خانه وبلاگ سختی سنج تا 30% تخفیف فروش|خرید عمده جزئی



سختی سنج تا 30% تخفیف فروش|خرید عمده جزئی

سختی سنج- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سختی سنج را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات سختی سنج لاستیک - سختی سنج سنگ - سختی سنج اب - سختی سنج فولاد - قیمت دستگاه سختی سنج فولاد - فروش سختی سنج راکول - دستگاه سختی سنج ایرانی با 30% تخفیف و زیر قیمت بازار که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

سختی سنج : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سختی سنج لاستیک - سختی سنج سنگ - سختی سنج اب - سختی سنج فولاد - قیمت دستگاه سختی سنج فولاد - فروش سختی سنج راکول - دستگاه سختی سنج ایرانی  با 30% تخفیف و زیر قیمت بازار خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سختی سنج باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

سختی سنج - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع سختی سنج در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سختی سنج لاستیک - سختی سنج سنگ - سختی سنج اب - سختی سنج فولاد - قیمت دستگاه سختی سنج فولاد - فروش سختی سنج راکول - دستگاه سختی سنج ایرانی  با 30% تخفیف و زیر قیمت بازار  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از سختی سنج را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

سختی سنج (hardness tester) را در صنایع جهت مقاومت فلزات در برابر تغییر شکل در اثر نیرویی که به وسیله پرتابگر بر فلز وارد میکند ، اندازه گیری میشود.معمولاً در صنعت از مقیاس های راکول، برینـل و ویکـرز استفاده مـی شود .در این دستگاه ها فلزات ، این مقیاس ها قابلیت این را دارند که به یکدیگر تبدیل شوند.

سختی یکی از خواص ماده است که آن را قادر می سازد مقاومت در برابر تغییر شکل پلاستیک، نفوذ، دندانه و خراش. بنابراین سختی از دیدگاه مهندسی مهم است زیرا مقاومت در برابر اصطکاک یا فرسایش با بخار، روغن و آب به طور کلی با سختی افزایش می یابد.

انواع این دستگاه ها برای تعیین سختی مورد استفاده قرار میگیرد:

  • راکول
  • برینل
  • ویکرز
  • ۴-میکرو سختی سنج
  • یونیورسال
  • پرتابل

نحوه عملکرد :

مقیاس راکول (Rockwell) یک مقیاس سختی است که بر پایه سختی قرارگیری یک ماده است. آزمون راکول سختی را با اندازه گیری عمق نفوذ یک گیره تحت بار زیاد نسبت به نفوذ ساخته شده توسط پیش بار تعیین می کند.

سختی سنجی هر قطعه در هر جا. سختی سنجی در هنگام خرید مواد اولیه، در انبار یا کارگاه، قطعات بزرگ و سنگین بدون حرکت آن ها، سطوح دارای انحنا و یا زاویه‌دار و فضاهای محدود و سطوح داخلی قطعات با دستگاه سختی سنج پرتابل D06

ویژگی ها دستگاه سختی سنج پرتابل

  • عملکرد کاملا اتوماتیک و کاربری آسان
  • دقت و تکرار پذیری
  • تشخیص اتوماتیک نوع پرتابگر
  • سختی سنجی در همه جهات با انرژی ثابت
  • پشتیبانی از هشت نوع فلز مختلف
  • استفاده از سنسورهای دقیق به منظور بهترین دقت در سختی‌های اندازه‌گیری شده
  • تبدیل سختی اندازه‌گیری شده به دیگر مقیاس‌های سختی
  • محاسبات آماری برای نتایج سختی
  • کالیبراسیون و اصلاح خطای اندازه‌گیری توسط کاربر

مزایای منحصر به فرد دستگاه سختی سنج پرتابل D06

  • دارای مکانیزم پرتاب اتوماتیک (بدون نیاز به شارژ دستی)
  • جبران خطای جاذبه زمین در جهت‌های گوناگون
  • استفاده از سنسور بسیار دقیق جهت اندازه‌گیری سرعت پرتابه

سختی سنج پرتابل فلزات با 30% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های پخش در سراسر کشور با بیش از 15 سال سابقه درخشان و دارای تنوع گسترده از انواع برندهای مختلف

سختی و سختی سنج چیست؟ سختی فلزات به مقاومت آنان به تغییر شکل پلاستیک توسط نفوذ یک جسم فرو رونده تعریف شده است. سختی یک ماده ویژگی است که به خوبی تعریف نشده است، و متناسب با تجربه کسی که با آن سر و کار دارد معانی زیادی به خود می گیرد. در مراجع متالوگرافی، سختی فلزات به مقاومت آنان به تغییر شکل پلاستیک توسط نفوذ یک جسم فرو رونده تعریف شده است.

به طور کلی معمولاً سختی حاکی از مقاومت در برابر تغییر شکل بوده و این خاصیت در فلزات معیاری از مقاومت آنها در برابر تغییر شکل مومسان یا دائم است. برای کسی که با علم مکانیک و آزمایش مواد سر و کار دارد به احتمال زیاد سختی به معنی مقاومت در برابر فرو رفتگی است. برای یک مهندس طراح سختی غالباً یک کمیت معین و از نظر اندازه گیری ساده می باشد و اطلاعاتی از استحکام و عملیات حرارتی فلز به دست می دهد.

سختی یک خاصیت اساسی ماده نیست اما در رابطه با خواص پلاستیکی و الاستیکی قطعه مطرح می شود. برای مثال برای یک قطعه خاص، مقدار سختی در دو نقطه مختلف آن ممکن است فرق داشته باشد. در صورتی که خصوصیتی مثل مدول الاستیسیته برای یک قطعه مشخص می باشد. روش آزمایش و آماده کردن نمونه معمولاً ساده است و از نتایج ممکن است در مشخص کردن خصوصیات مکانیکی دیگر استفاده شود. تست سختی به طور گسترده ای در بازرسی ها و کنترل قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. عرضه فروش ، تحلیل و نقد و بررسی انواع سختی سنج پرتابل فلزات به همراه مشخصات فنی و لیست قیمت در کامل ترین فروشگاه تجهیزات اندازه گیری متروتیک

انواع سختی سنج و راهنمای عملکرد آنها: در ادامه بیشتر در مورد سختی سنج توسط کارشناس ارشد متروتیک ارائه می گردد که بسیار مفید می باشد توصیه میکنیم قبل از خرید با یکی از شماره های متروتیک ارتباط برقرار نمایید.

بطور کلی سختی یک ویژگی از ماده است که متناسب با تجربه کاربر معانی مختلفی بخود می گیرد. در علم متالوژی سختی فلزات به مقاومتشان در برابر تغییر شکل پلاستیک نسبت به نفوذ یک جسم فرو رونده در آنها گفته می شود. پس نتیجه خواهیم گرفت که سختی، گویای مقاومت در برابر تغییر شکل بیان شده و در مورد فلزات معیاری از مقاومت آنها در برابر تغییر شکل مومسان یا دائم است.

سختی یک خاصیت همگن و ثابت ماده نبوده و ممکن است برای یک قطعه خاص، سختی در دو نقطه مختلف، متفاوت باشد. روش های مختلفی از جمله سختی سنجی به روش ریومر، فوپل، آزمون سختی الاستیک، آزمون مقاومت در برابر سایش یا برش و آزمون مقاومت در برابر فرورفتگی (که خود دارای سه روش برینل، راکول و ویکرز است) وجود دارد. با ما همراه شوید تا در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد انواع سختی سنج بپردازیم.

روش های ابتدایی سختی سنجی فلزات:

  • سختی سنجی به روش ریومر
  • سختی سنج به روش فوپل

سختی سنجی به روش ریومر:

در این روش لبه دو فلز منشوری روی هم فشار داده می شود.

سختی سنج به روش فوپل:

در این روش دو فلز نیمه استوانه ای روی هم فشار داده شده و اندازه سطح تماس پهن شده تعیین می گردد.

روش های سختی سنجی:

  • آزمون سختی الاستیک
  • آزمون مقاومت در برابر سایش یا برش
  • آزمون مقاومت در برابر فرورفتگی

سختی سنجی از روش آزمون سختی الاستیک:

در این روش از اسکروسکوپ استفاده می شود. به این  صورت که یک هرم الماس یا منشور با وزن مشخص که از ارتفاعی معین رها می شود، پس از برخورد با سطح مجدد بطرف بالا بر می گردد. ارتفاع برگشت منشور یا هرم الماسی شکل اندازه گیری شده و میزان انرژی جذب شده توسط فلز را مشخص می کند. این روش دینامیکی نیز نام دارد و توسط شخصی بنام شورعنوان شد.

سختی سنجی از طریق مقاومت در برابر سایش یا برش:

در این روش از ایجاد خراش استفاده می کنند. به این صورت که مینرال ها و سایر مواد بر حسب قدرتشان جهت خراش دادن استفاده می شوند. عمق و عرض مینرال خراش دهنده بیانگر سختی ماده خواهد بود. این روش توسط فردریک موس عنوان شد. در زیر جدول سختی مینرال ها را مشاهده می کنید.

سختی سنجی از طریق مقاومت در برابر فرورفتگی:

در این روش از نفوذ یک فرورونده در قطعه استفاده می کنند. به این صورت که ماده را روی سطح فیکس کرده و جسم فرورونده تحت تاثیر بار ثابت و مشخص وارد ماده می شود. مقاومت ماده در برابر نفوذ جسم فرورونده، عمق نفوذ و مساحت اثر ایجاد شده بیانگر سختی آن خواهد بود.

ما در مجموعه عظیم متروتیک تلاش کردیم تا انواع مختلف از سختی سنج را از برندهای معتبر جهان تامین نمایید و در اختیار مشتریان خود قرار دهیم نکته مهم این می باشد که سختی سنج دارای 30 % تخفیف می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و زیر قیمت تمام شرکت های تولید سختی سنج می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سختی سنج را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر کلمپی کیوریتسو را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟