خانه وبلاگ رفرکتومتر چشمی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



رفرکتومتر چشمی تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

رفرکتومتر چشمی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع رفرکتومتر چشمی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- قیمت رفرکتومتر- رفرکتومتر رومیزی- رفراکتومتر دستی دیجیتال- رفرکتومتر دست دوم که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

رفرکتومتر چشمی : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- قیمت رفرکتومتر- رفرکتومتر رومیزی- رفراکتومتر دستی دیجیتال- رفرکتومتر دست دوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع رفرکتومتر چشمی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

رفرکتومتر چشمی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع رفرکتومتر چشمی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- قیمت رفرکتومتر- رفرکتومتر رومیزی- رفراکتومتر دستی دیجیتال- رفرکتومتر دست دوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از رفرکتومتر چشمی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

رفرکتومتر چشمی :  رفرکتومتر چشمی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی رفرکتومتر چشمی توانسته ایم پایین ترین قیمت رفرکتومتر چشمی را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

رفرکتومتر چیست؟

اصطلاح رفرکتومتری به معنی تعیین ضریب شکست گازها، مایعات و جامدات نیمه شفاف، توسط دستگاه رفرکتومتر می باشد. ضریب شکست یک جسم عبارت است از مقدار انحراف نور پس از عبور از جسم مزبور . این عدد برای تشخیص نوع ، خلوص مواد و مقدار آنها مهم و با ارزش میباشد. رفرکتومتر چشمی - به طور معمول از این مشخصه، برای شناسایی مواد یا ارزیابی خلوص آنها استفاده می شود. بعد از معین شدن ضریب شکست، علاوه بر شناسایی مواد، مقدار آن را نیز می‌توان محاسبه کرد. واژه رفــرکــتـــومــتـــر (Refractometer) از دو کــلــمــــه Refract o بــه مـعـنــای شـکـسـتــن و Meter بـه معنـی سنجش واندازه گیری تشکیل شده است ، پس معنای کلی آن ، شکست سنج می باشد که در ترجمۀ فارسی گاهی به آن انکسار سنج نیز گفته می‌شود.

کاربردها

دستگاه رفرکتومتر کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد. کاربرد‌های رفرکتومتر در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی برای تعیین ضریب شکست، درصد غلظت و اندازه‌گیری بریکس محلول‌ها در حین و پس از پروسۀ تولید می‌باشد. رفرکتومتر چشمی -این دستگاه قابلیت اندازه‌گیری ضریب شکست نور و نیز “بریکس” را برای یک محلول دارا می‌باشد. علاوه بر اینها از رفرکتومتر برای اندازه‌گیری غلظت مواد حل شده در حلال مانند درصد غلظت نمک طعام در حوضچه‌های پرورش ماهی و یا تعیین میزان آب در عسل استفاده می‌شود. در صنایع غذایی هم این دستگاه کاربرد بسیار زیادی دارد به طور مثال در کارخانه های قند برای تعیین بریکس محلول قند و یا میزان الکل، اچسل ( Oechsle )‌ و کلوسترونبرگ ( Klosterneuburg °KMW BaBo) در نوشیدنی ها استفاده می شود. رفرکتومتر چشمی - در پزشکی برای پی بردن به میزان اوره و پروتئین خون، میزان نمک موجود در آن و غلظت مایعات مختلف استفاده می شود و مهمترین کاربرد آن در پزشکی تعیین غلظت Urine در آزمایشگاه است. در صنایع خودرو سازی نیز جهت کنترل وزن مخصوص اسید باتری و ضد یخ نیز مورد استفاده قرار میکیرد.

 

رفرکتومتر چشمی چیست؟

رفراکتومتر چشمی رنج 0 الی 90  ضریب شکست در نسبت سرعت نور دردو محیط مختلف ارا نشان میدهد و سرعت نور در محیط یک به سرعت نوردر محیط دو به عنوان ضریب شکست تعریف می‌گردد. رفرکتومتر چشمی - رفراکتومتر چشمی رنج 0 الی 90 برای اندازه گیری غلضت انواع مایعات ساخته شده است. با این دستگاه میتوانید میزان شکست نور که با ضریب یا نام بریکس سنج معروف است را اندازه گیری کنید. این دستگاه در آزمایشگاهها شرکت های ساخت آبمیوه و قند سازی ها مورد استفاده قرار میگیرد.انواع رفراکتومتر چشمی رنج 0 الی 90 را میتوان اینگونه نام برد. رفراکتومتر دستی یا رفراکتومتر چشمی , رفراکتومتر دیجیتال,قند سنج ,شیرینی سنج, بریکس سنج .

رفرکتومتر چشمی - قیمت رفراکتومتر چشمی یا رفراکتومتر دستی در مجموعه عظیم متروتیک بسیار ارزان بوده و میتوان با خرید این دستگاه مقدار قند و غلظت مایعات خود را کنترل کنید.

رفرکتومتر چشمی -  ما در این مطلب به موضوعات طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- قیمت رفرکتومتر- رفرکتومتر رومیزی- رفراکتومتر دستی دیجیتال- رفرکتومتر دست دوم پرداختیم.در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رفرکتومتر چشمیرا با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از رفرکتومتر چشمی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟