خانه وبلاگ دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دماسنج عمقی گوشت- دماسنج گوشت- دماسنج استیک- - قیمت دماسنج گوشت - انواع دماسنج گوشت -قیمت ترمومتر مته ای گوشت که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دماسنج عمقی گوشت- دماسنج گوشت- دماسنج استیک- - قیمت دماسنج گوشت - انواع دماسنج گوشت -قیمت ترمومتر مته ای گوشت خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دماسنج عمقی گوشت- دماسنج گوشت- دماسنج استیک- - قیمت دماسنج گوشت - انواع دماسنج گوشت -قیمت ترمومتر مته ای گوشت با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد :  دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد  توانسته ایم پایین ترین دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمدرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

دماسنج گوشت و مواد یخی

دماسنج گوشت و مواد یخی  برای اندازه گیری دمای هسته مواد غذایی منجمد و غیر یخ زده طراحی شده است. دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد -  دو نکته قابل توجه: استاندارد برای مواد نیمه جامد غیر منجمد ، یعنی گوشت ، پنیر و ژله و نوک 7.8 اینچی (انتخابی) برای مواد غذایی منجمد.ترمومتر مواد غذایی با پراب استاندارد و انتخابی که برای اندازه گیری دمای غذاهای مایع بسیار عالی است.

ترمومتر مواد غذایی تمام ویژگی های مورد نیاز شما برای آسانتر کردن کار را دارد: کارکرد آسان با یک دست؛ طراحی فشرده؛ نمایشگر با نور پس زمینه مناسب؛ آستانه قابل تنظیم؛ هشدار شنیداری و بصری؛ کلمپ و بست برای نصب. دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد -  ترمومتر پراب IP65 را می توان در زیر آب تمیز کرد ، در برابر گرد و غبار محافظت می شود و دارای مجوز HACCP  جهانی  است.

مشخصات فنی دماسنج میله ای مخصوص غذا های یخ زده برند تستو مدل TESTO 105 :

دماسنج میله ای مخصوص غذا های یخ زده برند تستو مدل TESTO 105 قادر به اندازه گیری دما از 50- تا 275 درجه سانتی گراد با دقت ±0.5°C می باشد و دارای مزایای ویژه ای از قبیل زمان اندازه گیری 10 ثانیه در مایع روان، نور پس زمینه صفحه نمایش، ثابت نگهداشتن داده ها، ثابت نگهداشتن داده های خودکار، اندازه گیری مقدار مینیمم / ماکزیمم و زنگ هشدار صوتی و نوری را نام برد و در دمای 20- تا 50 درجه سانتی گراد قابل استفاده است.

لوازم جانبی دماسنج میله ای مخصوص غذا های یخ زده برند تستو مدل TESTO 105 :

دماسنج میله ای مخصوص غذا های یخ زده برند تستو مدل TESTO 105 دارای لوازمی از جمله پراب مخصوص غذا های یخ زده، پایه نگهدارنده دیواری یا برای کمربند و باتری در بسته بندی خود می باشد و همچنین این دستگاه دارای لوازم جانبی دیگری چون پراب استاندارد اندازه گیری به طول 100 میلی متر، پراب مخصوص غذا های یخ زده به طول 90 میلی متر، پراب اندازه گیری بلند به طول 200 متر و باتری است که کاربر می تواند در صورت نیاز آن ها را به طور جداگانه تهیه نماید.

دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد -  ما در این مطلب به موضوعات دماسنج عمقی گوشت- دماسنج گوشت- دماسنج استیک- - قیمت دماسنج گوشت - انواع دماسنج گوشت -قیمت ترمومتر مته ای گوشت در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دماسنج مخصوص گوشت یخی و منجمد را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟