خانه وبلاگ دوربین حرارتی UNIT i85A تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دوربین حرارتی UNIT i85A تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دوربین حرارتی UNIT i85A - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دوربین حرارتی UNIT i85A را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دوربین حرارتی کوره-فروش دوربین حرارتی -دوربین حرارتی ru90-دوربین حرارتی شکاری-دوربین حرارتی مادون قرمز-قیمت دوربین حرارتی تعمیرات موبایل-دوربین حرارتی زیر زمین که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دوربین حرارتی  UNIT i85A : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دوربین حرارتی کوره-فروش دوربین حرارتی -دوربین حرارتی ru90-دوربین حرارتی شکاری-دوربین حرارتی مادون قرمز-قیمت دوربین حرارتی تعمیرات موبایل-دوربین حرارتی زیر زمین خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دوربین حرارتی  UNIT i85A باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دوربین حرارتی  UNIT i85A - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دوربین حرارتی  UNIT i85A در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین حرارتی کوره-فروش دوربین حرارتی -دوربین حرارتی ru90-دوربین حرارتی شکاری-دوربین حرارتی مادون قرمز-قیمت دوربین حرارتی تعمیرات موبایل-دوربین حرارتی زیر زمین با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دوربین حرارتی  UNIT i85A را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دوربین حرارتی  UNIT i85A را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دوربین حرارتی  UNIT i85A , توانسته ایم پایین ترین دوربین حرارتی  UNIT i85A را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دوربین حرارتی 400 درجه 80 در 60 پیکسل یونیتی UNIT UT-i85A - Thermal Imager UNIT UT i85A

دوربین حرارتی صنعتی 400 درجهUTi85A  برند یونیتی از سری محصولات جدید کمپانی یونیتی و مجهز به سنسور  UFPA خنک کننده می باشد. رزولوشن تصویر برداری حرارتی در این دوربین معادل 60  x 80 پیکسل می باشد و قادر است دما را در محدوده دمایی 10- تا 400 درجه سلسیوس با دقت  ±2℃  اندازه گیری کند. حساسیت تصویر برداری حرارتی این دستگاه 150 میلی کلوین می باشد. میدان دید FOV این دوربین حرارتی معادل 51 درجه افقی x  38 درجه عمودی 51°(H) × 38°(V) بوده و میدان دید لحظه ای (IFOV) آن معادل 11.1 میلی رادیان 11.1mrad بوده و فریم ریت آن 9 هرتز است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این دوربین حرارتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: خاموشی خودکار با قابلیت تنظیم بازه زمانی توسط کاربر ؛ پورت USB نوع C ؛ نرم افزار کامپیوتری مخصوص دستگاه ؛ قابلیت ذخیره داده ها در کارت حافظه ؛ و آلارم صوتی هشدار دهنده دما بالا و پایین با قبلیت تنظیم توسط کاربر. در طراحی این محصول از فناوری منطقه مطلوب ROI جهت حذف تداخلات و افزایش کیفیت وضوح منطقه خاصی از تصویر و بررسی دقیق تر آن استفاده شده است و دارای قابلیت انتقال زنده و لحظه ای تصاویر به نمایشگرهای دیگر می باشد.

در محیط های صنعتی برخی از مشکلات تجهیزات از طریق لرزش یا صدا غیر عادی به راحتی شناسایی می شود اما بسیاری از مشکلات دیگر چنین علائم واضحی را ندارند و چنانچه شناسایی نشود ممکن است منجر به خرابی تجهیزات شود یا خطر جدی تر الکتریکی شود. بسیاری از این دست مشکلات الکتریکی را می توان از طریق الگوهای حرارتی آنها تشخیص داد.فناوری ترموگرافی مادون قرمز با تشخیص دقیق این نوع مشکلات به کاربر کمک می کند تا مشکلات کوچک را قبل از اینکه منجر به خرابی های بزرگی شوند ، تشخیص دهد. کمپانی یونیتی با درنظر گرفتن این مهم اقدام به طراحی و تولید انواع مختلف دوربین های حرارتی نموده است. دوربین حرارتی صنعتی 400 درجهUTi85A  ساخت کمپانی یونیتی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جهت تولید تصاویر حرارتی با استفاده از اشعه مادون قرمز طراحی و ساخته شده است. این دستگاه از کیفیت تصویربرداری بسیار بالایی برخوردار است و به کاربر اجازه می دهد تغییرات دما را مستقیماً مشاهده کند.

جهت رعایت استانداردهای بین المللی تضمین کیفیت کالا، کمپانی یونیتی در ساخت دوربین حرارتی صنعتی 400 درجهUTi85A  از الزامات CE و RoHS اروپا پیروری کرده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان از ایمنی و کیفیت این محصول آن را خریداری نمائید. این محصول دارای درجه حفاظت IP65 بوده و در برابر سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم می باشد.

 

شما می توانید داده های خود را در کارت حافظه این دستگاه ذخیره کرده و از طریق پورت USB نوع C آن را به کامپیوتر انتقال داده و در نرم افزار کامپیوتری مخصوص دستگاه آنالیز کرده و گزارش خروجی خود را تهیه کنید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت ذخیره داده ها ؛ آلارم صوتی نوری ؛ چراغ قوه ؛ تنظیم ضریب انتشار متناسب با نوع جسم هدف ؛ باتری قابل شارژ ؛ کالیبراسیون خودکار ؛ قابلیت تغییر و ذخیره تنظیمات دستگاه توسط کاربر ؛ پالت رنگ با 5 محدوده رنگ مختلف ؛ ذخیره تصاویر با فرمت BMP ؛ ردیابی دما بالا و دمای نقطه مرکزی ؛ قابلیت نمایش زمان و تاریخ و تنظیم دستی آن توسط کاربر ؛ منو کاربری چند زبانه با قابلیت انتخاب زبان و تغییر تنظیمات منو توسط کاربر اشاره کرد.

مشخصات کلی دوربین حرارتی صنعتی 400 درجه برند یونیتی مدل UNI-T UTi85A

دوربین حرارتی صنعتی 400 درجهUTi85A  برند یونیتی ابزاری حرفه ای و پیشرفته، با دقت اندازه گیری بسیار بالا، جهت بررسی تغییرات دمایی می باشد.

منبع تغذیه این دستگاه یک عدد باتری Li-ion 3.67 ولتی (5000 میلی آمپر ساعت) می باشد. باتری این دستگاه قابلیت شارژ از طریق پورت USB را دارد. جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری در این دستگاه از ویژگی های خاموشی خودکار استفاده شده است. کاربر می تواند ویژگی خاموشی خودکار را در صورت غیر فعال بودن دستگاه در بازه زمانی 5 ، 10 ، و 30 دقیقه تنظیم کند و یا آن را غیر فعال کند.

صفحه نمایش به کار رفته در این دوربین از نوع TFT LCD و سایز 2.8 اینچ می باشد و دارای رزولوشن 240 x 320 پیکسل می باشد که موجب سهولت مشاهده تصاویر شده است.  شما می توانید از طریق پورت USB می توان آن را به کامپیوتر متصل کرد و داده های ذخیره شده را به کامپیوتر انتقال داده و در نرم افزار مخصوص دستگاه آنالیز کرد. شما می توانید در صورت نیاز به نصب دستگاه از سوراخ نصب سه پایه آن استفاده کنید. این دستگاه مجهز به چراغ جهت سهولت کار در محیط های تاریک می باشد.

اقلام همراه این دستگاه یک عدد کابل USB نوع C ؛ دفترچه راهنما و کارت حافظه می باشد.

ابعاد این دوربین حرارتی 86 x 75.5 x 236 میلی متر، سایز صفحه نمایش TFT LCD آن 2.8 اینچ ، وزن آن 910 گرم ، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

دوربین حرارتی صنعتی 400 درجهUTi85A  برند یونیتی دارای تاییدیه CE ؛ استاندارد تجهیزات الکترونیکی RoHS اتحادیه اروپا می باشد می باشد و دارای گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید نیز می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

 

دوربین حرارتی  UNIT i85A -  ما در این مطلب به موضوعات دوربین حرارتی کوره-فروش دوربین حرارتی -دوربین حرارتی ru90-دوربین حرارتی شکاری-دوربین حرارتی مادون قرمز-قیمت دوربین حرارتی تعمیرات موبایل-دوربین حرارتی زیر زمین در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دوربین حرارتی  UNIT i85A را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دوربین حرارتی  UNIT i85A را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟