خانه وبلاگ سختی سنج آب هانا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



سختی سنج آب هانا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

سختی سنج آب هانا - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سختی سنج آب هانا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات سختی سنج چیست- سختی سنج اب- سختی سنج سنگ- قیمت دستگاه سختی سنج آب هانا - سختی سنج آب هانا - انواع دستگاه سختی سنج- سختی سنج دیجیتالی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

سختی سنج آب هانا : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سختی سنج چیست- سختی سنج اب- سختی سنج سنگ- قیمت دستگاه سختی سنج آب هانا - سختی سنج آب هانا - انواع دستگاه سختی سنج- سختی سنج دیجیتالی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سختی سنج آب هانا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

سختی سنج آب هانا - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع سختی سنج آب هانا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سختی سنج چیست- سختی سنج اب- سختی سنج سنگ- قیمت دستگاه سختی سنج آب هانا - سختی سنج آب هانا - انواع دستگاه سختی سنج- سختی سنج دیجیتالی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از سختی سنج آب هانا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سختی سنج آب هانا :  سختی سنج آب هانا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی سختی سنج آب هانا توانسته ایم پایین ترین قیمت سختی سنج آب هانا را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

سختی سنج مایعات هانا

میزان ایده آل TDS آب پیشنهاد شده توسط متخصصان بهداشت آمریکا میزان 50ppm و زیر این مقدار است. هنگامی که کل مواد جامد محلول در آب (TDS) کم باشد، مقدار املاح آب بدن کم شده در نتیجه کلیه انسان سیگنالهای عصبی یا هورمونی ایجاد می‌کند و باعث افزایش ادرار می شود . سختی سنج آب هانا -  همچنین اگر  کل مواد جامد محلول در آب (TDS) زیاد باشد، باعث بالا رفتن غلظت املاح در بدن شده که باعث حس تشنگی در فرد میشود.

علاوه بر موارد فوق، دما در رسانایی محلول و اندازه گیری های کیفیت و سختی مایعات در ارائه نتایج تاثیر زیادی دارد که این دستگاه با داشتن سنسور جبران دمایی خودکار این مشکل را برطرف کرده و کاربر میتواند مطمئن باشد که مقادیر اندازه گیری شده بدون دخالت دما به صورت دقیق ارائه میشود.

سختی سنج آب هانا - سختی سنج مایعات ابزاری کوچک، قابل حمل و مناسب برای سنجش سختی آب و مایعات محلول در مصارف مختلف صنعتی و کشاروزی است. این دستگاه توانایی اندازه گیری جامدات محلول کل را در محدوده صفر تا 2000 میلی گرم بر لیتر یا ppm را دارد. سنجش TDS توسط این سختی سنج مایعات با دقت 2 ± درصد اندازه گیری می شود. این ابزار علاوه بر سنجش TDS توانایی ارزیابی دمای نمونه را نیز دارد و در صورت متغیر بودن شرایط دمایی عمل جبران سازی دما را به صورت خودکار انجام می دهد.

سختی سنج آب هانا - سختی سنج مایعات دستگاهی با بدنه مقاوم در برابر صدمات فیزیکی و ضد آب است و باتری آن دارای طول عمر بالا، حدود 250 ساعت کار بی وقفه است. کالیبراسیون سنجش جامدات محلول کل در این سختی سنج مایعات به صورت تک نقطه ای است و در محدوده دمایی صفر تا 50 درجه سانتیگراد کار خود را با بالاترین دقت انجام می دهد. سختی سنج آب هانا - در بخش آب و فاضلاب، مصارف مختلف صنعتی که از حلال آب استفاده می کنند و کشت های گلخانه ای و هیدروپونیک از جمله مهم ترین موارد کاربرد سختی سنج مایعات هانا محسوب می شود.

مشخصات فنی سختی سنج مایعات هانا:

محدوده اندازه گیری TDS: صفر تا 2000 ppm

بزرگنمایی TDS: 1 ppm

دقت اندازه گیری TDS: 2 ± درصد

محدوده اندازه گیری دما: صفر تا 50 درجه سانتیگراد

دارای کالیبراسیون یک نقطه ای و جبران دمایی خودکار

سختی سنج آب هانا -  ما در این مطلب به موضوعات سختی سنج چیست- سختی سنج اب- سختی سنج سنگ- قیمت دستگاه سختی سنج آب هانا - سختی سنج آب هانا - انواع دستگاه سختی سنج- سختی سنج دیجیتالی پرداختیم.در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سختی سنج آب هانا را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از سختی سنج آب هانا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟