خانه وبلاگ فروش انواع ORP متر قلمی ، دیجیتال تا30% تخفیف قیمت خرید



فروش انواع ORP متر قلمی ، دیجیتال تا30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ORP متر قلمی ، دیجیتال را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی ORP متر قلمی ، دیجیتال دستگاه orp متر - Orp متر - Orp چیست تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.


مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ORP متر قلمی ، دیجیتال را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی  ORP متر قلمی ، دیجیتال دستگاه orp متر - Orp متر - Orp چیست تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.

متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری و به طور خاص متنوع ترین  ORP متر قلمی ، دیجیتال دستگاه orp متر - Orp متر - Orp چیست  را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.

مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه  ORP متر قلمی ، دیجیتال دستگاه orp متر - Orp متر - Orp چیست  تمام برندهای حال حاضر موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  ORP متر قلمی ، دیجیتال را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قبل از خرید باید بدانیم Orp چیست   و چه کاربردی در صنایع مختلف می تواند داشته باشد؟

ORP قدرت انرژی الکتریکی است که توان کار کردن دارد و ما می توانیم آن را با دستگاه ORP متر برحسب میلی ولت اندازه گیری کنیم. در حقیقت ما قدرت اکسیداسیون احیای محلول را بر اساس بار الکتریکی محلول می سنجیم. orp بیانگر این واقعیت است که سهم مواد اکسیده نسبت به مواد احیا شده در محیط چه اندازه است و بر این اساس مقادیر مثبت (زمانی که مواد اکسید شده محیط بیشتر است) و یا منفی(وقتی مواد احیا شده بیشتر باشد) به این کمّیت تعلّق می گیرد. pH بالا، دارای خاصیت احیاکنندگی و orpمنفی است. و pHپایین خاصیت اکسیدکنندگی و ORP مثبت دارد. اکسیداسیون همان چیزی است که سبب قهوه ای شدن سیب و زنگ زدگی فلزات می شود. ماده احیا کننده دقیقاً چیزی است که مانع از فرایند اکسیداسیون می شود و یا آن رابه تاخیر می اندازد. ماده کاهنده این کار را با دادن الکترون انجام می دهد.به عبارت دیگر می توانیم بگوییم یک ماده کاهنده، درحقیقت آنتی اکسیدان است.O.R.P تا حد زیادی نشان دهنده دسترسی مواد به اکسیژن و یا سایر مواد اکسید کننده است.بنابراین دانستن مقدار O.R.P یا ظرفیت اکسیداسیون و احیا شاید به خودی خود واجد اهمیتی در آبزی پروری نباشد بلکه این اهمیت بدان سبب است که می تواند نشان دهنده وضعیت هوازی(حضور اکسیژن)و یا بی هوازی (فقدان آن )باشد.

آبهای معدنی که در ایران مصرف می شوند دارای ORP مثبت هستند و بنابراین خاصیت آنتی اکسیدانی ندارند. علاوه بر این pH اسیدی و یا خنثی دارند که مناسب سلامتی بدن نیست.

متروتیک بهترین تامین کننده انواع ORP متر قلمی ، دیجیتال از جمله ORP متر قلمی مدل AZ 8552 از بهترین برندهای روز دنیا با پایینترین قیمت است.

 

جهت اطلاع از قیمت دستگاه ORP متر قلمی ، دیجیتال ابتدا باید مدل و کاربری مورد نظر خود را مشخص نموده و سپس کالا مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

ORP متر پرتابل جهت اندازه گیری ORP در صنایع مختلف و کاربردهای متنوعی استفاده می شود. از جمله کاربرد ORP متر پرتابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کشاورزی، بویلر ها، صنایع شیمیایی، برج های خنک کننده،آب آشامیدنی، شیلات، صنایع دارویی و غذایی، آزمایشگاه ها، صنایع پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، استخر ها و آکواریوم و… اشاره کرد.
نمونه ORP متر پرتابل

 

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  ORP متر قلمی ، دیجیتال را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟