خانه وبلاگ ضخامت سنج خودرو تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



ضخامت سنج خودرو تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

ضخامت سنج خودرو - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ضخامت سنج خودرو را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ضخامت سنج رنگ خودرو ارزان- بهترین ضخامت سنج رنگ- قیمت دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو- ضخامت سنج رنگ و پوشش- ضخامت سنج رنگ الکتروجرمنی- ضخامت سنج چیست- قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو- قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ضخامت سنج خودرو : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ضخامت سنج رنگ خودرو ارزان- بهترین ضخامت سنج رنگ- قیمت دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو- ضخامت سنج رنگ و پوشش- ضخامت سنج رنگ الکتروجرمنی- ضخامت سنج چیست- قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو- قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ضخامت سنج خودرو  باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ضخامت سنج خودرو - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ضخامت سنج خودرو در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضخامت سنج رنگ خودرو ارزان- بهترین ضخامت سنج رنگ- قیمت دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو- ضخامت سنج رنگ و پوشش- ضخامت سنج رنگ الکتروجرمنی- ضخامت سنج چیست- قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو- قیمت دستگاه تشخیص رنگ خودرو با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه رنگ سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

ضخامت سنج خودرو را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی ضخامت سنج خودرو, توانسته ایم پایین ترین قیمت ضخامت سنج خودرو را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم

ضخامت سنج خودرو و پوشش اتومبیل، دستگاهی است که به وسیله آن می توان بدون آسیب رساندن به جسم اطلاعات کامل و دقیقی از پوشش آن بدست آورد. استفاده از دستگاه ضخامت سنج اتومبیل در خودرو کاربرد بسیار زیادی دارد. ضخامت سنج رنگ خودرو برای سطوح آهنی، فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این قسمت از سایت متروتیک یکی از بهترین ضخامت سنج خودرو را با تمام کاربردها و ویژگی هایش به شما معرفی می کنیم.

انواع ضخامت سنج خودرو و پوشش دارای یک نمایشگر دیجیتالی هستند که ضخامت رنگ بدنه خودرو را می تواند برحسب میکرون و یا هزارم میلیمتر و اینچ نشان دهد. علاوه بر آن با استفاده از ضخامت سنج خودرو قادر خواهید بود که به راحتی جنس بدنه خودرو را تشخیص دهید. در برخی از انواع دستگاه تشخیص رنگ خودرو خودرو، صفحه نمایش امکان چرخش 180 درجه را دارد و از این جهت خواندن اعداد هنگام ضخامت سنجی اتومبیل در نقاط کور و پایینی را به سادگی برای کارشناس خودرو امکان پذیر خواهد ساخت.  

استاندارد های ضخامت رنگ خودرو

  • رنگ بدنه ماشین شما چندین لایه دارد. هر کدام از این لایه ها، از حداقل 10 میکرون تا حداکثر 100 میکرون هستند و بسیار نازک اند و برای ما به راحتی قابل تشخیص نیستند.
  • بدنه ماشین: بدنه فلزی و آهنی ماشین، اولین لایه است که البته یک لایه های رنگ محسوب نمی شود ولی در تشخیص ضخامت نقش بسیار مهمی دارد. این قسمت در بخش در ضخامت رنگ ماشین حساب نمی شود.
  • لایه Primer: این لایه، در واقع لایه اول از رنگ خودرو و از نظر کلی لایه دوم است. این لایه از رنگ برای محکم تر شدن رنگ خودرو به روی آن زده می شود. لایه پرایمر از 40 تا 55 میکرون ضخامت دارد.
  • لایه رنگ Basecoat: این لایه سوم، رنگی اصلی است که کارخانه روی ماشین می زند و این رنگ نیز از رنگ هایی است که کارخانه روی اتومبیل می زند. این لایه نیز از 10 تا 20 میکرون ضخامت دارد.
  • لایه Clear Coat: این لایه، رنگ آخری است که کارخانه روی ماشین می زند. این لایه در اصل آن رنگ ماشین است که ما می بینیم. لایه کلیر هم از 30 تا حداکثر 50 میکرون ضخامت دارد.

وقتی که ضخامت سنج را روی بدنه ماشین می گذارید این بخش از ضخامت را تا حدی حساب می کند و آن را کم می کند. پس از آن دستگاه تشخیص رنگ خودرو، عددی را به شما نشان می دهد که ضخامت رنگ بدنه اتومبیل است. اگر عدد زیر 146 بود؛ این به این معناست که اتومبیل رنگ نشده است و اگر بالاتر بود، درصد احتمال رنگ شدگی خودرو بیشتر می شود.

کاربرد های دستگاه ضخامت سنج خودرو

دستگاه تشخیص رنگ خودرو برای کارشناسی رنگ خودرو استفاده میشود و کار با دستگاه های ضخامت سنج رنگ به این صورت میباشد که با قرار دادن سنسور دستگاه بر روی بدنه خودرو و اتوموبیل ، دستگاه میزان ضخامت رنگ در آن نقطه را در حد میکرون ( هزارم میلیمتر) و یا میلز اندازه گیری کرده و بر روی صفحه نمایش نمایش میدهد. با این قابلیت و اندازه گیری ضخامت رنگ اتومبیل در نقاط مختلف و مقایسه ضخامت ها ، شما قادر به شناسایی نقاط رنگ شده و یا حتی بدنه های تعویضی خواهید بود و همچنین در هنگام خرید خودرو های کارکرده دچار خسران و آسیب مالی نخواهید شد.

ضخامت سنج خودرو - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه رنگ سنج را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه رنگ سنج را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟