خانه وبلاگ ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین -فروش تا 30% تخفیف قیمت خرید|کلی جزئی



ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین -فروش تا 30% تخفیف قیمت خرید|کلی جزئی

مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات عیب یاب و مسیریاب کابل-ساخت دستگاه عیب یاب کابل-دستگاه عیب یاب کابل چیست-دستگاه عیب یاب کابل فشار قوی-ردیاب کابل زیرزمینی-دستگاه عیب یاب کابل زمینی-دستگاه عیب یابی کابل فشار ضعیف که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و عیب یاب و مسیریاب کابل-ساخت دستگاه عیب یاب کابل-دستگاه عیب یاب کابل چیست-دستگاه عیب یاب کابل فشار قوی-ردیاب کابل زیرزمینی-دستگاه عیب یاب کابل زمینی-دستگاه عیب یابی کابل فشار ضعیف خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عیب یاب و مسیریاب کابل-ساخت دستگاه عیب یاب کابل-دستگاه عیب یاب کابل چیست-دستگاه عیب یاب کابل فشار قوی-ردیاب کابل زیرزمینی-دستگاه عیب یاب کابل زمینی-دستگاه عیب یابی کابل فشار ضعیف با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری  موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

با استفاده از دستگاه های عیب یاب می توان محل دقیق و هم چنین ارتباطات فلزی در زیر زمین مانند هرگونه کابل با هسته فلزی و هم چنین لوله های فلزی را ردیابی کرد. هم چنین از عیب یاب کابل جهت تشخیص سریع اتصال کوتاه در کابل ها و هم چنین شناسایی یک کابل در یک دسته خاص نیز استفاده می شود. این دستگاه با نام های مختلف در بازار شناخته می شوند ازجمله: تستر کابل دیجیتال ، خطا یاب دستی ، دستگاه عیب یاب کابل های زیر زمینی، فالت دتکتور پرتابل و

روش TDR

در موارد فشار ضعیف و با استفاده از روش TDR معمولاً دستگاه های کوچکی نیز وجود دارند که وظیفه مکان یابی عیب را به عهده می گیرند. در دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎي ﻣﻜﺎن ﻳﺎب ﻋﻴﺐ، ﺑﺮاي دﻗﺖ در اﻧﺪازه ﮔﻴﺮي ﻫﺎ، ﻗﺒﻞ از ﺷﺮوع ﺑﻪ ﻛﺎر، ﭘﺎره اي از ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎﻳﻲ را ﻛﻪ ﺑﺮاي ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از روش ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﻻزم اﺳﺖ ﺑﺎﻳﺪ در اﺧﺘﻴﺎر دﺳﺘﮕﺎه ﻗﺮار داده ﺷﻮد.

بعنوان مثال در ﺑﺴﻴﺎري از دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ ﻃﻮل ﻛﺎﺑﻠﻲ ﻛﻪ از دﺳﺘﮕﺎه ﺑﻪ ﻛﺎﺑﻞ اﺻﻠﻲ ﻣﺘﺼﻞ ﻣﻲ ﺷﻮد ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺗﺎ دﺳﺘﮕﺎه ﻫﻨﮕﺎم ﻣﻜﺎن ﻳﺎﺑﻲ اﻳﻦ ﻃﻮل ﻛﺎﺑﻞ را در اﻧﺪازه ﮔﻴﺮي ﻫﺎ ﻟﺤﺎظ ﻧﻜﻨﺪ. از ﻣﻮارد دﻳﮕﺮ ﻣﻲﺗﻮان ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺣﺮﻛﺖ ﻣﻮج در ﻛﺎﺑﻞ، ﭘﻬﻨﺎي ﭘﺎﻟﺲ ﻫﺎي ارﺳﺎﻟﻲ، زﻣﺎن ﺑﻴﻦ ارﺳﺎل دو ﭘﺎﻟﺲ ﻣﺘﻮاﻟﻲ و … اﺷﺎره ﻛﺮد.

دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎي ﻋﻴﺐ ﻳﺎب ﻣﻌﻤﻮﻻ داراي ﻣﺤﺪودﻳﺖ ﻫﺎﻳﻲ ﻧﻴﺰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻫﻨﮕﺎم اﻧﺘﺨﺎب دﺳﺘﮕﺎه ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ آن ﺗﻮﺟﻪ ﻛﺮد. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺜﺎل ﻳﻚ دﺳﺘﮕﺎه ﺗﺎ ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﻃﻮل ﻣﺸﺨﺼﻲ از ﻛﺎﺑﻞ را ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ ﭘﻮﺷﺶ دﻫﺪ و در ﺻﻮرت ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻮدن ﻃﻮل ﻛﺎﺑﻞ از اﻳﻦ ﻣﻘﺪار، دﺳﺘﮕﺎه ﻗﺎدر ﺑﻪ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﻣﻜﺎن ﺧﻄﺎ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. رزوﻟﻮﺷﻦ ﻳﺎ دﻗﺖ ﻣﻜﺎن ﻳﺎﺑﻲ ﻧﻴﺰ از دﻳﮕﺮ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎﻳﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻨﮕﺎم ﻛﺎر ﺑﺎ دﺳﺘﮕﺎه ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﻴﺮد.

از مهم ترین ویژگی‌های دستگاه های عیب یاب کابل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل حمل و مناسب جهت کاربردهای پرتابل
  • کاربری آسان
  • قابلیت شناسایی هم زمان چند عیب
  • دارای صفحه نمایش 10 اینچی با قابلیت کار در زیر نور خورشید

همچنین دستگاه عیب یاب کابل دارای نرم افزار تحلیل بوده که به صورت جانبی قابل تهیه می‌باشد و امکان کار و تحلیل بر روی رفلکتوگرام‌های ذخیره شده را فراهم می‌سازد.

كابلها از نقطه نظركاربرد به دو صورت مختلف ساخته مي شوند :

  1. كابل هاي مسلح
  2. كابل هاي غير مسلح

كابل هاي مسلح كابل هايي هستند كه براي تحمل ضربه ها و فشار و هم چنين نفوذ رطوبت و ساير عوامل داراي نوارهائي از فولاد و غلاف هاي سرب مي باشند ولي كابل هاي غير مسلح فاقد اين نوع ساختمان بوده و فقط از نقطه نظر الكتريكي عايق شده اند .

نكات حائز اهميت در عيب يابي كابل با استفاده از دستگاه ضربه زن:

الف – مقاومت اهمي فاز اتصالي دار نبايستي صفر باشد زيرا در آن صورت قادر به پيدا نمودن دقيق مدل اتصالي كابل نخواهيم بود. و در سر تا سر كابل صدائي يكنواخت شنيده مي شود.

ب – مقدار ولتاژ خرو جي حاصل از دستگاه ضربه زن بايستي متناسب با مقدار مقاومت محل اتصالي باشد. مقادير انتخابي جهت ار سال ولتاژ ضربه نبايد از مقدار ولتاژ تست كابل تجاوز نمايد.

سيم هاي اتصال شونده از دستگاه به سر كابل بايستي كاملاً محكم بوده تا در زمان ارسال ضربه انرژي ارسالي از دستگاه در نقاط ديگر تخليه نگردد .

بايد توجه داشت چون دستگاه فوق با تعدادي خازن همراه است، به طوري كه سري و موازي شدن مجموعه اين خازن ها باعث تغيير ولتاژ و ظرفيت خازن مي گردد .

لذا با بالا رفتن ولتاژ ظرفيت كل خازن كاهش يافته و با پائين آمدن ولتاژ ظرفيت خازن افزايش مي يابد.

ج – مطلوب ترين مقاومت جهت كار با دستگاه ضربه زن مقاومتي برابر 50 تا 1500 اهم مي باشد، طبيعي است با افزايش مقاومت مقدار ولتاژ افزايش خواهد داشت. ليكن همان طوركه در قبل نيز گفته شد. مقدار افزايش ولتاژ به هر حال نبايستي از ولتاژ قدرت كابل تجاوز نمايد.

د – در مواقعي كه مقاومت محل اتصالي بسيار بالا بوده و امكان كم كردن مقاومت با استفاده از روش هاي سبك مقدور نباشد.

عیب یاب و مسیر یاب کابل یک دستگاه بسیار کارآمد است و میتواند ضرر های زیادی را جبران کند ، این دستگاه قبل از  وقوع حوادث به کمک شما می اید و شما را از خرابی هایی که در دیدرس نیستند مطلع میکند ، شما میتوانید این محصول را از مرجع تخصصی خدمات و تجهیزات اندازه گیری متروتیک تهیه نمایید و از بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت بهره مند شوید .

عیب یاب کابل ، مسیر یاب کابل

علت اصلی بوجود آمدن عیب در کابل‌های زیرزمینی عوامل خارجی است که به دلیل صدمه‌ ای که در موقع کابل کشی از طرف کارگران بی احتیاط و یا ابزار سنگین خاکبرداری پیش می‌آید، بوجود آمده و پس از مدتی سبب نفوذ رطوبت در محل صدمه دیده شده و در عایق نفوذ پیدا کرده و عیب نمایان می‌گردد. تا ۳۰ سال پیش معمولاً عیوب کابل‌ها را به وسیله پل‌های اندازه گیری (تامسون، پل وینستون، پل کلرین و ...) آزمایش و تعیین می‌ کردند و یا محل عیب را به وسیله ترانسفورماتور‌های فشار قوی می‌سوزاندند که البته همیشه نتیجه مثبت حاصل نمی‌ گردید.

خصوصاً در کابل‌ها که تمام رشته‌ها اتصالی داشت. عیب یابی به وسیله پل‌ های اندازه گیری میسر نبود. پس از اختراعات جدید در رشته‌های الکترونیک فن عیب یابی کابل نیز کاملاً تغییر کرد دستگاه‌ های مدرن امروزی با قدرت، اطمینان و دقت بیشتر عملیات عیب یابی را سریع تر می‌ کنند و از اتلاف وقت جلوگیری و در بسیاری از مخارج (حفاری، بریدن کابل در محل‌های مختلف و نصب اتصالات متعدد) نیز صرفه جویی می‌شود.

حالا میخواهیم در خصوص پروژه ساخت دستگاه عیب یاب کابل صحبت کنیم و با جزئیات بیشتر آن آشنا شویم و ببینیم هدف از ساخت این دستگاه ها چه چیزی بوده و چه کاری انجام میدهند .

طراحی و ساخت دستگاه عیب یاب کابل های زمینی

با استفاده از دستگاه های عیب یاب می توان محل دقیق و همچنین ارتباطات فلزی در زیر زمین مانند هرگونه کابل با هسته فلزی و هم چنین لوله های فلزی را ردیابی کرد. هم چنین از عیب یاب کابل جهت تشخیص سریع اتصال کوتاه در کابل ها و هم چنین شناسایی یک کابل در یک دسته خاص نیز استفاده می شود.این دستگاه با نام های مختلف در بازارشناخته می شوند از جمله: تستر کابل دیجیتال، خطایاب دستی، دستگاه عیب یاب کابل های زیر زمینی، فالت دتکتور پرتابل و…

چرایی و دلیل تعریف مسئله:

  1. وارداتی بودن اکثر دستگاه های موجود
  2. کاهش هزینه تمام شده در ساخت نمونه داخلی
  3. کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات در نمونه های داخلی
  4. امکان افزایش تعداد دستگاه ها
  5. بهبود سرعت عیب یابی با توجه به شرایط اقلیمی کشور

الزامات مسئله مطرح شده:

  1. دقت و سرعت بالا در تشخیص عیب
  2. یافتن عوامل مخرب
  3. کاربری آسان
  4. قابلیت حمل و مناسب جهت کاربری پرتابل
  5. شناسایی همزمان چند عیب
  6. یافتن نوع عیب و حل آن
  7. استفاده برای انواع کابل ها

شما مشتری گرامی میتوانید ردیاب کابل زیر زمینی را از ما بخواهید ، مجموعه ی بزرگ تخصصی خدمات و تجهیزات اندازه گیری متروتیک برای رضایت مشتری های خود تخفیفاتی قائل شده تا مشتری هم توانسته باشد از خرید خود سود کند و خرید رضایت بخشی را تجربه کرده باشد .

تا ۳۰ سال پیش معمولاً عیوب کابل‌ها را به وسیله پل‌های اندازه گیری (تامسون، پل وینستون، پل کلرین و ...) آزمایش و تعیین می‌ کردند و یا محل عیب را به وسیله ترانسفورماتور‌های فشار قوی می‌سوزاندند که البته همیشه نتیجه مثبت حاصل نمی‌ گردید. خصوصاً در کابل‌ها که تمام رشته‌ها اتصالی داشت.

عیب یابی به وسیله پل‌ های اندازه گیری میسر نبود. پس از اختراعات جدید در رشته‌های الکترونیک فن عیب یابی کابل نیز کاملاً تغییر کرد دستگاه‌ های مدرن امروزی با قدرت، اطمینان و دقت بیشتر عملیات عیب یابی را سریع تر می‌ کنند و از اتلاف وقت جلوگیری و در بسیاری از مخارج (حفاری، بریدن کابل در محل‌های مختلف و نصب اتصالات متعدد) نیز صرفه جویی می‌شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ردیاب و عیب یاب کابل زیر زمین را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟