خانه وبلاگ فازمتر چه کاربردی دارد؟ تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



فازمتر چه کاربردی دارد؟ تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

فازمتر چه کاربردی دارد؟ - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فازمتر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات معنی فازمتر- کاربرد فنر سیم کشی- اجزای فازمتر- روشن شدن فازمتر با بدن- فازمتر الکترونیکی- عکس فازمتر- بهترین فازمتر- مقاومت داخل فازمتر چند اهم است که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فازمتر چه کاربردی دارد؟ : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع معنی فازمتر- کاربرد فنر سیم کشی- اجزای فازمتر- روشن شدن فازمتر با بدن- فازمتر الکترونیکی- عکس فازمتر- بهترین فازمتر- مقاومت داخل فازمتر چند اهم است خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فازمتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

 

فازمتر چه کاربردی دارد؟ - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فازمتر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد معنی فازمتر- کاربرد فنر سیم کشی- اجزای فازمتر- روشن شدن فازمتر با بدن- فازمتر الکترونیکی- عکس فازمتر- بهترین فازمتر- مقاومت داخل فازمتر چند اهم است با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فازمتر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

فازمتر چه کاربردی دارد؟ :  فازمتر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی فازمتر توانسته ایم پایین ترین فازمتر چه کاربردی دارد؟ را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

فازمتر یا فازنما، یک وسیله برای آزمایش وجود یا عدم وجود ولتاژ الکتریکی ((ACمعمولا جریان متناوب است. برای اندازه گیری اختلاف پتانسیل الکتریکی، معمولا از دستگاه مولتی متر استفاده می‌شود. ولی فاز متر فقط مشخص می‌کند اختلاف پتانسیلی وجود دارد یا نه. از آن جا که فاز متر سبک‌تر و ارزان‌تر است و راحت‌تر قابل انتقال است و حتی در برخی مدل‌ها به عنوان پیچ گوشتی هم قابل استفاده است به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فازمتر ساده پیچ گوشتی :

ساده‌ترین فازمترها بیشتر به شکل پیچ گوشتی ساخته می‌شوند و افزون بر باز و بسته کردن پیچ، برای تشخیص سیم فاز از سیم نول نیز بکار می‌رود. جهت تشخیص نوک فازمتر وارد پریز برق ویا سر سیم دارای ولتاژ الکتریکی شده و یکی از انگشتان کاربر باید انتهای دسته در قسمت فلزی فازمتر قرار بگیرد. برای عملکرد صحیح این نوع فازمتر باید جریان کوچکی از طریق انگشت روی فاز متر از بدن عبور کند و گرنه فازمتر به درستی عمل نخواهد کرد.(داخل فازمتر یک لامپ کوچک که با جریان ضعیف الکتریکی روشن خواهد شد، همراه با یک عدد مقاومت در چند مگا اهم قرار داده شده و با اتصال فازمتر به سیم فاز و از طرف دیگر اتصال ته فازمتر به زمین (از طریق قرار دادن انگشت دست ما) مداری برای روشن شدن لامپ بسته و روشن می‌شود.) پس یعنی اگر زیرپای ما عایق کامل باشد و ما نوک آن را به فاز اتصال دهیم چراغ سیگنال فازمتر روشن نخواهد شد و در نتیجه ممکن است باعث ایجاد خطا شود.(بدن انسان نقش سیمی را انجام می دهد و زمین نقش نول، اگر انسان کفش عایقی نسبت به الکتریسیته پوشیده باشد، ارتباط بدن با زمین قطع شده و لامپ درون فازمتر روشن نخواهد شد.)

فازمترساده از ۸ قطعه تشکیل شده‌است.۱-لبه ۲-عایق ۳-محافظه ۴-مقاومت ۵-گیره ۶-لامپ ۷-فنر ۸-پیچ

فازمتر دوسر یا دو تماسه:

این نوع از فازمتر دو قسمت دارد که یک سر آن یک پیچ گوشتی یا یک سیم لامپ دار است و در قسمت انتهایی آن یک سیم قرار گرفته. قسمت جلویی آن به محل مورد تست تماس داده می‌شود و سیم قسمت عقبی را به جای آن که مثل مدل «یک سر» در دست بگیرند آن را مستقیما به زمین متصل می‌کنند. در صورتی که ولتاژی بین این دو نقطه وجود داشته باشد چراغ دستگاه روشن می‌شود. وجود این سیم باعث می‌شود فرد بتواند درصورت وجود ولتاژ بین هر دو نقطه از مدار آن را متوجه بشود در حالی که مدل‌های یک تماسه تنها اختلاف پتانسیل بین یک نقطه از مدار با زمین را نشان می‌داد. معمولا برای تشخیص قطعی سیم‌های اتومبیل و دیگر مدار‌های مستقیم این وسیله را استفاده می‌کنند. مدل‌های مختلف این نوع فازمتر برای تشخیص جریان‌های برق شهری، برق مستقیم با ولتاژ پایین ۱۲ ولت و برق فشار قوی تا ۲هزار ولت وجود دارند. این نوع از فازمتر‌ها چون با فرد در تماس مستقیم قرار نمی‌گیرد امکان برق گرفتگی را کمتر می‌کند اما همچنان فرد باید سیم‌ها را به جریان برق تماس بدهد و همچنان خطر اتصالات برقی وجود دارد.

فازمتر غیر تماسی:

فازمتر غیر تماسی بدون ایجاد تماس با سیم یا مدار مورد نظر و تنها از تغییرات میدان الکتریکی در اطراف یک سیم یا وسیله‌ی با جریان متناوب، تشخیص می‌دهد آن شیء دارای ولتاژ است عمل می کند. این مزیت باعث می‌شود احتیاجی به لخت‌کردن ‌سیم نباشد و تماس با جریان برق و خطر برق گرفتگی به حداقل برسد. به این ترتیب فقط با حرکت دادن این وسیله در اطراف یک سیم می‌ توان محل قطعی را تشخیص داد و احتیاجی به تست کردن سیم به همراه لخت‌کردن آن نباشد. همچنین این وسیله این توانایی را دارد تا از پشت دیوار محل سیم‌هایی که خیلی داخل عمق دیوار قرار نگرفته اند را مشخص کند. اما از آن جا که روش کار این دستگاه اندازه گیری میدان الکتریکی است نمی‌تواند روی کابل‌های با روکش‌های ضخیم و همچنین در مدار‌های با جریان مستقیمDC تشخیصی بدهد و در این گونه موارد هیچ گونه کارایی ندارد.

فازمتر چه کاربردی دارد؟ -  ما در این مطلب به موضوعات معنی فازمتر- کاربرد فنر سیم کشی- اجزای فازمتر- روشن شدن فازمتر با بدن- فازمتر الکترونیکی- عکس فازمتر- بهترین فازمتر- مقاومت داخل فازمتر چند اهم است ؟ پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فازمتر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فازمتر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟