خانه وبلاگ دستگاه اندازه گیری سرعت باد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



دستگاه اندازه گیری سرعت باد تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

دستگاه اندازه گیری سرعت باد - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه اندازه گیری سرعت باد را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات برای اندازه گیری سرعت باد از چه وسیله ای استفاده می کنیم- وسیله اندازه گیری سرعت باد - فرمول محاسبه سرعت باد- سرعت باد را با چه وسیله ای اندازه میگیرند که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه اندازه گیری سرعت باد : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع برای اندازه گیری سرعت باد از چه وسیله ای استفاده می کنیم- وسیله اندازه گیری سرعت باد - فرمول محاسبه سرعت باد- سرعت باد را با چه وسیله ای اندازه میگیرند خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه اندازه گیری سرعت باد باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دستگاه اندازه گیری سرعت باد - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه اندازه گیری سرعت باد در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برای اندازه گیری سرعت باد از چه وسیله ای استفاده می کنیم- وسیله اندازه گیری سرعت باد - فرمول محاسبه سرعت باد- سرعت باد را با چه وسیله ای اندازه میگیرند با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه اندازه گیری سرعت باد را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دستگاه اندازه گیری سرعت باد :  دستگاه اندازه گیری سرعت باد را میتوانید از متروتیک خرید نمایید. ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دستگاه اندازه گیری سرعت باد  توانسته ایم پایین ترین دستگاه اندازه گیری سرعت بادرا با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

باد چیست؟

حرکت نسبی هوا در راستای افق سطح زمین باد می باشد و به میزان مسافت طی شده توسط هوا در واحد زمان سرعت باد گفته می شود. علت این حرکت نسبی اختلاف فشار در دو نقطه از محیط می باشد که موجب حرکت هوا از محیط پر فشار به محیط کم فشار می گردد. همچنین گاه تفاوت بین چگالی توده هوای سرد و گرم باعث حرکت هوا و ایجاد باد می گردد. واحد اندازه گیری سرعت باد معمولا متر بر ثانیه، کیلومتر بر ساعت، مایل در ساعت، فوت در دقیقه، ماخ بر ساعت و ... می باشد.

باد نیز مانند سایر پارامترهای فیزیکی یک کمیت برداری بوده و دارای سرعت و جهت می باشد، دستگاه اندازه گیری سرعت باد - از این رو اندازه گیری سرعت و جهت باد عامل موثر در انتقال دما بین دو محیط با دمای متفاوت می باشد. CFM چند مولفه اصلی برای اندازه گیری ویژگی های باد یک منطقه می باشد که در ایستگاه های هواشناسی بسیار حائز اهمیت می باشند.

 

سرعت سنج باد یا بادسنج چیست و کاربرد بادسنج کدام است؟

دستگاه اندازه گیری سرعت باد - اندازه گیری سرعت هوا توسط دستگاه باد سنج هوا انجام می گیرد که توانایی ثبت سرعت هوای متحرک را دارا می باشد. با نصب سنسور دما در داخل دستگاه بادسنج یا سرعت سنج باد می توان دمای باد را نیز اندازه گیری کرد.

سرعت وزش باد را چگونه اندازه می گیرند؟

برای اندازه گیری سرعت باد و جهت باد (بادنما) دستگاه های متنوعی توسط کمپانی های مختلف ارائه شده است. در ایستگاه های هواشناسی یا دکل های بازرسی برای مانیتورینگ دائمی سرعت باد و نیز جهت باد از سنسور سرعت وزش باد و سنسور تشخیص جهت باد استفاده می شود که معمولا باید 10 متر بالاتر از سطح زمین قرار گیرد.

از نظر شکل ظاهری سنسور سرعت وزش باد به صورت فنجانی یا کاپ مانند (بشقابی نیز گفته می شود) است. جریان هوا یا باد در حال وزش به فنجانی سنسور سرعت باد برخورد کرده و باعث چرخش پره ها شده که سرعت چرخش با سرعت حرکت هوا متناسب می باشد و سنسور جهت باد از نظر شکل ظاهری به صورت بادنما است که با تغییر زاویه سنسور مقدار جهت باد اندازه گیری می شود. در زیر دو نمونه از سنسور سرعت باد و سنسور جهت باد ساخت کمپانی اسمارت بین قرار دارد که از طریق پنل اسمارت بین که شامل نمایشگر و کارت حافظه برای ذخیره و لاگ داده ها (دیتالاگر سرعت باد و دیتالاگر جهت باد می باشد) نمایش داده شده است.

دستگاه اندازه گیری سرعت باد -  ما در این مطلب به موضوعات برای اندازه گیری سرعت باد از چه وسیله ای استفاده می کنیم- وسیله اندازه گیری سرعت باد - فرمول محاسبه سرعت باد- سرعت باد را با چه وسیله ای اندازه میگیرند در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه اندازه گیری سرعت باد را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه اندازه گیری سرعت باد را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟