خانه وبلاگ ضخامت سنج چیست تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ضخامت سنج چیست تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ضخامت سنج چیست - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ضخامت سنج را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات طرز کار ضخامت سنج- ضخامت سنج ورق- ضخامت سنج شیشه- ضخامت سنج لیزری غیر تماسی- ضخامت سنج اهن- ضخامت سنج التراسونیک لوله- سنسور ضخامت سنج التراسونیک که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ضخامت سنج چیست : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع طرز کار ضخامت سنج- ضخامت سنج ورق- ضخامت سنج شیشه- ضخامت سنج لیزری غیر تماسی- ضخامت سنج اهن- ضخامت سنج التراسونیک لوله- سنسور ضخامت سنج التراسونیک خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ضخامت سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ضخامت سنج چیست - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ضخامت سنج در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرز کار ضخامت سنج- ضخامت سنج ورق- ضخامت سنج شیشه- ضخامت سنج لیزری غیر تماسی- ضخامت سنج اهن- ضخامت سنج التراسونیک لوله- سنسور ضخامت سنج التراسونیک با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ضخامت سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ضخامت سنج چیست :  ضخامت سنج را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ضخامت سنج , توانسته ایم پایین ترین ضخامت سنج چیست را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

ضخامت سنج رنگ و فلز چیست؟ انواع و کاربرد آن

یکی از موارد بسیار مهم در حوزه کنترل کیفیت اندازه گیری، ثبت و تعیین دقیق ضخامت اجسام و پوشش آنها به وسیله ضخامت سنج می باشد و وجود هر گونه عیب در ضخامت پوشش می تواند منجر به خوردگی، زنگ زدگی و از بین رفتن قطعه گردد، به همین دلیل می بایست از ضخامت سنج های دقیق و کاربردی جهت اندازه گیری ضخامت فلز یا رنگ استفاده نمود. یکی از پوشش های بسیار کاربردی در صنعت ساختمان و خودرو پوشش دوگانه می باشد که شامل یک پوشرنگ (پوشش پلاستیکی) بر روی صفحات فلزی گالوانیزه هستند.

روش های اندازه گیری ضخامت

1-روش القای مغناطیسی

ضخامت سنج چیست - روش القای مغناطیسی برای اندازه گیری ضخامت پوشش های غیر مغناطیسی بر روی زیرآیندهای آهنی و پوشش های مغناطیسی برروی سطوح غیر مغناطیسی بکار می رود. فرایند مستقیم می باشد٬ پروب ضخامت سنج برروی قسمتی كه میخواهیم ضخامتش را اندازه بگیریم قرار می گیرد. وقتیكه پروب تغییر مكان داد حد فاصله بین نوك پروب( كه با سطح زیرآیند در تماس است) وسطح زیرآیند اصلی اندازه گیری می شود. داخل پروب ضخامت سنج یك سیم پیچ قرار دارد كه تولید یك دامنه مغناطیسی متغیر می نماید. وقتی كه پروب بر روی سطح زیرآیند قرار می گیرد٬ دانسیته شار مغناطیسی این ناحیه را تغییر می دهد. تغییر در القای مغناطیسی بوسیله یك سیم پیچ دیگر اندازه گیری می گردد. خروجی از سیم پیچ دومی به یك میكروپروسسور انتقال می یابد جائیكه به عنوان ضخامت پوشش اندازه گیری شده و برروی صفحه بصورت دیجیتالی نشان داده می شود.

ویژگی های اندازه گیری ضخامت روش القای مغناطیسی

  • روشی غیر مخرب و کم هزینه
  • بسیار سریع می باشد ومی تواند با یك ضخامت سنج دستی اندازه گیری شود
  • كار با آن آسان، دقیق و تكرارپذیر می باشد
  • مقادیر بدست آمده بطور همزمان بصورت دیجیتالی در اختیار ما قرار می گیرد

ضخامت سنج چیست - کاربرد های اندازه گیری ضخامت به روش القای مغناطیسی

كاربرد عمده این روش در اندازه گیری پوشش های اعمالی برروی سطح بصورت مایع ویا پودری می باشد بعلاوه برروی زیرآیندهای آهنی وفولادی كه آبكاری كروم٬ روی٬ كادمیوم و فسفاته شده نیز كارایی دارد.

2- روش جریان گردابی

ضخامت سنج چیست - روش جریان القایی در سنجش ضخامت پوشش های نارسانا بر روی زیرآیندهای غیرآهنی رسانا٬ پوشش های غیرآهنی رسانا بر روی سطوح زیرآیند غیررسانا و بعضی از پوشش های غیرآهنی بر روی فلزات غیرآهنی بعنوان یك روش غیرمخرب مطرح است. ضخامت سنج جریان گردابی همانند ضخامت سنج القای مغناطیسی از پروبی استفاده می نماید كه دارای سیم پیچ است. این پروب/ سیم پیچ بوسیله یك اسیلاتور( نوسان گر) فركانسی متناوب با دامنه بالا تولید می نماید. وقتی كه این ناحیه در نزدیكی یك رسانای فلزی قرار می گیرد جریان های گردابی در آن مواد رسانا تولید می شود كه در نتیجه آن مقاومت ظاهری(امپدانس) در سیم پیچ پروب تغییر می نماید. فاصله بین سیم پیچ پروب وسطح زیرآیند رسانا میزان تغییر مقاومت ظاهری را مشخص می نماید.

ویژگی های اندازه گیری ضخامت به روش جریان گردابی

  • هزینه پایین
  • سادگی کاربرد
  • دقت بالا و تكرارپذیری
  • سنجش با ارایه اطلاعات بطور همزمان بصورت دیجیتالی

کاربرد های اندازه گیری ضخامت به روش جریان گردابی

 ضخامت سنج چیست - كاربردهای عمومی اندازه گیری ضخامت پوشش با روش جریان گردابی شامل پوشش های مایع وپودری بر روی آلومینیوم و فولاد ضدزنگ غیرمغناطیسی همچنین برروی آلومینیوم آنودایز می باشد.

انتخاب ضخامت سنج :   

بسیاری از ابزارآلات قابل دسترس امروزی بر اساس تركیبی از هر دو مکانیزم القای مغناطیسی و جریان گردابی كار می كنند. این بدین معنی است كه به مصرف كننده امكان سنجش در دامنه وسیعتر بدون تغییر در نوع ضخامت سنج را می دهد . مصرف كننده معمولا میتواند از بین ضخامت سنج های اصلی كه فقط مقدار ضخامت را بصورت دیجیتالی نشان میدهند ویا ضخامت سنج هایی كه مقادیر اندازه گیری شده را ذخیره می نمایند و به ما اطلاعات آماری نظیر متوسط آنها، انحراف استاندارد و یا بالاترین وپائین ترین مقدار سنجش را ارائه می دهد یکی را انتخاب کند.

ضخامت سنج چیست - نوع دیگری از انتخاب بر پایه شكل قطعه ای است كه اندازه گیری می شود. برای تمام قطعاتی كه اندازه گیری میشوند نمی توان از یك نوع ضخامت سنج و پروب استفاده نمود. وقتی كه با یك قطعه با شكل های پیچیده مواجه هستیم. پروب های مختلف جداگانه ای عرضه میشوند: برای مثال سنجش ضخامت پوشش برروی قطرداخلی یك لوله ممكن است نیاز به پروب 90درجه داشته باشد٬ در حالیكه سنجش برروی یك سطح صاف بجهت حصول بهترین كارایی نیاز به یك پروب با زاویه صفر درجه دارد.

ضخامت سنج چیست - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ضخامت سنج را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ضخامت سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟