خانه وبلاگ خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک : در این مقاله به طور مفصل به خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک خواهیم پرداخت و همچنین در مورد تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

 

پاور متر دستگاهی است که برای اندازه‌گیری و نمایش مقادیر مختلفی از توان مصرفی استفاده می‌شود. این دستگاه به صورت معمول در صنایع برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاور متر قادر است توان فعلی، ولتاژ، جریان، ضریب قدرتPower Factor و مصرف انرژی را اندازه‌گیری کند. توان مصرفی به عنوان ضرب ولتاژ و جریان محاسبه شده و به صورت واتWatt نمایش داده می‌شود.

 

کاربرد پاور متر عبارت است از:

 

1. اندازه‌گیری و نظارت بر مصرف انرژی در خانه‌ها و ساختمان‌ها.

2. بررسی و ارزیابی کارایی انرژی در صنایع و واحدهای تولیدی.

3. اندازه‌گیری توان ورودی و خروجی در سیستم‌های الکترونیکی و الکتریکی.

4. محاسبه و نمایش توان مصرفی در دستگاه‌های الکتریکی مانند لامپ‌ها، ماشین‌ها و دستگاه‌های خانگی.

5. اندازه‌گیری و بررسی ضریب قدرت در سیستم‌های برق صنعتی.

6. کنترل و مدیریت مصرف انرژی در شبکه‌های توزیع برق و سیستم‌های مدیریت انرژی.

7. بررسی عملکرد تجهیزات الکتریکی و تشخیص مشکلات مرتبط با توان و جریان.

8. محاسبه هزینه مصرف انرژی بر اساس توان و نرخ تعرفه برق.

 

خرید انواع پاور متر پریزی ارزان قیمت

در ادامه چند مورد پاور متر پریزی قیمت مناسب را به شما معرفی می کنیم تا چنانچه به آن احتیاج داشتید بتوانید با چند کلیک، به سادگی و راحتی آن را بخرید.

 

پاورمتر USB دار دو کانال با قابلیت ذخیره مدل UNI-T UT658

پاورمتر USB دار دو کابلی UT658 Dual برند یونیتی نسل جدید پاورمترهای USB دار این کمپانی می باشد.

این محصول ابزاری دقیق با کاربری آسان و راحت جهت بررسی وضعیت عملکرد انواع مختلف شارژرهای USB ، پاوربانک ها ، کابل USB نوع C و A ، کابل های دیتا و دیگر تجهیزات الکترونیکی شارژ می باشد.

در واقع با استفاده از این دستگاه می توان عملکرد هرنوع دستگاه شارژ را از لحاظ ولتاژ ، جریان ، ظرفیت شارژ، انرژی، مقاومت معادل مدار، و همچنین ولتاژ  D+ و D-  کابل های دیتا USB را بررسی کرد.

پاورمتر USB دار دو کابلی UT658 Dual برند یونیتی را می توانید هم اکنون از سایت متروتیک بخرید.

 

میکرو پاورمتر پریزی 10 آمپر برند بنتک مدل BENETECH GM86

این دستگاه می تواند توان را در رنج 0.2 تا 2200 وات با دقت 1 وات و ضریب توان 0.001 تا 1 اندازه گیری کند.

همچنین اندازه گیری های این دستگاه در فرکانس 40 Hz و 60 Hz انجام می شود.

از دیگر ویژگی های میکرو پاورمتر دیجیتال بنتک BENETECH GM86 می توان به ولتاژ کاری 180 تا 260 ولت، جریان راه اندازی 10 آمپر، پشتیبانی از واحد های Kg، VW، mA، Hz و kwh، صفحه نمایش LCD مجهز به نور پس زمینه و هشدار و نشانگر عبور از محدوده مجاز اندازه گیری به صورت “ Err “ اشاره کرد.

میکرو پاورمتر پریزی 10 آمپر برند بنتک مدل BENETECH GM86 را می توانید از سایت متروتیک سفارش دهید.

 

پاور متر پریزی و نشانگر برق مصرفی 16 آمپر افرجی EFERGY

دستگاه نظارت بر انرژی EMS از داده های زمان استفاده می کند و به کاربر کمک می کند تا در مورد میزان برق آگاهی بیشتری کسب کند.

این دستگاه با اهداف صرفه جویی در انرژی طراحی شده است. دستگاه پلاگین بین لوازم خانگی و پریز دیواری وصل می شود و مصرف آن دستگاه را به وات نشان می دهد.

پاور متر پریزی و نشانگر برق مصرفی 16 آمپر افرجی EFERGY را می توانید از سایت متروتیک تهیه نمایید.

 

بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد خرید ارزان ترین انواع پاور متر پریزی تنها با چند کلیک و تجهیزات اندازه گیری، مولتی متر، اهم متر، ولت متر، مگا اهم متر اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟