خانه وبلاگ دستگاه باد سنج هوا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دستگاه باد سنج هوا تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دستگاه باد سنج هوا- مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه باد سنج هوا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات باد سنج دستی- قیمت انواع بادسنج- قیمت سرعت سنج- دستگاه سنجش باد- دستگاه سنجش سرعت در جدول- قیمت بادسنج لاستیک- بهترین برند بادسنج که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه باد سنج هوا: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع باد سنج دستی- قیمت انواع بادسنج- قیمت سرعت سنج- دستگاه سنجش باد- دستگاه سنجش سرعت در جدول- قیمت بادسنج لاستیک- بهترین برند بادسنج خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه باد سنج هوا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دستگاه باد سنج هوا- مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه باد سنج هوا در خدمت شما بزرگواران باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد باد سنج دستی- قیمت انواع بادسنج- قیمت سرعت سنج- دستگاه سنجش باد- دستگاه سنجش سرعت در جدول- قیمت بادسنج لاستیک- بهترین برند بادسنج با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه باد سنج هوا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه باد سنج هوا:  دستگاه باد سنج هوا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه باد سنج هوا توانسته ایم پایین ترین قیمت دستگاه باد سنج هوا را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

سرعت سنج باد یا بادسنج چیست ؟

اندازه گیری سرعت هوا توسط دستگاه باد سنج هوا انجام می گیرد که توانایی ثبت سرعت هوای متحرک را دارا می باشد. با نصب سنسور دما در داخل دستگاه بادسنج یا سرعت سنج باد می توان دمای باد را نیز اندازه گیری کرد.

سرعت وزش باد را چگونه اندازه می گیرند؟

برای اندازه گیری سرعت باد و جهت باد (بادنما) دستگاه های متنوعی توسط کمپانی های مختلف ارائه شده است. در ایستگاه های هواشناسی یا دکل های بازرسی برای مانیتورینگ دائمی سرعت باد و نیز جهت باد از سنسور سرعت وزش باد و سنسور تشخیص جهت باد استفاده می شود که معمولا باید 10 متر بالاتر از سطح زمین قرار گیرد.

از نظر شکل ظاهری سنسور سرعت وزش باد به صورت فنجانی یا کاپ مانند (بشقابی نیز گفته می شود) است. جریان هوا یا باد در حال وزش به فنجانی سنسور سرعت باد برخورد کرده و باعث چرخش پره ها شده که سرعت چرخش با سرعت حرکت هوا متناسب می باشد و سنسور جهت باد از نظر شکل ظاهری به صورت بادنما است که با تغییر زاویه سنسور مقدار جهت باد اندازه گیری می شود.

انواع بادسنج ها با توجه به نوع پراب به چهار دسته تقسیم می شود:

1- بادسنج با پراب فنجانی cup

2- بادسنج با پراب پره ای  Vane

3- بادسنج با پراب سیم داغ Hot Wire

4- باد سنج با پراب لوله پبتوت  Pitot Tube

امروزه با توجه به نوع کاربرد سرعت سنج های هوا امکانات و قابلیت های خاصی به آنها افزوده شده است و در این میان می توان به سرعت سنج باد دیتالاگردار، سرعت سنج باد ترمومتردار، سرعت سنج باد فلومتر دار و بادسنج و با قابلیت اندازه گیری رطوبت اشاده کرد.

مجموعه عظیم متروتیک مجموعه ای از بهترین و ارزان ترین باد سنج ها از بهترین برندهای موجود در بازار را برای شما عزیزان فراهم آورده تمام قیمت باد سنج ها رقابتی و ارزان تر از سایرین می باشد.کافی ست با ما تماس بگیرید.

دستگاه باد سنج هوا-  ما در این مطلب به موضوعات باد سنج دستی- قیمت انواع بادسنج- قیمت سرعت سنج- دستگاه سنجش باد- دستگاه سنجش سرعت در جدول- قیمت بادسنج لاستیک- بهترین برند بادسنج پرداختیم .در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه باد سنج هوا را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه باد سنج هوا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟