خانه وبلاگ ضخامت سنج التراسونیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



ضخامت سنج التراسونیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

ضخامت سنج التراسونیک - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله ضخامت سنج التراسونیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

ضخامت سنج التراسونیک : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (ضخامت سنج التراسونیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

ضخامت سنج التراسونیک : در این مقاله به طور مفصل به ضخامت سنج التراسونیک خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد ضخامت سنج التراسونیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.

ضخامت سنج التراسونیک Ultrasonic Thickness Gauge یک نوع دستگاه اندازه‌گیری است که برای تعیین ضخامت مواد مختلف از جمله فلزات، پلاستیک، شیشه، بتن و سایر مواد استفاده می‌شود. این دستگاه بر اساس اصول فیزیکی اولتراسونیک کار می‌کند.

اصل عملکرد ضخامت سنج التراسونیک بر پایه ارسال پالس‌های صوتی با فرکانس بالا (اولتراسونیک) و تحلیل بازتاب آنها استوار است. دستگاه یک تبدیل کننده الکترونیکی دارد که پالس‌های صوتی را از طریق ماده مورد نظر (مثلاً قطعه فلزی) ارسال می‌کند. سپس بازتاب پالس صوتی توسط تبدیل کننده دریافت می‌شود. زمانی که این پالس‌ها برگشت می‌یابند، دستگاه زمان عبور آنها را اندازه‌گیری می‌کند.

با توجه به سرعت صوت در ماده و زمان عبور پالس‌ها، ضخامت ماده مورد نظر قابل محاسبه است. در اصل، زمان عبور پالس‌ها به صورت مستقیم با ضخامت ماده در ارتباط است. با توجه به اینکه سرعت صوت در مواد مختلف متفاوت است، با اندازه‌گیری زمان عبور پالس‌ها و دانستن سرعت صوت ماده، می‌توان به صورت دقیق ضخامت ماده را تعیین کرد.

مشخصات فنی ضخامت سنج اولتراسونیک برند یونیتی مدل UT345A:

ضخامت سنج اولتراسونیک مدل UT345A برند یونیتی دارای یک باتری لیتیومی 7/3 ولتی 2000 میلی آمپری قابل شارژ است، که در حالت فول شارژ تا 16 ساعت قابلیت استفاده دارد.

این دستگاه جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر آن، مجهز به نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار می باشد.

صفحه نمایش این ضخامت سنج اولتراسونیک از نوع LCD بوده و ابعادی در حدود 4/2 اینچ دارد. 

این دستگاه دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا نیز می باشد.

ابعاد این دستگاه 140×66×5/28 میلی متر و وزن آن 175 گرم می باشد. این محصول را در رنگ های قرمز و خاکستری می توانید تهیه کنید.

محدوده اندازه گیری ضخامت سنج اولتراسونیک مدل UT345A برند یونیتی از 1 تا 300 میلی متر، اندازه گیری سرعت صدا از 1000 تا 9999 متر بر ثانیه و با دقت (1% +H1/0) ± می باشد.

همچنین قابلیت ذخیره 300 گروه داده شامل مواد، سرعت صوت، واحد، مقدار اندازه گیری شده، حداکثر، حداقل و میانگین هر گروه را دارا می باشد.

مهمترین نکات هنگام خرید دستگاه ضخامت سنج التراسونیک

هنگام خرید دستگاه ضخامت سنج التراسونیک، می بایست نکات مهم زیر را در نظر گرفت. البته، این نکات ممکن است بسته به نیازها و متغیرهای مختلف شما متفاوت باشد، اما در کل لازم است به موارد زیر توجه کنید:

1. دقت و قابلیت اندازه‌گیری: مهم است که دستگاه دقت و قابلیت اندازه‌گیری لازمه را داشته باشد. بررسی نوع و محدوده اندازه‌گیری، دقت و توانایی تشخیص کوچکترین تغییرات ضخامت مورد نیاز است.

2. نوع تبدیل کننده: تبدیل کننده‌ها نقش مهمی در عملکرد دستگاه دارند. بررسی نوع و کیفیت تبدیل کننده‌های الکترونیکی و امکان تعویض آن‌ها در صورت لزوم ضروری است.

3. نمایشگر و رابط کاربری: دستگاهی با نمایشگر خوانا و رابط کاربری ساده و قابل فهم، کاربری راحت‌تری را فراهم می‌کند. بررسی نوع و کیفیت نمایشگر و ویژگی‌های رابط کاربری می‌تواند به انتخاب صحیح کمک کند.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟