خانه وبلاگ فروش انواع pH متر قلمی ، پرتابل تا30% تخفیف قیمت خرید



فروش انواع pH متر قلمی ، پرتابل تا30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع pH متر قلمی ، پرتابل را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع ph متر - قیمت ph متر هانا - قیمت الکترود پی اچ متر - قیمت ph متر آزمایشگاهی - قیمت ph متر پرتابل - Ph متر پرتابل - پی اچ متر - فروش ph متر ارزان تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع pH  متر قلمی ، پرتابل را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع ph متر - قیمت ph متر هانا - قیمت الکترود پی اچ  متر - قیمت ph متر آزمایشگاهی - قیمت ph متر پرتابل - Ph متر پرتابل - پی اچ متر - فروش ph متر ارزان  تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.
متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری و به طور خاص متنوع ترین انواع ph متر - قیمت ph متر هانا - قیمت الکترود پی اچ  - تر - قیمت ph متر آزمایشگاهی - قیمت ph متر پرتابل - Ph متر پرتابل - پی اچ متر - فروش ph متر ارزان  را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ph متر - قیمت ph متر هانا - قیمت الکترود پی اچ  - تر - قیمت ph متر آزمایشگاهی - قیمت ph متر پرتابل - Ph متر پرتابل - پی اچ متر - فروش ph متر ارزان  تمام برندهای حال حاضر موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  pH  متر قلمی ، پرتابل را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

برای اطلاع از بهترین قیمت انواع PH متر کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت متروتیک تماس بگیرید.

قیمت انواع PH متر با توجه به نوع و برند آن و همچنین با توجه به نوسانات بازار به صورت لحظه ای تعیین می شود.

از پر فروش ترین پی اچ متر های موجود در بازار می توان به مدل HANNA Hi98100 معرفی کرد :

pH متر قلمی دیجیتال هانا HANNA HI98100 ساخت کمپانی بزرگ و معتبر HANNA - USA یک دستگاه جدید و پر کاربرد مناسب برای تست و اندازه گیری pH  می باشد.دستگاه های زیادی جهت اندازه گیری pH از سال 1991 تا کنون ساخته شده اند ، اما با کاربری راحت و در کمترین زمان ممکن می توان میزان pH را با استفاده ازین دستگاه اندازه گیری کرد.ویژگی های این pH متر قلمی  هانا  به طور خلاصه شامل : کالیبراسیون یک و دو نقطه ای ، بافر های کالیبراسیون ، نشانگر انجام پایداری ، نشانگر میزان شارژ باتری ، تگ های کالیبراسیون  و خاموشی اتومات می شود.دستگاه pH متر HANNA HI98100  با دارا بودن طول میله 103 میلی متری و قطر 8 میلی متری مناسب برای اندازه گیری و تست pH  برای انواع لوله ها و شیشه های کوچک می باشد.الکترود هانا 98100 از بدنه ای پلاستیکی و محکم ساخته شده است که دیگر نیازی به نگهداری و مراقبت از ان نیست و همچنین با طراحی خلاقانه دیگر نباید نگران شکستن نوک الکترود باشید.pH  متر میله ای و یا قلمی هانا آمریکا از pH متر های ارزان قیمت و با کیفت برند هانا HANNA امریکا بشمار می آید .

 

 

جهت اطلاع از قیمت ph متر هانا ابتدا باید مدل و کاربری مورد نظر خود را مشخص نموده و سپس کالا مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در پی اچ مترهای قلمی، پرتابل و رومیزی، مدل‌هایی وجود دارند که تنها می‌توانند پارامتر پی اچ و دما را اندازه‌گیری نمایند و به مدل‌های تک پارامتری و یا Single Parameter  معروف هستند و همچنین مدل‌هایی نیز وجود دارند که به مدل‌های چند پارامتری و یا Multi Parameter شهرت دارند، این مدل‌های چند پارامتری می‌توانند علاوه بر اندازه‌گیری میزان پی اچ به اندازه‌گیری میزان کنداکتیویتی، سختی، پتانسیل اکسایش-کاهش، میزان اکسیژن محلول در آب، اندازه‌گیری یون‌های موجود در محلول و … بپردازد. کاربر می‌تواند با تعریف نیاز خود به انتخاب یکی از مدل‌های تک پارامتری و یا چند پارامتری یا به اصطلاح مولتی پارامتر بپردازد.

قبل از خرید Ph متر پرتابل ابتدا می بایست روش کار با این تجهیز و کارایی های مختلف ان را به دقت بررسی نمایید تا خریدی مناسب و کارا داشته باشید.

جهت کار با pH متر پرتابل پنیر HI99165، ابتدا از قرار گرفتن باتری‌ها دستگاه در جای خود مطمئن شوید. سپس با فشردن دکمه ON/OFF دستگاه را روشن نماید. در ابتدا تمام سیگنال‌های قرار گرفته بر روی نمایشگر روشن خواهند شد و پس از چند ثانیه میزان شارژ باتری‌ها بر حسب درصد به نمایش در خواهند امد. پس از نمایش میزان باتری باقیمانده عبارت WAIT به نمایش در خواهد آمد، در این زمان پی اچ متر پرتابل پنیر HI99165 الکترود متصل به دستگاه را بررسی می‌نماید و پس از آن پی اچ متر پنیر شما اماده کالیبراسیون و اندازه‌گیری است.
آماده سازی pH متر پرتابل پنیر HI99165
۱- در صورتی که الکترود به دستگاه متصل نباشد عبارت “- – – -“ در خط اول نمایشگر و عبارت “No Probe” در خط دوم نمایشگر به نمایش در خواهد آمد.
۲- در صورتی که الکترود اشتباهی را به پی اچ متر پنیر متصل نمایید، عبارت “- – – -“ در خط اول و عبارت “Wrong Probe” در خط دوم به نمایش در خواهد آمد.
۳-در صورتی که مقدار اندازه‌گیری شده خارج از رنج اندازه‌گیری پی اچ متر پرتابل پنیر HI99165 باشد، نزدیکترین رنج به ان مقدار مثلاً  ۲pH- و یا ۵- درجه سانتی‌گراد به نمایش در خواهد آمد.
ثابت نگاه داشتن مقادیر اندازه‌گیری شده
جهت ثبت مقادیر اندازه‌گیری شده گاهاً لازم است تا مقادیر اندازه‌گیری شده را برای مدتی بر روی صفحه نمایشگر را ثابت نگاه دارید یا به اصطلاح ان را فریز نماید. جهت فریز نمودن مقادیر اندازه‌گیری شده کلید SET را بفشارید تا عبارت HOLD بر روی خط دوم نمایشگر ظاهر شود. این عبارت برای یک ثانیه بر روی نمایشگر نشان داده شده و پس از آن مقادیر پی اچ، میلی ولت و دما بر روی صفحه نمایشگر به همراه حرف H بصورت چشمک زن ثابت خواهند ماند. در صورتی‌که هر کدام از دکمه‌های قرار گرفته بر روی دستگاه را فشار دهید، مجدداً به مد اندازه‌گیری دستگاه بر خواهید گشت.
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  pH  متر قلمی ، پرتابل را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟