خانه وبلاگ دورسنج لیزری TESTO 470 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دورسنج لیزری TESTO 470 تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دورسنج لیزری TESTO 470 - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دورسنج لیزری TESTO 470 را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دور سنج عقربه ای-فروش دورسنج ارزان-دورسنج مکانیکی-دور سنج موتور الکتریکی-ماژول دورسنج-دورسنج موتور خودرو-دستگاه تاکومتر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت

دورسنج لیزری  TESTO 470 : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دور سنج عقربه ای-فروش دورسنج ارزان-دورسنج مکانیکی-دور سنج موتور الکتریکی-ماژول دورسنج-دورسنج موتور خودرو-دستگاه تاکومتر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دورسنج لیزری  TESTO 470 باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دورسنج لیزری  TESTO 470 - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دورسنج لیزری  TESTO 470 در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دور سنج عقربه ای-فروش دورسنج ارزان-دورسنج مکانیکی-دور سنج موتور الکتریکی-ماژول دورسنج-دورسنج موتور خودرو-دستگاه تاکومتر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دورسنج لیزری  TESTO 470 را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دورسنج لیزری  TESTO 470 :  دورسنج لیزری  TESTO 470 را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دورسنج لیزری  TESTO 470 , توانسته ایم پایین ترین دورسنج لیزری  TESTO 470 را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

مشخصات کلی دورسنج - تاکومتر تماسی و غیر تماسی دوکاره تستو TESTO 470 :

دورسنج TESTO 470 یک دورسنج مناسب، با دقت و با کاربری بسیار راحت برای تمامی قطعات چرخان است. استفاده از این دستگاه به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد و برای کار با آن صرفا کافی است نور لیزر تابیده شده از دستگاه را از فاصله حداکثر 600 میلیمتر بر روی قطعه چرخنده بتابانید و دستگاه به سادگی مقدار آن را به شما گزارش خواهد کرد. جهت افزایش دقت دستگاه بهتر است یک برچسب یا علامت با قابلیت بازتابندگی بالا را بر روی قطعه چرخنده علامت گذاری کرد. دستگاه دارای نور پس زمینه صفحه نمایشگر بوده و می تواند تا 5 رقم را نمایش دهد. همچنین می توان به این دستگاه پروب اندازه گیری طول و یا دیسک های چرخان 0.1 متری، 6 اینچی و 12 اینچی را متصل کرد.

 این دور سنج دارای نشانگر کمبود باتری بوده و جهت افزایش طول عمر باتری دستگاه، در صورت عدم استفاده، نور صفحه پس از 30 ثانیه خاموش خواهد شد. با استفاده از دکمه MODE، واحد اندازه گیری دورسنج TESTO 470 را می توان تغییر داد و در هر واحد دلخواه از بین rpm، m/min، m/sec، ft/min، in/min، m، ft و in تنظیم نمود. و از قابلیت های دیگر آن نیز می توان به محاسبه حداقل و حداکثر اعداد، میانگین مقادیر اندازه گیری شده و حافظه برای نگه داشتن اخرین مقدار اندازه گیری شده اشاره کرد.

ابعاد تاکومتر TESTO 470 175x60x25 میلیمتر و وزن آن 190 گرم است. این محصول دارای محافظ SoftCase است که دستگاه را در مقابل ضربه محافظت می کند. علاوه بر این، گارانتی معتبر 1 ساله از زمان خرید به علاوه 10 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت میکروتیک، به شما این اطمینان را می دهد تا خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

مشخصات کلی دورسنج - تاکومتر تماسی و غیر تماسی دوکاره تستو TESTO 470 :

دور سنج TESTO 470 این توانایی را دارد که دور قطعه چرخان را توسط لیزر، از 1 تا 99999 دور بر دقیقه اندازه گیری کند. دقت نمایش این دستگاه برای بازه ی کمتر از 100 rpm، 0.01 و برای بازه 100 تا 1000، 0.1 rpm و برای بازه باقی مانده 1 rpm و میزان خطای آن 0.02 درصد میلی ولت است.

یک عدد دور سنج مکانیکی را نیز می توان به دستگاه متصل کرد که بازه اندازه گیری برای آن از 1 تا 1999 rpm است. علاوه بر این، مدل دیسک چرخان موجود برای بازه های مختلف نیز قابل استفاده است. مدل 0.1 متری سرعت را از 0.1 تا 33.30 متر بر ثانیه، مدل 6 اینچی سرعت را از 0.1 تا 25.40، و مدل 12 اینچی سرعت را در بازه 0.1 تا 10.16 متر بر ثانیه اندازه گیری کنند. حداکثر طول قابل محاسبه ی تمام قطعات مکانیکی 99999 واحد انتخابی و دقت آن ها 0.2± درصد میلی ولت است.

منبع تغذیه دستگاه 2 باتری قلمی می باشد که در صورت استفاده مداوم تا 40 ساعت پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. این دورسنج باید در محیط های کاری با دمای 0 تا 50 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار گیرد و دمای موردنیاز جهت نگهداری از دستگاه از 40- تا 70 درجه سانتیگراد می تواند متغییر باشد.

لوازم جانبی  دورسنج - تاکومتر تماسی و غیر تماسی دوکاره تستو TESTO 470 :

این دستگاه دارای لوازم جانبی مختلفی به همراه خود است مانند دیسک 0.1 متری، دیسک 6 و 12 اینچی، پروب مکانیکی دور سنج، محافظ SoftCase، چسب بازتابنده و گواهی های ISO مربوطه  که می توان آن ها را به صورت جداگانه نیز از شرکت متروتیک تهیه نمایید.

دورسنج لیزری  TESTO 470 -  ما در این مطلب به موضوعات دور سنج عقربه ای-فروش دورسنج ارزان-دورسنج مکانیکی-دور سنج موتور الکتریکی-ماژول دورسنج-دورسنج موتور خودرو-دستگاه تاکومتر در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دورسنج لیزری  TESTO 470 را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دورسنج لیزری  TESTO 470 را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟