش مولتی متر یونیتی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



فروش مولتی متر یونیتی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

فروش مولتی متر یونیتی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر یونیتی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات نمایندگی مولتی متر یونیتی- قیمت مولتی متر کلمپی یونیتی- مولتی متر کلمپی یونیتی مدل UT201 - مولتی متر UNIT UT136C Plus - مولتی متر یونیتی UT33A - مولتی متر یونیتی مدل UT890C -قیمت مولتی متر UNIT UT201 Plus که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فروش مولتی متر یونیتی : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع نمایندگی مولتی متر یونیتی- قیمت مولتی متر کلمپی یونیتی- مولتی متر کلمپی یونیتی مدل ut201- مولتی متر ut136c+- مولتی متر یونیتی 33a- مولتی متر یونیتی مدل ut890c-قیمت مولتی متر uni-t ut201 خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر یونیتی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مولتی متر یونیتی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مولتی متر یونیتی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی مولتی متر یونیتی- قیمت مولتی متر کلمپی یونیتی- مولتی متر کلمپی یونیتی مدل ut201- مولتی متر ut136c+- مولتی متر یونیتی 33a- مولتی متر یونیتی مدل ut890c-قیمت مولتی متر uni-t ut201 با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر یونیتی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

فروش مولتی متر یونیتی : مولتی متر یونیتی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر یونیتی , توانسته ایم پایین ترین فروش مولتی متر یونیتی را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: اندازه گیری ولتاژ  Lozجهت افزایش دقت خواندن و اندازه گیری دقیق تر ولتاژ ؛ سرعت نمونه برداری آن 5 بار در ثانیه ؛ سرعت نمونه برداری بار گراف 20 بار در ثانیه ؛ نمایشگر دوگانه جهت نمایش همزمان دو پارامتر اندازه گیری شده ؛ فیلتر پایین گذر (LPF) جهت قطع جریان ولتاژ بالاتر از 1 کیلو هرتز؛ قابلیت نمایش داده ها تا 6000 مقدار ؛ اندازه گیری دوره کاری Duty Cycle تا 99.9 درصد ؛ True RMS جهت اندازه گیری مقدار موثر و اندازه گیری جریان و ولتاژ AC  با دقت بالا ؛ تست دیود و تست پیوستگی ؛ تست توالی موتور 3 فاز ؛ رنج خودکار Auto Range و دستی Manual range با قابلیت انتخاب توسط کاربر که تمام رنج را پوشش می دهد؛ ویژگی Data Hold چهت ثابت نگه داشتن مقادیر اندازه گیری شده روی نمایشگر ؛ نمایش مقادیر MAX/MIN ؛ آلام صوتی ؛ اندازه گیری مقادیر پیک Peak Value ؛ کلید چرخشی بزرگ جهت انتخاب عملکرد موردنظر ؛ صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه جهت سهولت کار در محیط های کم نور و تاریک ؛ چراغ قوه ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار درصورت غیرفعال بودن دستگاه به مدت 15 دقیقه جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه و عایق دو جداره.

 

مشخصات کلی مولتی متر حرفه ای برند یونیتی مدل UNI-T UT191DS:

مولتی متر حرفه ای UT195DS برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا  و مقاوم جهت تست سریع و دقیق جریان و ولتاژ AC/DC، مقاومت، ظرفیت خازنی ، فرکانس، تست دیود و پیوستگی می باشد. در این دستگاه از یک عدد باتری 9 ولتی  استفاده شده است. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار استفاده شده است که درصورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه خاموشی خودکار فعال می شود. در صورت کاهش میزان باتری به زیر محدوده تعیین شده 7.5 ولت اخطار کاهش باتری فعال شده و به کاربر اجازه می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه از نوع LCD ، بزرگ و دارای نور پس زمینه با قابلیت خاموش و روشن کرد توسط کاربر می باشد که موجب سهولت انجام کار در محیط های کم نور و تاریک می شود. این مولتی متر چند کاربره با داشتن درجه حفاظت IP65 ابزاری بسیار مقاوم می باشد که در برابر سقوط از ارتفاع 2 متری، نفوذ ذرات گرد و غبار و آب مقاوم می باشد و از این رو ابزاری ایده آل جهت کار در محیط های پر گرد و غبار و مرطوب به شمار می رود.

ابعاد این دستگاه  58 x 95 x 195 میلی متر ، سایز صفحه نمایش LCD آن 51 x 66 میلی متر ، وزن آن 437 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

مولتی متر حرفه ای UT195DS برند یونیتی دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا، تاییدیه های ایمنی لوازم الکترونیکی از جمله تاییدیه RoHS اروپا؛ تاییدیه GS آلمان ؛ تاییده cTUVus آمریکا و کانادا ، CAT III 600V و CAT III 1000V  می باشد . علاوه بر این دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود وشما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

فروش مولتی متر یونیتی -  ما در این مطلب به موضوعات نمایندگی مولتی متر یونیتی- قیمت مولتی متر کلمپی یونیتی- مولتی متر کلمپی یونیتی مدل UT201 - مولتی متر UNIT UT139C - مولتی متر یونیتی UT33A - مولتی متر یونیتی مدل UT890C - قیمت مولتی متر UT890C Plus پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر یونیتی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر یونیتی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟