خانه وبلاگ دستگاه سختی سنج فلز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دستگاه سختی سنج فلز تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دستگاه سختی سنج فلز- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه سختی سنج فلز را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه سختی سنج- دستگاه سختی سنج - قیمت دستگاه سختی سنج قرص- قیمت دستگاه سختی سنج آب- قیمت سختی سنج سنگ- فروش دستگاه سختی سنج - قیمت سختی سنج فولاد که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه سختی سنج فلز: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دستگاه سختی سنج- دستگاه سختی سنج - قیمت دستگاه سختی سنج قرص- قیمت دستگاه سختی سنج آب- قیمت سختی سنج سنگ- فروش دستگاه سختی سنج - قیمت سختی سنج فولاد خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه سختی سنج فلزباضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دستگاه سختی سنج فلز- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه سختی سنج فلزدر خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه سختی سنج- دستگاه سختی سنج - قیمت دستگاه سختی سنج قرص- قیمت دستگاه سختی سنج آب- قیمت سختی سنج سنگ- فروش دستگاه سختی سنج - قیمت سختی سنج فولاد با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه سختی سنج فلزرا در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه سختی سنج فلز:  دستگاه سختی سنج فلز را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه سختی سنج فلز توانسته ایم پایین ترین دستگاه سختی سنج فلز را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

سختی سنج فلزات پرتابل :

دستگاه سختی سنج از نوع سختی سنج های قابل حمل می باشد که برای طیف گسترده ای از فلزات در صنعت بکار می رود. اندازه و وزن دستگاه بگونه ای است که با یک دست اندازه گیری انجام می پذیرد. دستگاه سختی سنج فلز -مدت زمان انجام آزمون سختی سنجی و محاسبه آن در کمتر از یک ثانیه انجام می شود. مقادیر Min ،Max و Average کمیتها برای هر ۹ آزمون متوالی محاسبه و ذخیره می شود. دستگاه دارای صفحه نمایش LCD می باشد و با باطری های Li-Polymer قابل شارژ تغذیه می شود. همچنین این دستگاه با کمک بلوک استاندارد مرجع همراه دستگاه کالیبره می شود.

ویژگی های سختی سنج:

سختی سنجی آسان بدون نیاز به تنظیمات پیچیده / قابلیت سختی سنجی در تمام جهت ها / دستگاه سختی سنج فلز- قابلیت سختی سنجی اغلب فلزهای موجود در صنعت نظیر فولاد ریخته گری، فولاد ابزار سرد کار/ چدن نشکن، چدن خاکستری، آلومینیوم، برنج و مس / نمایش سختی فلز با اغلب کمیتهای سختی HV ,HB ,HRB ,HRC ,HSc , HLD /  امکان خارج کردن پرتابگر جهت سختی سنجی مواردی که ابعاد دستگاه محدودیت ایجاد می کند / امکان کالیبراسیون دستگاه به کمک بلوک مرجع، توسط کاربر / نمایش آنی مقدار اندازه گیری شده و میانگین آزمونها در صفحه نمایش / نمایش مقادیر بیشینه Max و کمینه Min آزمون ها در صفحه نمایش /  ابعاد کوچک، سبک، همراه با بدنه بسیار محکم از جنس ABS/PC  / عدم تاثیر میدان مغناطیسی بر عملکرد دستگاه / سیستم خاموشی اتوماتیک جهت مصرف بهینه از باطری

    

دستگاه سختی سنج فلز-  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه سختی سنج- دستگاه سختی سنج - قیمت دستگاه سختی سنج قرص- قیمت دستگاه سختی سنج آب- قیمت سختی سنج سنگ- فروش دستگاه سختی سنج - قیمت سختی سنج فولاد پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه سختی سنج فلز را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه سختی سنج فلز را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟