خانه وبلاگ رفرکتومتر چشمی رب تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



رفرکتومتر چشمی رب تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

رفرکتومتر چشمی رب - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع رفرکتومتر چشمی رب را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- رفراکتومتر الکل- قیمت رفراکتومتر- نحوه خواندن رفراکتومتر- کاربرد رفراکتومتر در صنایع غذایی- رفراکتومتر عسل- رفرکتومتر رومیزی که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

رفرکتومتر چشمی رب : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- رفراکتومتر الکل- قیمت رفراکتومتر- نحوه خواندن رفراکتومتر- کاربرد رفراکتومتر در صنایع غذایی- رفراکتومتر عسل- رفرکتومتر رومیزی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع رفرکتومتر چشمی رب باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

رفرکتومتر چشمی رب - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع رفرکتومتر چشمی رب در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- رفراکتومتر الکل- قیمت رفراکتومتر- نحوه خواندن رفراکتومتر- کاربرد رفراکتومتر در صنایع غذایی- رفراکتومتر عسل- رفرکتومتر رومیزی با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از رفرکتومتر چشمی رب را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

رفرکتومتر چشمی رب :  رفرکتومتر چشمی رب را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی رفرکتومتر چشمی رب  توانسته ایم پایین ترین  قیمت رفرکتومتر چشمی رب را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

رفراکتومتر چیست؟

رفراکتومتر یا رفرکتومتر به معنای شکست سنج، نوعی دستگاه آزمایشگاهی است که جهت شناسایی و تشخیص درجه خالص بودن مواد آزمایشگاهی به کار برده می شود. رفرکتومتر چشمی رب - در واقع این دستگاه عملیات رفراکتومتری را با اندازه گیری ضریب شکست مواد (مایعات، جامدات و گازها) انجام می دهد.

کاربرد رفراکتومتر

در حال حاضر متخصصان از این دستگاه در مصارف گوناگونی همچون آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی جهت تشخیص و اندازه گیری چربی خون، قند خون، میزان اوره، میزان غلظت مایعات، پروتئین خون و تعیین غلظت Urine استفاده می کنند. رفرکتومتر چشمی رب -همچنین رفرکتومتر ضمن استفاده در مصارف پزشکی در حوزه صنعت، دامپزشکی، داروسازی، فارماکولوژی، صنایع غذایی، صنعت رنگ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای دستگاه رفرکتومتر

دستگاه رفرکتومتر شامل دو بخش نوری و خوانش می باشد که هر کدام از این بخش ها نیز از قسمت های زیر تشکیل می شود.منشورها (متقارن و بازتاب دهنده، چهارگوش) / منشورهای انتشار دهنده (طیف ساز) / عدسی ها (چشمی، شیئی و عدسی خوانش) / کندانسور / آینه بازتاب دهنده نور / آینه نوسانی / کراتیکول / صفحه مدرج

البته باید توجه شود که بخش خوانش از اجزای رفراکتومتر چشمی و دستی محسوب می شود رفرکتومتر چشمی رب -   و در رفرکتومترهای اتوماتیک این بخش در صفحه دیجیتال قرار می گیرد.

رفرکتومتر چیست؟ آشنایی با انواع رفراکتومتر

عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با عبور نور از یک مایع، میزان زاویه شکست نور (میزان تغییر مسیر نور هنگام عبور از مایع) را محاسبه کرده و سپس بعد از مرتبط سازی با شاخص های انکساری ND، ضریب شکست مواد و غلظت محلول ها را اندازه گیری می کند.برای کار با این دستگاه لازم است که ۱ الی ۲ قطره از یک مایعی که ماده حل شده در آن موجود می باشد را برای اندازه گیری در ابتدا بر روی صفحه شیشه ای دستگاه بریزید و سپس پس از بستن درپوش، آن را در مقابل نور (مصنوعی یا طبیعی) قرار دهید. رفرکتومتر چشمی رب -  نحوه خواندن رفراکتومتر به این صورت است که با نمایان شدن عدد بر روی دستگاه می توانید با کمک جداول بریکس و یا جداول حرارتی، عدد به دست آمده را تفسیر نمایید.

انواع رفراکتومتر: رفراکتومترر رومیزی / رفراکتومتر دستی آنالوگ / رفراکتومتر دستی دیجیتال / رفراکتومتر آنلاین / نحوه نگهداری از دستگاه رفراکتومتر

 

در صورت استفاده از رفرکتومتر لازم است تا به نکات زیر توجه نمایید:

جهت نگهداری از این دستگاه لازم است برای جلوگیری از کپک زدن عدسی ها، آن را در محیطی خشک و دارای تهویه استفاده نمایید.در صورت استفاده از مواد و محلول های خوردنده برای جلوگیری از صدمه به بخش های مکانیکال و اپتیکی، لازم است تا بلافاصله دستگاه را پاک و تمیز نمایید. رفرکتومتر چشمی رب -  برای تمیز کردن بخش های نوری یا اپتیکالی دستگاه از پارچه های کتان و محلول اتر و یا گزیلول، استفاده نمایید. ( لازم به ذکر است که هرگز این بخش را با دست لمس نکنید.)برای جلوگیری از بهم ریختن تنظیمات دستگاه، از تکان دادن رفراکتومتر خودداری نمایید. چرا که این دستگاه از تعداد زیادی آینه و منشور تشکیل شده است.

رفرکتومتر چشمی رب -  ما در این مطلب به موضوعات طرز کار رفرکتومتر چشمی- کاربرد رفراکتومتر در پزشکی- رفراکتومتر الکل- قیمت رفراکتومتر- نحوه خواندن رفراکتومتر- کاربرد رفراکتومتر در صنایع غذایی- رفراکتومتر عسل- رفرکتومتر رومیزی در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رفرکتومتر چشمی رب را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از رفرکتومتر چشمی رب را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟