خانه وبلاگ دستگاه سنجش آلودگی هوا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دستگاه سنجش آلودگی هوا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دستگاه سنجش آلودگی هوا و یا پارتیکل کانتر- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه سنجش آلودگی هوا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه سنجش آلودگی هوا- تشخیص آلودگی هوا- دستگاه های آزمایشگاه محیط زیست- سنسور تشخیص آلودگی هوا- تصفیه آب و هوا- مشخصات دستگاه Aeroqual Series 500- دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن 2 که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه سنجش آلودگی هوا : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دستگاه سنجش آلودگی هوا- تشخیص آلودگی هوا- دستگاه های آزمایشگاه محیط زیست- سنسور تشخیص آلودگی هوا- تصفیه آب و هوا- مشخصات دستگاه Aeroqual Series 500 - دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن 2 خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه سنجش آلودگی هوا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دستگاه سنجش آلودگی هوا - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه سنجش آلودگی هوا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه سنجش آلودگی هوا- تشخیص آلودگی هوا- دستگاه های آزمایشگاه محیط زیست- سنسور تشخیص آلودگی هوا- تصفیه آب و هوا- مشخصات دستگاه Aeroqual Series 500 - دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن 2 با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه سنجش آلودگی هوا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه سنجش آلودگی هوا :  دستگاه سنجش آلودگی هوا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه سنجش آلودگی هوا , توانسته ایم پایین ترین دستگاه سنجش آلودگی هوا را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

آلودگی هوا چیست؟

شاخص کیفیت هوا یا آلودگی عددی است که توسط سازمان‌های دولتی برای سنجش آلودگی هوای یک منطقه و پیش‌بینی آینده آن به کار می‌رود. دستگاه سنجش آلودگی هوا -   با افزایش عدد شاخص آلودگی، احتمال در خطر قرار گرفتن سلامت عمومی بالاتر می‌رود. برخی کشورها مانند کانادا، مالزی و سنگاپور شاخص‌های ملی متعلق به خودشان را برای تعیین کیفیت هوا توسعه داده اند.

سطوح مختلف کیفیت هوا

هوای پاک: کیفیت هوا در این شرایط رضایت بخش است و دارای خطری ناچیز یا فاقد خطر برای سلامتی است.

سالم: در این شرایط کیفیت هوا قابل قبول و برای برخی از افراد با ملاحظات بهداشتی خاص همراه است. در این شرایط اگر فردی نسبت به ذرات معلق، دی‌اکسید نیتروژن و ازن حساسیت ویژه داشته باشد، ممکن است علائم تنفسی از خود بروز دهد.

ناسالم برای گروه‌های حساس: افرادی مانند بیماران قلبی، سالمندان، کودکان و زنان باردار که جز گروه‌های حساس هستند، ممکن است در این شرایط اثرات بهداشتی خاصی را تجربه کنند؛ البته اکثریت مردم تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

ناسالم: در این حالت هر فردی ممکن است اثرات سو بهداشتی را تجربه و اعضای گروه‌های حساس نشانه‌های حادتری را بروز خواهند داد.

بسیار ناسالم: در شرایط بسیار ناسالم هر فرد ممکن است تحت خطر اثرات جدی بهداشتی قرار بگیرد و در شرایط خطرناک نیز اخطاری جدی برای سلامتی همه افراد و بیانگر شرایط اضطراری است.

مکانیزم کارکرد ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا

بر اساس استانداردهای بین‌المللی ۶ نوع آلاینده به صورت روزانه اندازه گیری می‌شود که برخی از آنها شامل مونواکسیدکربن، دی‌اکسید گوگرد، دی‌اکسید نیتروژن، ازن و ذرات معلق با قطری کمتر از ۲.۵ میکرون است.

تأثیر سرب در هنگام آلودگی هوا

سرب فلزی نرم و به رنگ خاکستری متمایل به آبی یا نقره‌ای کبود است. حدوداً ۵.۳ میلیون تن از این فلز در سراسر دنیا سالانه مصرف می‌شود و بعد از آهن دومین فلز پر مصرف صنعتی است؛ چیزهایی مانند کابل‌ها و مواد شیمیایی و البته باتری‌های الکتریکی بالاترین مصرف سرب را به خود اختصاص داده‌اند.

سرب سبب اختلال در واکنش‌های آنزیمی بدن و بخصوص در سنتز مولکول می‌شود که قسمت اساسی هموگلوبین بوده و برای انتقال اکسیژن در تمام بدن انسان، جز اساسی است. همچنین سرب سبب کاهش عمر گلبول‌های قرمز خون می‌شود و باعث عوارض کلیوی، قلبی و عصبی خواهد شد.

عوامل آلودگی هوا

اگر غلظت گازها و ذرات مضر برای سلامت انسان و سایر موجودات زنده در هوای مورد تنفس آنها افزایش پیدا کند، یعنی هوا دچار آلودگی شده است. دستگاه سنجش آلودگی هوا -   عواملی مانند سوخت‌های فسیلی، کارخانه و نیروگاه‌ها، کشاورزی و استفاده از کودهای شیمیایی، بسیاری از فعالیت‌های خانگی مانند پخت و پز، عطر و ادکلن ها، گرد و خاک و… باعث آلودگی هوا خواهد شد.

چگونگی مقابل با عوامل آلودگی هوا

برای مقابله با آلودگی هوا می‌توان از راه‌هایی مانند استفاده از حمل و نقل عمومی، الزام کارخانه‌ها به رعایت استانداردهای آلایندگی، روش‌های حفاظت از خود در برابر آلودگی هوا، استفاده از ماسک در فضای باز، تغذیه مناسب، نگهداری گیاهان تصفیه کننده هوا و استفاده از دستگاه تصفیه ‌هوا کمک بگیریم.

اهمیت هوای پاک

هوای تمیز موجب تحریک مغز، افزایش کارایی، تحریک گردش خون و سوخت و ساز بدن می‌شود. تنفس هوای سالم نیز برای کودکان و نوجوانان ضروری و موجب افزایش یادگیری و شادابی کودکان می‌شود. اگر به طور مکرر هوای آلوده تنفس شود موجب افسردگی، کاهش یادگیری، بروز بیماری‌هایی چون آسم، برونشیت و سرطان در کودکان می‌شود.

دستگاه سنجش آلودگی هوا -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه سنجش آلودگی هوا- تشخیص آلودگی هوا- دستگاه های آزمایشگاه محیط زیست- سنسور تشخیص آلودگی هوا- تصفیه آب و هوا- مشخصات دستگاه 500Aeroqual Series - دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی ورژن 2 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه سنجش آلودگی هوا را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه سنجش آلودگی هوا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟