خانه وبلاگ تسلا متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی



تسلا متر تا 30% تخفیف قیمت فروش| خرید عمده جزئی

تسلا متر - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تسلا متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری تا 30% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تسلا متر چیست- تسلامتر طلا- ساخت گوس متر- گوس متر ارزان قیمت- سنسور تسلامتر- کالیبراسیون گوس متر- میکرو تسلا چیست- قیمت دستگاه EMF که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

تسلا متر : متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تسلا متر چیست- تسلامتر طلا- ساخت گوس متر- گوس متر ارزان قیمت- سنسور تسلامتر- کالیبراسیون گوس متر- میکرو تسلا چیست- قیمت دستگاهEMF خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تسلا متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

تسلا متر - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تسلا متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسلا متر چیست- تسلامتر طلا- ساخت گوس متر- گوس متر ارزان قیمت- سنسور تسلامتر- کالیبراسیون گوس متر- میکرو تسلا چیست- قیمت دستگاهEMF با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از تسلا متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

تسلا متر :  تسلا متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی تسلا متر توانسته ایم پایین ترین تسلا متر را با 30% تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

گوس متر یا تسلامتر

  گوس متر یا تسلامتر تجهیزی است جهت اندازه گیری شدت میدان مغناطیسی. CA40 با رنج گسترده اندازه گیری به منظور اندازه گیری سریع و آسان میدان های مغناطیسی که در محیط های پپرامونی ما، مانند خطوط انتقال برق ،دستگاه های خانگی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای پراب مجزا برای اندازه گیری بهتر است و می تواند میدان های مغناطیسی را تا رنج 2,000uT اندازه گیری کند. CA40 که ساخت کمپانی فرانسوی CHAUVIN ARNOUX می باشد، قابلیت اندازه گیری میدان های مغناطیسی دائم و الکتریکی (AC, DC  ) را دارد.

جهت درک بهتر شما متخصصین عزیز، می بایست یادآوری نماییم که  EMF مخفف " ELECTRO MAGNETIG FIELD "  میدان الکترو مغناطیسی می باشد و ELF مخفف EXTREMELY LOW FREQUNCY""  فرکانس بسیار پایین می باشد. میدان مغناطیسی، میدان حاصل از بار الکتریکی در حال حرکت در اطراف آن می‌باشد. میدان مغناطیسی از تک بارها، سیم های حامل جریان، جهت گیری دوقطبی‌های مغناطیسی (آهنرباهای دایمی)، جریان سیال رسانا (میدان مغناطیسی زمین) ایجاد می‌شوند. نام دیگر CA40 در بین متخصصین، EMF/ELF متر است.

شدت سنج های میدان مغناطیسی می توانند میزان شدت را هم در یک جهت و هم در سه جهت x,y,z اندازه گیری نمایند. البته گوس متر هایی وجود دارند که می توانند میزان میدان مغناطیسی را در رنج های فرکانسی بالا یا پایین اندازه گیری نمایند. میزان و درجه تشعشع که در ترمینال ها، فن ها، سیستم کنترل سیم کشی، خطوط برقی و غیره به کار رفته است را بسیار دقیق اندازه گیری نمایند.

تسلا متر -  ما در این مطلب به موضوعات تسلا متر چیست- تسلامتر طلا- ساخت گوس متر- گوس متر ارزان قیمت- سنسور تسلامتر- کالیبراسیون گوس متر- میکرو تسلا چیست- قیمت دستگاهEMF در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تسلا متر را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تسلا متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟