خانه وبلاگ فروش انواع سنسور pH با پراب دمای داخلی تا30% تخفیف قیمت خرید



فروش انواع سنسور pH با پراب دمای داخلی تا30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سنسور pH با پراب دمای داخلی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی قیمت سنسور ph - انواع سنسور ph - راه اندازی سنسور ph - سنسور ph صنعتی - سنسور سنجش ph - سنسور سنجش ph - خرید سنسور ph متر - سنسور اندازه گیری ph آب - سنسور ph مدل e-201-c تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سنسور pH با پراب دمای داخلی  را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی  قیمت سنسور ph -  انواع سنسور ph - راه اندازی سنسور ph - سنسور ph صنعتی - سنسور سنجش ph - سنسور سنجش ph - خرید سنسور ph متر - سنسور اندازه گیری ph آب - سنسور ph مدل e-201-c تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد.
متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری و به طور خاص متنوع ترین  قیمت سنسور ph -  انواع سنسور ph - راه اندازی سنسور ph - سنسور ph صنعتی - سنسور سنجش ph - سنسور سنجش ph - خرید سنسور ph متر - سنسور اندازه گیری ph آب - سنسور ph مدل e-201-c  را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه  قیمت سنسور ph -  انواع سنسور ph - راه اندازی سنسور ph - سنسور ph صنعتی - سنسور سنجش ph - سنسور سنجش ph - خرید سنسور ph متر - سنسور اندازه گیری ph آب - سنسور ph مدل e-201-c  تمام برندهای حال حاضر موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از  سنسور pH با پراب دمای داخلی  را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

قیمت سنسور ph به عوامل متعددی وابسته است و برند و کیفیت محصول در این زمینه حرف نخست را می زند. جهت اطلاع از بهترین قیمت سنسور ph در ایران با متروتیک تماس بگیرید.

سنسور pH اصطلاحی آشنا برای کسانی که در رشته علوم تجربی در دوران دبیرستان، رشته شیمی و زیست در دانشگاه و یا کسلنی که  در پالایشگاه ها فعالیت داشتند محسوب می شود. این ابزار به عنوان دستگاهی برای اندازه گیری اسیدیته یک محیط شناخته می شود که ممکن است در قالب یک دستگاه ساده معمولی برای آزمایشگاه یا در قالب یک دستگاه پیشرفته برای کاربردهای صنعتی و پالایشگاهی طراحی شده باشد. از آنجایی که سنسور pH می تواند ابزاری پرکاربرد در حوزه های مختلف باشد و یکی از حساس ترین تجهیزات دقیق شناخته می شود، در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت و در مورد شرایط خرید آن صحبت خواهیم کرد. متروتیک نماینده فروش انواع سنسور pH در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید برندهای مختلف سنسور پی اچ مانند اندرس هاوزر و مدکو و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت سنسور pH با کارشناسان ما در شرکت متروتیک تماس بگیرید.

متروتیک بزرگترین مجموعه از انواع سنسور ph را از بهترین برندهای جهانی و متناسب با صنایع مختلف با مناسبترین قیمت تقدیم مشتریان عزیز می نماید.

نام سنسور pH از مخفف Potential of Hydrogen برگرفته شده است که به عنوان ابزاری برای اندازه گیری قدرت هیدروژن یا برای اندازه گیری اسیدیته یک سیال به کار گرفته می شود. در حقیقت این ابزار به صورت تخصصی برای سنجش میزان هیدروژن موجود در یک محیط استفاده می شود که نتیجه نهایی با استفاده از یک مبدل تبدیل به داده های الکترونیکی شده و در قالب داده هایی بین ۰ تا ۱۴ گزارش می شود. از آنجایی که میزان اسیدیته و قلیائیت در یک محیط در انجام واکنش های مختلف و شرایط فرآیند نقش مهم و تعیین کننده ای دارد، سنسور پی هاش می تواند مهمترین ابزار در کنترل شرایط اولیه محیط باشد.
برای درک نحوه عملکرد سنسور pH ابتدا اجازه دهید تا مختصری در مورد یون هیدروژن و شرایط اسیدی یک سیال صحبت کنیم. اسیدیته و قلیاییت یک سیال با توجه به میزان هیدروژن یونیزه شده نسبت به هیدروژن غیر یونیزه شده اندازه گیری می شود. هر چه میزان هیدروژن یونیزه شده در یک سیال بیشتر باشد، به این معنی است که سیال مورد نظر اسیدیته بیشتری دارد و اصطلاحاً pH آن کمتر از ۷ است. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که pH یک سیال بین ۰ تا ۱۴ تغییر می کند که از صفر تا ۷ نشان دهنده اسیدی بودن و از ۷ تا ۱۴ نشان دهنده بازی بودن محیط است.

سنسور PH صنعتی نسبت به سایر انواع سنسور PH طول عمر بیشتری دارد و دقت بالاتری نیز داشته و تا سالها نیاز شما را از این بابت تامین می نماید.

اندازه گیری میزان اسیدیته و قلیاییت در واکنش های شیمیایی و در واکنش های زیستی یک موضوع بدیهی است که طبیعتاً اهمیت آنها را نشان می دهد. در بسیاری از واکنش های شیمیایی و حتی پالایشگاهی، میزان یون هیدروژن می تواند انجام پذیر بودن یا ناپذیر بودن واکنش های مختلف را نشان دهد. اما جالب است بدانید که اسیدی بودن محیط بدن انسان می‌تواند باعث پوکی استخوان و پوسیده شدن دندان ها شود. متابولیسم بدن نیاز به محیط خنثی و قلیایی دارد و بیشتر آبزیان تنها در pH در بین ۵ تا ۹ زنده میمانند.
این نشان می دهد مشخص کردن دقیق pH تا چه اندازه می تواند حیاتی باشد. روش های سنتی شامل استفاده از کاغذ تورنسل یا لیتموس، استفاده از محلول فنول فتالئین و محلول متیل اورانژ می شوند که به عنوان روش های کیفی شناخته می شوند. این در حالی است که به کارگیری سنسور pH ما را به داده های دقیق در حد چند صدم و چند هزارم می رساند که طبیعتاً نتیجه محاسبات ما را به دقت بسیار بالایی می رساند. بنابراین استفاده از یک حسگر پی اچ هم روی کیفیت کار نهایی تاثیر گذار است و هم می تواند به سرعت اندازه گیری اسیدیته و قلیاییت محیط را بالاتر ببرد.

جهت خرید سنسور ph متر و مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل ان کافی ست با متروتیک تماس بگرید و تجربه کارشناسان ما بهرمند گردید.

اگر بخواهیم به یکی از برندهای معروف در زمینه تولید حسگر pH و ترانسمیتر pH اشاره کنیم بدون شک باید از برند اندرس هاوزر نام ببریم. این شرکت یکی از اصلی ترین برند های تولید کننده این دستگاه ها در سطح جهان است که تمامی امکانات و ابزارهای لازم برای کار این دستگاه ها فراهم می کند. از آنجایی که کار دستگاه pH سنج به طور مستقیم به محلول بافر و محلول های استاندارد برای کالیبراسیون وابسته است، شرکت اندرس هاوزر در زمینه تولید این محصولات هم فعالیت دارد و زمینه را برای استفاده بهینه و استاندارد از این دستگاه فراهم می آورد. سنسور pH اندرس هاوزر دقت بالایی برای کاربردهای مختلف به عنوان تجهیزات نصب ثابت، تجهیزات غوطه وری، سیستم های قابل نصب روی لوله و همچنین تجهیزات نصب پیشرفته دارد. ضمن اینکه برای دستگاه های آن ها می توان از سیستم های خودکار کالیبراسیون و عملکرد بهینه دستگاه برای استفاده از سنسور ها هم نام برد که طبیعتاً به طور مستقیم روی عملکرد دستگاه و نحوه اندازه گیری ph محیط تأثیرگذار است.
حفاظت از محیط زیست ، سازگاری کیفیت محصول ، بهینه سازی فرآیند و ایمنی این ها تنها چند دلیل است که چرا آنالیز و تجزیه و تحلیل مایعات ضروری است، مایعاتی مانند آب ، نوشیدنی ها ، محصولات لبنی ، مواد شیمیایی و دارویی باید روزانه آنالیز شوند.
شرکت متروتیک در انجام تمامی این وظایف با نرم افزارها و “فن آوری پیشرفته”  مشتریان خود را حمایت می کند، به طوری که مجموعه جامع این شرکت همیشه بهترین محصول متناسب با نیازهای فرآیند را به مشتریان ارائه می دهد.
•    از سنسورهای استاندارد برای تکمیل ایستگاه های اندازه گیری که برای هر پارامتر آنالیز مایع ، فن آوری پیشرفته ای ارائه می شود.
•    ابزارهایی با دقت بالا به افزایش عملکرد محصول کمک کرده و باعث بهبود کیفیت محصول و اطمینان از ایمنی فرآیند می گردد.
•    رابط های ارتباطی در سطح پیشرفته و پروتکل هایی مشتریان را قادر می سازد تا دستگاه های خود را به صورت یکپارچه به فرآیند تولید و کسب و کار و مدیریت دارایی کارخانه خود متصل کنند.
•    آزمایشگاه های فرآیند از دانش و تخصص مربوطه به منظور بهینه سازی برنامه مشتریان استفاده می کند.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله  سنسور pH با پراب دمای داخلی  را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟