خانه وبلاگ سختی سنج پرتابل و دیجیتال | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



سختی سنج پرتابل و دیجیتال | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

سختی سنج پرتابل و دیجیتال - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله سختی سنج پرتابل و دیجیتال و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

سختی سنج پرتابل و دیجیتال : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (سختی سنج پرتابل و دیجیتال و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

سختی سنج پرتابل و دیجیتال : در این مقاله به طور مفصل به سختی سنج پرتابل و دیجیتال خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید. 

 

سختی سنج پرتابل و دیجیتال

سختی سنج Hardness Tester  یا دستگاه سنجش سختی، وسیله‌ای است که برای اندازه‌گیری سختی مواد مختلف استفاده می‌شود.

سختی به عنوان یک خصوصیت مهم مواد، به مقاومت آنها در برابر نفوذ، خمش، خراش و سایش اشاره دارد.

سختی معمولاً با استفاده از یک واحد اندازه‌گیری مانند واحد سختی برینل Brinell، واحد سختی راکولRockwell  یا واحد سختی ویکرز Vickers اندازه گیری می‌شود.

سختی سنج‌ها با استفاده از اصول مختلفی مانند فشار، اندازه‌گیری عمق نفوذ، اندازه‌گیری اثر گذار بر سطح و تست اثر فشار بر روی ماده، سختی مواد را اندازه‌گیری می‌کنند. نکته قابل توجه اینکه هر نوع سختی سنج از تجهیزات و روش‌های خاص خود برای اندازه‌گیری سختی استفاده می‌کند.

مشخصات کلی سختی سنج برند یونیتی مدل UT347A:

دستگاه سختی سنج UT347A برند یونیتی دارای صفحه نمایشی با ابعاد 320×240 (8/2 اینچ) و وزن 2 کیلوگرم می باشد.

این دستگاه دارای دوربین 480×640 نیز می باشد.

صفحه نمایش این دستگاه در ابعاد 320×240 (8/2 اینچ) بوده و از یک باتری لیتیومی 7/3 ولتی قابل شارژ استفاده می کند.

زمان تقریبی شارژ کامل باتری بین 2 تا 4 ساعت بوده و جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری و حفظ طول عمر دستگاه، از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار در آن استفاده می شود.

صفحه نمایش دارای نور پس زمینه بوده که موجب سهولت انجام کار در محیط های کم نور و تاریک می شود.

همچنین این دستگاه دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا نیز می باشد.

مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سختی سنج در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

در هنگام خرید سختی سنج، موارد زیر می‌توانند مهم و اساسی باشند:

1. نوع سختی سنج: در بازار انواع مختلفی از سختی سنج‌ها وجود دارد که براساس اصول مختلفی سختی را اندازه‌گیری می‌کنند مانند سختی سنج برینل، سختی سنج راکول، سختی سنج ویکرز و ... بسته به نیازها و نوع موادی که قصد اندازه‌گیری سختی آنها را دارید، باید نوع مناسبی از سختی سنج را انتخاب کنید.

2. محدوده اندازه‌گیری: هر سختی سنج محدوده‌ای خاص از سختی را قادر به اندازه‌گیری است. قبل از خرید سختی سنج، باید محدوده اندازه‌گیری آن را با نیازهای خود مطابقت دهید. مطمئن شوید که سختی سنج توانایی اندازه‌گیری سختی مواد مورد نظر شما را دارد.

3. دقت و تکرارپذیری: دقت و تکرارپذیری نتایج اندازه‌گیری نیز مهم است. بررسی کنید که سختی سنج انتخابی قادر به ارائه نتایج دقیق و تکرارپذیر باشد تا بتوانید با خاطر جمعی از آن استفاده کنید.

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد سختی سنج پرتابل و دیجیتال و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟