خانه وبلاگ روش تشخیص توالی فاز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



روش تشخیص توالی فاز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

روش تشخیص توالی فاز - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه توالی فاز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- تشخیص توالی فاز با مولتی متر- مفهوم توالی فاز- تست توالي فاز- نحوه اتصال برق سه فاز- تشخیص rst سه فاز- آموزش برق سه فاز- تست توالی سه فاز که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

روش تشخیص توالی فاز : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- تشخیص توالی فاز با مولتی متر- مفهوم توالی فاز- تست توالي فاز- نحوه اتصال برق سه فاز- تشخیص rst سه فاز- آموزش برق سه فاز- تست توالی سه فاز خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه توالی فاز باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

روش تشخیص توالی فاز - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه توالی فاز در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- تشخیص توالی فاز با مولتی متر- مفهوم توالی فاز- تست توالي فاز- نحوه اتصال برق سه فاز- تشخیص rst سه فاز- آموزش برق سه فاز- تست توالی سه فاز با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه توالی فاز را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

روش تشخیص توالی فاز :  دستگاه توالی فاز را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه توالی فاز توانسته ایم پایین ترین  قیمت دستگاه توالی فاز را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

توالی فاز سنج R. S. T. چیست؟

گاهی اوقات در ورودی ترمینال باکس‌ها میبینیم که U, V. و W. نام گزاری شده در حالی که طبق استاندارد IEC ۶۰۰۳۴_۸ مشاهده می‌شود که شماره گذاری ترمینال‌ها و جهت چرخش موتور با ورودی L۱ ,L۲ ,L۳ مشخص شده است، بنابراین R. ,S و T. به چه معناست و در سر بندی ژنراتورهل چه تفاوتی با U, V. و W. دارند؟

در ژنراتور ۳ فاز، ۳ سیم پیچ وجود دارد که معمولاٌ با نام‌های A, B, C. _. U, V. ,W _. R, S, T. نام گزاری می‌شوند. روش تشخیص توالی فاز - جهت فاز یا توالی فاز با توصیف طراح در ورودی و خروجی نام گذلری شده است. پس اگر جهت فاز را با R, S. ,T نام گذاری کرده باشند R. بجای U. نام گذاری شده و همینطور S. بجای V. و T. بجای W. است، ولی بخش مشترک بین آن‌ها شماره ترمینال‌ها هستند که در ورودی ۱. ۳. ۵ و در خروجی ۲. ۴. ۶ است.

موارد مهم در انتخاب توالی فاز سنج

بدون نیاز به دادن انرژی اولیه به موتور با اتصالات موقت از منبع میتوان جهت گردش موتور را مشخص کرد، اما به علت زمان بر بودن، هزینه بالا و کاملا خطر ناک بودن اتصالات موقت در ولتاژ بالا روش قابل اطمینانی نمی‌باشد. روش تشخیص توالی فاز - همچنین انواع خاصی از سیستم‌ها هستند که نباید در جهت معکوس چرخانده شوند در اینگونه موارد اتصالات موقت احتمال ۵۰% برای درست کار کردن دستگاه رابه ما میدهد. R. S. T. متر‌ها این قابلیت را به ما میدهند تا به درستی و بدون ایجاد خطر در هر لحظه کاری موتور جهت گردش آنرا مشخص کرد.

این دستگاه‌ها که توالی فاز سنج نیز نامیده می شوند علاوه بر چراغ LED که جهت حرکت موتور را مشخص میکند یک صفحه نمایشگری بر روی این دستگاه تعبیه شده تا جهت فاز‌ها را نشان دهد به دلیل اینکه دستگاه‌های ۳ فاز پر قدرت صنعتی برای اینکه به درستی کار کنند باید فاز‌های آن‌ها به ترتیب درستی متصل شوند. روش تشخیص توالی فاز -  این دستکاه کارایی بسیار آسانی دارد به گونه‌ای ۳ شاخک ورودی آن به سر ورودی دستگاه متصل میشود و عمل اندازه گیری را انجام میدهد. برخی از مدل‌های این توالی فاز متر‌ها علاوه بر وظیفه حوزه کاری خود ولتاژ و جریان را به طور همزمان اندازه میگیرند.

در انتخاب یک R. S. T. متر به نکات زیر توجه کنید: محدوده ولتاژ / محدوده اندازه گیری فرکانس / نوع توالی سنج (با تماس، بدون تماس) / دارا بودن نمایشگر LED / سرعت کاری / شناسایی اتصالات موتور و میدان مغناطیسی / مقاوم در برابر ضربه و آب

 

روش تشخیص توالی فاز -  ما در این مطلب به موضوعات چگونه از برق سه فاز تک فاز بگیریم- تشخیص توالی فاز با مولتی متر- مفهوم توالی فاز- تست توالي فاز- نحوه اتصال برق سه فاز- تشخیص rst سه فاز- آموزش برق سه فاز- تست توالی سه فاز در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه توالی فاز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه توالی فاز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟