خانه وبلاگ فروش انواع دماسنج لیزری ، غیر تماسی تا 30% تخفیف قیمت خرید



فروش انواع دماسنج لیزری ، غیر تماسی تا 30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج لیزری ، غیر تماسی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دماسنج غیر تماسی-دماسنج لیزری چیست-مدار دماسنج لیزری-سنسور دماسنج لیزری-ساخت دماسنج لیزری-دماسنج لیزری پزشکی-دماسنج لیزری صنعتی-قیمت پیرومتر لیزری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دماسنج غیر تماسی-دماسنج لیزری چیست-مدار دماسنج لیزری-سنسور دماسنج لیزری-ساخت دماسنج لیزری-دماسنج لیزری پزشکی-دماسنج لیزری صنعتی-قیمت پیرومتر لیزری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دماسنج لیزری ، غیر تماسی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج لیزری ، غیر تماسی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دماسنج غیر تماسی-دماسنج لیزری چیست-مدار دماسنج لیزری-سنسور دماسنج لیزری-ساخت دماسنج لیزری-دماسنج لیزری پزشکی-دماسنج لیزری صنعتی-قیمت پیرومتر لیزری با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری  موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج لیزری ، غیر تماسی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

ترمومتر لیزری غیرتماسی و یا همان پیرومتر نوعی از دماسنج است که از فاصله دور و بدون اتصال سنسور دمای شیء یا محل مورد نظر را با دقت بالا و حداقل خطا اندازه گیری میکند. ترمومترهای لیزری محدوده وسیعی از کاربردها را پوشش میدهند. نکات مهم در انتخاب ترمومتر لیزری مناسب، در ابتدا رنج دمای مورد نیاز است که از منفی 70 درجه سانتیگراد تا 2200 درجه سانتیگراد متغیر است و نیز توجه به پارامتر DS یا Distant to Spot دستگاه است که حداکثر متراژی که میتوان با دستگاه نقطه مورد نظر را اندازه گیری کرد معین میکند، این محدوده از 4 متر تا 70 متر و بالاتر متغیر است که این دو پارامتر در قیمت نهایی محصول نیز تاثیر گذار میباشد.

برخی ترمومترهای لیزری با سطح ایمنی یا اصطلاحا دارای سطح IP یا Ingress Protection به معنی حفاظت ورودی از آب، گرد و خاک، ضد ضربه بودن و ضد روغن و غیره میباشد که نسبت به محل و درجه سختی فعالیت، باید به این نکات توجه کرد. نوع و طول موج لیزر یا سنسور اینفرارد و محدوده دمای ترمومترهای لیزری “صنعتی” متفاوت از ترمومترهای لیزری “پزشکی” است، از آن جهت که ترمومترهای لیزری “صنعتی” برای چشم انسان و موجود زنده خطرناک بوده و نباید در جهت صورت اشخاص هدف گیری شود، اما ترمومترهای لیزری پزشکی از طول موج لیزر متفاوت و معمولا با رنج دما 0 تا 60 درجه که سازگار با چشم و بدن انسان است بهره میبرند.

انواع ترمومتر لیزری :

  • ترمومتر تفنگی دو لیزر
  • ترمومتر دیجیتال
  • ترمومتر لیزری صنعتی
  • ترمومتر لیزری پزشکی
  • ترمومتر لیزری بیمارستانی
  • تب سنج پزشکی
  • ترمومتر لیزری طبی
  • ترمومتر تفنگی تک لیزر
  • ترمومتر لیزری با قابلیت اتصال به کامپیوتر - دیتالاگر
  • دماسنج لیزری مادون قرمز
  • ترمومتر لیزری مخصوص سردخانه و یخچال های مواد غذایی و نشتی های حرارتی
  • ترمومتر ضد آب تفنگی
  • ترمومتر سه کاره از نوع تماسی - غیر تماسی(مادون قرمز) - کلمپی
  • ترمومترلیزری با پراب فلکسیبل

در اینجا چند گروه از ترمومتر های لیزری را معرفی می کنیم:

اینفرارد ترمومتر : به دماسنج های غیر تماسی جیبی بدون نشانگر اطلاق میشود ، غالبا برای اندازه گیری دمای کم روی اجسام نزدیک و حتی صنایع غذائی استفاده میشود .

ترمومتر تک لیزری : این مدل دماسنج میتواند دمای اجسام را از فاصله دورتری را اندازه گیری نماید و مجهز به یک نشانگر لیزری برای دیدن هدف مورد نظر است .

ترمومتر دولیزری : همانند حالت قبل برای اجسام داغ تر و دورتر بکار میرود با این تفاوت که از دو یا چندین نقطه نشانگر لیزری بهره میبرد تا بتواند دمای سطح موردنظر را دقیق تر اندازه گیری نماید .

ترمومتر پزشکی : نیز نوعی اینفرارد ترمومتر است که مخصوص بدن انسان میباشد و به جهت جلوگیری از انتقال بیماری و سرعت در عملکرد دمای بدن بیمار را با نشانه رفتن تب سنج به پیشانی بیمار میتوان اندازه گیری نمود .

ما شمارا به خرید از مرجع تخصصی خدمات و تجهیزات تخصصی اندازه گیری متروتیک دعوت میکنیم زیرا این شرکت با سابقه ی درخشان و تخفیف های بسیار مناسب ، میتواند رضایت شما از خریدتان را جلب کند و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد .

دماسنج یا ترمومتر Thermometer ابزاری جهت اندازه گیری دماست، ترمومتر لیزری Laser Digital Thermometer یکی از انواع پیشرفته دماسنج هاست. ترمومتر عمدتا از دو بخش اساسی تشکیل می شود: اولین بخش آن را می توان سنسور دما نامید که در مدل های معمولی یعنی دماسنج جیوه ای حبابی که حاوی جیوه است، این نقش را ایفا می کند و در ترمومتر دیجیتال لیزری که دماسنج مادون قرمز لیزری نیز نامیده می شود یک سنسور دیجیتال این وظیفه را بر عهده دارد.

دومین بخش اساسی یک ترمومتر درجه بندی و کالیبراسیون آن است. درجه بندی و کالیبراسیون به معنای نمایش و انتقال داده اندازه گیری شده با صحت تمام به کاربر است که در ترمومتر جیوه ای، تخته درجه بندی شده و در ترمومتر لیزری صفحه نمایش این وظیفه را بر عهده دارد.

حالا شما میتوانید محصولی که در نظر دارید را از شرکتی تهیه کنید که با سابقه ی درخشان خود توانسته در مسیر ارائه خدمات و تجهیزات اندازه گیری پیشگام باشد، شرکت متروتیک مفتخر است تا با ارائه محصولات خود با تخفیف استثنایی سبب این شود که شما هم از خرید خود سود ببرید .

تمامی اجسامی که دارای دمای بالای صفر مطلق یا همان -273 درجه سانتیگراد باشند، از خود امواج مادون قرمز منتشر می سازند. میزان موج انتشار یافته از سطح یک جسم به دو فاکتور بستگی دارد: دمای جسم و میزان قابلیت انتشارموج از سطح قطعه. موج مادون قرمز در حقیقت یک انرژی نورانی ضعیف است که به  صورت موج منتشر می شود و فرکانس آن در محدوده فرکانس قابل رویت برای چشم انسان نمی باشد. هر چه دمای یک جسم بیشتر باشد میزان انرژی مادون قرمز بیشتری منتشر می سازد.

اگر دستگاهی بسازیم که بتواند میزان انرژی منتشر شده از یک منبع انتشار (جسم مورد نظر) را اندازه گیری کند در نتیجه میتوانیم دمای آن جسم را محاسبه نماییم. دستگاهی که این امکان را فراهم می آورد Infrared Thermometer یا دماسنج غیر تماسی نام دارد.

با قرار دادن دستگاه ترمومتر در جلوی جسم مورد نظر آن قسمت از موج مادون قرمز منتشر شده توسط جسم که در محدوده میدان دید لنز دستگاه ترمومتر باشد به لنز برخورد میکند. لنز دستگاه این انرژی دریافت شده را بر روی سنسوری که در دستگاه وجود دارد متمرکز میکند. سنسور با اندازه گیری شدت انرژی، ولتاژی را در حد میکرو ولت در یکی از پایه های خود ایجاد می کند و مقدار دما با پردازشی که روی این ولتاژ و وضعیت دیگر پایه های سنسور انجام می گیرد تشخیص داده شده و بر روی صفحه lcd به نمایش در می آید. تمامی این مراحل در کمتر از 500 میلی ثانیه انجام میگیرد.

اگر به دنبال این هستید که محصولات اندازه گیری خود را با بهترین کیفیت اما مناسب ترین قیمت خریداری کنید ، مرجع تخصصی خدمات و تجهیزات اندازه گیری متروتیک میتواند این خواسته ی شما را برآورده کند و به همین سبب تخفیفاتی ویژه برای محصولات خود در نظر گرفته است .

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای تشخیص وجود این ویروس در بدن اشخاص، از دستگاه هایی استفاده می کنند که به آن ترمومتر و یا دماسنج لیرزی گفته می شود. این دستگاه ها به صورت غیر تماسی طراحی و ساخته شده اند و می توان با استفاده از آن دمای بدن انسان را اندازه گیری کرد.

همان طور که می دانید، افزایش دمای بدن یکی از اولین واکنش های دفاعی بدن است و یکی از نشانه های ابتلا به این بیماری محسوب می شود. لازم است بدانید که این تب سنج ها دما را با توجه به پوست و ضخامتی که هر بخش از بدن دارد، اندازه گیری می کند و با توجه به اینکه دمای قسمت های مختلف بدن یکسان نیست، به همین دلیل در هر قسمت از بدن دمای متفاوتی را خواهیم داشت. مزیت این دماسنج ها نسبت به سایر مدل ها، غیر تماسی بودن آن است و این روزها، مناسب ترین دستگاه برای سنجش تب می باشد.

در مورد نحوه عملکرد این دستگاه ها باید گفت که با استفاده از اشعه مادون قرمز کار می کنند. به این صورت که اشعه مادون قرمز ساطع شده از بدن انسان را جمع آوری و پردازش می نماید و در نهایت آن اطلاعات را به صورت اعداد و ارقامی اعلام می کند که نشان دهنده درجه حرارت بدن یک شخص می باشد. لازم به ذکر است که ترمومترهای پزشکی انواع مختلفی دارند که بهترین نوع آن، غیر تماسی می باشد که با شرایط کنونی که پیش آمده، می توان بدون داشتن تماس با شخص، میزان دمای بدن را اندازه گیری نمود.

هدف شرکت تخصصی خدمات و تجهیزات اندازه گیری متروتیک ، جلب رضایت مشتری و خلق یک خرید با کیفیت است و به همین سبب تدارک دیده شده تا با کیفیت ترین محصولات خود را با بهترین تخفیفات خدمت تمام مشتریان عزیز ارائه دهد .

دماسنج های صنعتی نیز عملکردی مانند نوع پزشکی دارند. به طور کلی تمامی اجسام اطراف ما اشعه مادون قرمز را از خود منتشر می کنند که میزان و شدت آن متناسب با دمای جسم است. طراحی این دستگاه ها به گونه ای بوده که برای اندازه گیری دما، اشعه مادون قرمز ساطع شده از اجسام را جمع آوری و پردازش می کند و به صورت درجه سانتی گراد و فارنهایت نشان می دهد.

دلیل طراحی غیر تماسی این ترمومترها، استفاده از آنها در مکان های خطرناک و غیر قابل دسترس و غیر قابل لمس می باشد. برای مثال به منظور اندازه گیری دمای قسمت های مختلف یک ماشین و آگاهی از نحوه عملکرد آن، این دستگاه، یک ابزار مناسب این کار به شمار می آید. عمده تفاوت این دماسنج ها با یکدیگر در محدوده دمایی آنها می باشد. هر دو نوع این دستگاه ها عملکردی کاملا مشابه یکدیگر دارند.

نوع صنعتی این ترمومترها، دماهای کمتر از منفی ۵۰ درجه‌ سانتی‌گراد تا بیشتر از ۵۰۰ درجه‌ سانتی‌گراد و در مدل های خاص آن تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد را نشان می دهند. این در حالی است که ترمومترهای پزشکی دمای ۳۲ تا ۴۲ درجه را نشان داده و مناسب استفاده برای اندازه گیری دمای اتاق و سایر اجسام نیستند. اما ترمومترهای صنعتی را می توان برای مصارف پزشکی نیز استفاده کرد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج لیزری ، غیر تماسی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دماسنج لیزری ، غیر تماسی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟